The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
lurpsahtais sullakin jos unikaverilla olis yht'äkkiä mummot
No kyl varmaan mutta sun unikaveri oli nyt joku mummopöksynen,en minä...

...samaa sarjaa,pikkusen kyllä lurpsahtaa joo jos miehen kalsarit on rikki ja huomaat sen siinä kesken kaiken,että kannattaa katsoa et on ehjät kalsarit jos sattuis olee mahis et joku kellahtaa viereen. Pieni vinkki noin yleisesti miehille.

"isipappa"
...samaa sarjaa,pikkusen kyllä lurpsahtaa joo jos miehen kalsarit on rikki ja huomaat sen siinä kesken kaiken,että kannattaa katsoa et on ehjät kalsarit jos sattuis olee mahis et joku kellahtaa viereen. Pieni vinkki noin yleisesti miehille.
Mutta minkäs teet? Jos eivät ole riittävän venyvää materiaalia, niin kohtauksen sattuessa pakostakin ratkeavat.

[QUOTE="isipappa";28655675]Mutta minkäs teet? Jos eivät ole riittävän venyvää materiaalia, niin kohtauksen sattuessa pakostakin ratkeavat.[/QUOTE]

sitten pitää ostaa sellasia mitkä venyy. ja onhan se vallan eri asia jos ne housut ratkeis kun rupee jöpöttää kun se et ne on rikki muuten vaan.

"isipappa"
sitten pitää ostaa sellasia mitkä venyy. ja onhan se vallan eri asia jos ne housut ratkeis kun rupee jöpöttää kun se et ne on rikki muuten vaan.

Hmmm. Ruutiukolla mielessä mummopikkarit. Tinkuliinilla mielessä rikkinäiset miesten kalsarit. Arki- ilta ja kello on kuusi.

En taida uskaltaa pitää selainta auki enää yhdeksän jälkeen.

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
[QUOTE="isipappa";28655712]Hmmm. Ruutiukolla mielessä mummopikkarit. Tinkuliinilla mielessä rikkinäiset miesten kalsarit. Arki- ilta ja kello on kuusi.

En taida uskaltaa pitää selainta auki enää yhdeksän jälkeen.[/QUOTE]

voi voi toi on vielä pientä,on vaan täytynyt vähän rajottaa:cool: mulla on aina mielessä:snotty: eikai kukaan oo huomannu?!

Heivatkaa noi housunne jo! Tääl mtn housuja tarvi ku on näin lämmin:rolleyes:
Mäki olen ihan alasti:D

Huuuh, miten kuumaa...ulkona sataa ja olipa raikas olo (sekunnin) kun vähän aikaa partsilla huhuilin lapsia. Ne pölöt kun on vieläkin ulkona.
Mulla on pää särkenyt eilisestä asti ja syy on joko se et ukkonen tekee tuloaan tai sitten ihan tää kerran kuussa käyvä ystävä:kieh: että ei tää kuumuus auta siihen asiaan sitten yhtään.Kaine sateet ja ukkoset sitten huomenna iskee mut toivottavasti ei kovin pahasti,mää pelkään...

[QUOTE="isipappa";28655675]Mutta minkäs teet? Jos eivät ole riittävän venyvää materiaalia, niin kohtauksen sattuessa pakostakin ratkeavat.[/QUOTE]

Tilaat B. Bannerin verkkokaupasta semmoset violetit bokserit, tai vaikka useammatkin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä