nyt jäit mummopöksyjen päältä kiinni:stick: kenen lusikassa sitä on lurpsahtanu...no ei kummitelleet, onneks
oli ne kauheat, lurpsahti heti
nyt jäit mummopöksyjen päältä kiinni:stick: kenen lusikassa sitä on lurpsahtanu...no ei kummitelleet, onneks
oli ne kauheat, lurpsahti heti
lurpsahtais sullakin jos unikaverilla olis yht'äkkiä mummotnyt jäit mummopöksyjen päältä kiinni:stick: kenen lusikassa sitä on lurpsahtanu...
No kyl varmaan mutta sun unikaveri oli nyt joku mummopöksynen,en minä...lurpsahtais sullakin jos unikaverilla olis yht'äkkiä mummot
Mutta minkäs teet? Jos eivät ole riittävän venyvää materiaalia, niin kohtauksen sattuessa pakostakin ratkeavat....samaa sarjaa,pikkusen kyllä lurpsahtaa joo jos miehen kalsarit on rikki ja huomaat sen siinä kesken kaiken,että kannattaa katsoa et on ehjät kalsarit jos sattuis olee mahis et joku kellahtaa viereen. Pieni vinkki noin yleisesti miehille.
sitten pitää ostaa sellasia mitkä venyy. ja onhan se vallan eri asia jos ne housut ratkeis kun rupee jöpöttää kun se et ne on rikki muuten vaan.
mitään en oo huomannu :ashamed:voi voi toi on vielä pientä,on vaan täytynyt vähän rajottaa mulla on aina mielessä:snotty: eikai kukaan oo huomannu?!
onkohan tää nyt hyvä juttu vai eimitään en oo huomannu :ashamed:
Eeet kuitenkaa ooHeivatkaa noi housunne jo! Tääl mtn housuja tarvi ku on näin lämmin
Mäki olen ihan alasti:D
no sitähän mä olen yrittäny tinkulle tenhottaa että ei lusikoitaessa tartte housujaHeivatkaa noi housunne jo! Tääl mtn housuja tarvi ku on näin lämmin
Mäki olen ihan alasti
ei mul kyl yleensä oo ollut:xmas:no sitähän mä olen yrittäny tinkulle tenhottaa että ei lusikoitaessa tartte housuja
Mulla on pää särkenyt eilisestä asti ja syy on joko se et ukkonen tekee tuloaan tai sitten ihan tää kerran kuussa käyvä ystävä:kieh: että ei tää kuumuus auta siihen asiaan sitten yhtään.Kaine sateet ja ukkoset sitten huomenna iskee mut toivottavasti ei kovin pahasti,mää pelkään...Huuuh, miten kuumaa...ulkona sataa ja olipa raikas olo (sekunnin) kun vähän aikaa partsilla huhuilin lapsia. Ne pölöt kun on vieläkin ulkona.
:wave:"isipappa" tässä, älkäätten säikähtäkö.
Kun täällä kerran tulee roikuttua, niin kävin rekisteröitymässä, mutta "isipappa" olikin varattu.
No sit mä olen Asiankannattaja.
Että hyvää iltaa.
Jep, siellä ne on nurkassa lojuessaan kaikki samassa kasassa :xmas:Kaikki pöksyt käy, kun kantaja on sopiva.
=)
Terve mieheen vaan :wave:"isipappa" tässä, älkäätten säikähtäkö.
Kun täällä kerran tulee roikuttua, niin kävin rekisteröitymässä, mutta "isipappa" olikin varattu.
No sit mä olen Asiankannattaja.
Että hyvää iltaa.
mut eikai siitä voi sitten raskaaks tulla kun ne housut on samas kasas:OJep, siellä ne on nurkassa lojuessaan kaikki samassa kasassa :xmas:
no kukapa ei olis......No sit mä olen Asiankannattaja...