Sangria
Nautin kyllä toisaalta ukkonen ois kivaNauti arskasta. =)
Täällä mättää vettä.
Nautin kyllä toisaalta ukkonen ois kivaNauti arskasta. =)
Täällä mättää vettä.
Mulle riittää pelkkä vesi, ilman suurempia rätinöitä.Nautin kyllä toisaalta ukkonen ois kiva
Sade tekisikin hyvää, tääl oo satanu kunnolla ollenkaan. Mut ei ihan vielä, sitte ku oon saanu jätskin syötyäMulle riittää pelkkä vesi, ilman suurempia rätinöitä.
Ukkonen on mahtava yöllä, näkee salamat kunnolla Poikasena muistan kun vasoja oltiin merkkailemassa tunturissa ja tuli siihen päälle ukkonen, silloin oli turhan lähellä kun laavussa istuskeltiin ja kateltiinNautin kyllä toisaalta ukkonen ois kiva
On kyllä tosi kiva yöllä, viime kesänä tääl olikin aivan mahtava ukkonen, partsilla sitä tuijotin keskellä yötä tai ei siel parvekkeella kauheesti voinu olla ku sade piiskas vaakatasossa kastui kyl välittömästi ku sinne meniUkkonen on mahtava yöllä, näkee salamat kunnolla Poikasena muistan kun vasoja oltiin merkkailemassa tunturissa ja tuli siihen päälle ukkonen, silloin oli turhan lähellä kun laavussa istuskeltiin ja kateltiin
Mukavampi se on hieman kauempaa katella kun salamat lyö öisellä taivaallaOn kyllä tosi kiva yöllä, viime kesänä tääl olikin aivan mahtava ukkonen, partsilla sitä tuijotin keskellä yötä tai ei siel parvekkeella kauheesti voinu olla ku sade piiskas vaakatasossa kastui kyl välittömästi ku sinne meni
en voi kuvitellakkaan kuin vaikuttavaa se sit tunturissa on, varmasti iha mahtava
Mitäs kattelit siellä? Ja oliko hyvä esitys.mä olin kesteatteriissa maaseudulla ja oli hiinä ja hiinä että näytös onnistu kun oli vähän päästä sähköt poissa ukkosen takia
Mää taidan rukoilla herralta että osuis Räsäseen homohobian parantavalla salamalla.Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mää koin jo valmiiksi vähän syyllisyyttä kun en saanut raahauduttua kulkueeseen, ja Päivin rukoukset vaan pahentaa sitäMää taidan rukoilla herralta että osuis Räsäseen homohobian parantavalla salamalla.
Unto Monosen elämästä kertova kappale Satumaa ja oli oikeinkin hyvä.Mitäs kattelit siellä? Ja oliko hyvä esitys.
Niin, sä et saanut osaasi päivin rukouksistaMää koin jo valmiiksi vähän syyllisyyttä kun en saanut raahauduttua kulkueeseen, ja Päivin rukoukset vaan pahentaa sitä
Niin. Mää olen tehnyt jotain mikä on Päivi Räsäsen mielestä oikeinNiin, sä et saanut osaasi päivin rukouksista
No, ens kesänä ehdit korjata asian.Niin. Mää olen tehnyt jotain mikä on Päivi Räsäsen mielestä oikein
Joku oli piruillutNo, ens kesänä ehdit korjata asian.
Mää vähän veikkaan et Päivi saattaa hyvinkin rukoilla moista, se ei vaan kehtaa twiitata siitäAlkuperäinen kirjoittaja minä:
Mää uskon että manaaminen olis enemmän räsäsen tyyliä kun rukoilu....Mää vähän veikkaan et Päivi saattaa hyvinkin rukoilla moista, se ei vaan kehtaa twiitata siitä
Mulle kans en ole syönyt tänää ku yhen jätskin ja vesimelonia,pikkusen nälkä olis.Pannaria ja jätskiä
Miekin haluun!!!|OPannaria ja jätskiä
Etenki ku nuita valetili-juttuja kuulee nykyään koko ajan.Päivi on niin kokenut poliitikko että mä en uskonut hetkeäkään että toi juttu olis ollut totta.