Miksi euroopplaisten autojen omistajat eivät osaa käyttäytyä bensa-asemalla ???+

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja japsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

japsi

Vieras
V'ttu mitä idiootteja useimmat.
Minulla siis japanilainen auto, jonka bensatankki on ERI puolella kuin suurimman osan kotteroista. Ja joudun jonottamaan tankille eri suunnasta kuin muut. T-o-D-E-L-L-A usein käy niin että kun joudun jonottamaan tankkaavaa autoa nokan puolella niin SILTI joku idiootti änkeää tankkaavan auton perään JA kuvittelee oman vuoronsa olevan seuraavana... vaikka minä siis olen ensimmäisenä
Yleensä miehiä !

Juuri samaa eilen ihmettelin. Huoltoasemalla kaksi tankkia, johon voi tulla molemmista suunnista. Kummallakin tankilla jono molemmista suunnista ja nimenomaan niinpäin että minun piti mennä nokka tankkaavaa autoa vastapäätä. Ja on todella vaikea saada omaa vuoroaan kun ne toisinpäin jotottavat juntit eivät tajua, että minulla on tankki ei puolella. Ja siksi en ole samassa jonossa kuin muut

argh

[QUOTE="vieras";28654709]Peruuta sinne letkun viereen. Onhan muuten 50% autoista varmaan japanilaisia?[/QUOTE]

JUST. tyypillinen typerä kommentti. Meilläpäin huoltsikoiden pihan ovat niinahtaita, että niiss' ei todellakaan pysty kääntämään autoa, jotta voisi peruuttaa

[QUOTE="Maija";28654757]Jäin tässä miettimään, että millä puolella se tankki yleensä on?[/QUOTE]

meidän mitsubishissä on vasemmalla, kuljettajan puolella. Suurimmass osassa autoista oikealla puolella päätellen samasta ongelmasta kuin ap:lla

Oletko varma, että SINÄ et ole jatkuvasti menossa tankille väärinpäin. Sitä paitsi on todellakin niin, että eri autoissa on eri puolilla tankin täyttöaukko - valmistusmaasta riippumatta.

[QUOTE="tuija";28654809]meidän mitsubishissä on vasemmalla, kuljettajan puolella. Suurimmass osassa autoista oikealla puolella päätellen samasta ongelmasta kuin ap:lla[/QUOTE]

Ok. Mulle on sattunut fifty-fifty, ei oo ollut ongelmia.

[QUOTE="vieras";28654843]Oletko varma, että SINÄ et ole jatkuvasti menossa tankille väärinpäin. Sitä paitsi on todellakin niin, että eri autoissa on eri puolilla tankin täyttöaukko - valmistusmaasta riippumatta.[/QUOTE]

Jos takki on vasemmalla niin ei silloin kukaan voi mennä "väärin" jos ajaa niin että pääsee suoraan tankille
Sen sijaan niiden joiden tankki on oikealla pitää myös ymmärtää että kaikilla ei niin ole ;-)

Jos takki on vasemmalla niin ei silloin kukaan voi mennä "väärin" jos ajaa niin että pääsee suoraan tankille
Sen sijaan niiden joiden tankki on oikealla pitää myös ymmärtää että kaikilla ei niin ole ;-)

Mikä tässä on ongelma? Kaikilla huoltoasemilla, joilla itse käyn, on mahdollisuus ajaa tankille kummalta puolelta hyvänsä. Ja siis aina samasta tulosuunnasta. Vai enkö mä nyt vaan tajua ap:n suurta ongelmaa ;D

Mä en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että tuollainen voi olla ongelma. Meillä on toisessa autossa tankki kuskin puolella ja toisessa kartturin puolella enkä ole koskaan tuntenut tulevani kiilatuksi. Aina olen myös bensaa saanut. Niissä tankkiautomaateissa on pistooli kahdella puolella, jonota semmosella puolella missä tankki on äläkä jonota väärin päin

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28654935:
Mikä tässä on ongelma? Kaikilla huoltoasemilla, joilla itse käyn, on mahdollisuus ajaa tankille kummalta puolelta hyvänsä. Ja siis aina samasta tulosuunnasta. Vai enkö mä nyt vaan tajua ap:n suurta ongelmaa ;D

Oletko idiootti vai etkö osaa lukea?
Yllähän kerrottiin että huoltsikalla on kaksi tankki (johon voi tankata molemmilta puolilta) MUTTA eurooppalaisten lullien omistajat ovat ajaneet tankeille MOLEMMISTA SUUNNNISTA !!!! (siten että tankki jää auton vasemmalle puolelle

Yllähän kerrottiin että huoltsikalla on kaksi tankki (johon voi tankata molemmilta puolilta) MUTTA eurooppalaisten lullien omistajat ovat ajaneet tankeille MOLEMMISTA SUUNNNISTA !!!! (siten että tankki jää auton vasemmalle puolelle

Taitaa olla ongelma ihan vaan teidän paikkakunnalla :D
Ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla en ole moiseen ongelmaan koskaan törmännyt. Tarkemmin ajatellen en kyllä muuallakaan Suomessa enkä ulkomaillakaan autoillessani.
Jaa että idiootti. Hmm.

• Tykkää
Reactions: Bitch

Mua nyt hiukan hämmentää toi "eurooppalaisten lullien omistajat".. meillä on kaksi eurooppalaista autoa. Samanmerkkisiä, eri mallisia ja eri ikäisiä. toisessa on tankki vasemmalla, toisessa oikealla. Keulassa ei ole kolmea kirjainta, neljää ympyrää eikä tähteä jos tiettyjä saksalaismerkkejä tarkoitat. Koen silti ajavani tankille aina oikein päin eikä ole tullut muilta tankkaajilta koskaan sanomista ajosuunnasta vaikka eurooppalaista tankkaankin. Kyllä musta kanssa tuntuu, että jos tää on vain sun ongelmasi voisit tarkistaa oman ajosuuntasi

Aja sen tankilla olevan lullan perään niin, että pääset luukulle. Eli suomeksi peruuta jonoon jos et muuten pääse.

Mikä ongelma?

eurooppalaisten romujen omistajat ovat äärimmäisen tyhmiä, kyllä muakin vituttaisi, että autoni olisi tehty romaniassa tai vastaavassa kehitysmaassa ....
opetelkaa ottamaan huomioon myös laatuautoilla ajavat, please

Itse tässä yksi päivä jouduin jonottaman nokka nokkaa päin.
Ja lopulta kun edellinen sai tankattua, niin sen perässä olikin joku, mutta onneksi sain kiilattua itseni kuitekin hänen eteen, hän joutui pakittamaan pois.

Kyllä se täti sitte aika tuohtuneena tuli siihen marmattamaan että HÄN oli kyllä siinä ensin, onneksi uskoi kun sanoin että ei todellakaan ollut!

En tosin tiedä onko siihen oikeasti jotain sääntöä että pitääkö sitä jonottaa toisen auton perässä, vai onko tuollainen nokka nokkaa päin jonottaminen ihan sallittua?

En tunnista tuota ongelmaa lainkaan vaikka erilaisilla autoilla on tullut ajettua kauemmin kuin muistan.

Sitä paitsi kyllä se letku ylettää sinne auton toiselle puolelle vaikka "väärin päin" siihen viereen ajaisikin.

Yhteistyössä