hyvää työyötäJa nyt sinne työmatkalle :wave:
hyvää työyötäJa nyt sinne työmatkalle :wave:
Elvis. Se asuu yhden leipomon yläkerrassa Petäjävedellä.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Asuukos suomessa muita kuuluisuuksia kuin David Hasselhoff, joka asuu sotkamossa
Mitenkä toi "palstan miehet,kyssäriä naisista" ketju sai mussa aikaan sellasen tunteen että vaikka korvien välissä on muutakin kun sahanpurua niin ei vaan kelpaa...mitä hittoa miehetkin sanoo et "olet sitä ja tätä" mutta silti ei kelpaa.Plaah! taitaa olla tällä hetkellä olla mulla sellanen vaihe että hitot miehistä,sellasta riesaa halua jos ei kerta kelpaa tai aina vaan käytetään hyväks. nyt se v-käyrä taas nousee eikä se ole ton ketjun syy mutta sai taas ajattelemaan mitä itelle on sattunut ja tapahtunut.MITÄ HEMMETTIÄ MIEHET NAISISTA HALUAA MUUTAKIN KUIN PESÄÄ?!
viittikkö tarkentaa että mimmosesta suhteesta pitäs olla kysymys...MITÄ HEMMETTIÄ MIEHET NAISISTA HALUAA MUUTAKIN KUIN PESÄÄ?!
jos toi purkaus on mun suusta niin mitäpä luulet kummasta olis kyse?viittikkö tarkentaa että mimmosesta suhteesta pitäs olla kysymys
yhen illan panolle on erit vaatimukset kuin lapsikatraan äidille...
Vaikea sanoa, mutta sitä nyt yleensä ainakin. Se tunne on useimmiten molemminpuoleinen.MITÄ HEMMETTIÄ MIEHET NAISISTA HALUAA MUUTAKIN KUIN PESÄÄ?!
no meneppä tiiä mutta veikkaan jälkimmäistäjos toi purkaus on mun suusta niin mitäpä luulet kummasta olis kyse?
Mä joudun joskus olla kaverina ku mies ropaa autoaMitenkä toi "palstan miehet,kyssäriä naisista" ketju sai mussa aikaan sellasen tunteen että vaikka korvien välissä on muutakin kun sahanpurua niin ei vaan kelpaa...mitä hittoa miehetkin sanoo et "olet sitä ja tätä" mutta silti ei kelpaa.Plaah! taitaa olla tällä hetkellä olla mulla sellanen vaihe että hitot miehistä,sellasta riesaa halua jos ei kerta kelpaa tai aina vaan käytetään hyväks. nyt se v-käyrä taas nousee eikä se ole ton ketjun syy mutta sai taas ajattelemaan mitä itelle on sattunut ja tapahtunut.MITÄ HEMMETTIÄ MIEHET NAISISTA HALUAA MUUTAKIN KUIN PESÄÄ?!
Älä tutustu keneenkään minkäänlaisten odotusten kera. Älä kanna vanhoja mukanasi mihinkään uuteen suhteeseen. Älä ole liian innokas jos vastapuoli ei ole jo lääpällään. Kontrolloi puhettasi sen mukaan ettet valita, marttyroi, tai yritä tehdä väkisin vaikutusta.Mitenkä toi "palstan miehet,kyssäriä naisista" ketju sai mussa aikaan sellasen tunteen että vaikka korvien välissä on muutakin kun sahanpurua niin ei vaan kelpaa...mitä hittoa miehetkin sanoo et "olet sitä ja tätä" mutta silti ei kelpaa.Plaah! taitaa olla tällä hetkellä olla mulla sellanen vaihe että hitot miehistä,sellasta riesaa halua jos ei kerta kelpaa tai aina vaan käytetään hyväks. nyt se v-käyrä taas nousee eikä se ole ton ketjun syy mutta sai taas ajattelemaan mitä itelle on sattunut ja tapahtunut.MITÄ HEMMETTIÄ MIEHET NAISISTA HALUAA MUUTAKIN KUIN PESÄÄ?!
Epäilen vahvasti että mulla olis sellanenno meneppä tiiä mutta veikkaan jälkimmäistä
-ensinnähi naisella pitäis olla mukava luonne niin että sen kans vois jutella ilman että koko ajan pitää pelätä että se suuttuu
-toiseksi pitäis tulla toimeen kammarin puolella, mä en ainakaan alkais katteleen pihtaria
-kolmanneksi naisen pitäis tehdä oma (sovittu) osansa kotihommista ja lastenhoidosta ilman että niistä pitää kokoajan kinata puhumattakaan mistään pihtauskoulutuksesta
noissa olis jo semmonen alku että tulis toimeen
automiehetMä joudun joskus olla kaverina ku mies ropaa autoa
no saattaahan se olla että tämmösellä kypsemmällä herrasmiehellä on erit arvot kuin kokemattomimmilla janttereillaEpäilen vahvasti että mulla olis sellanen
eipä ole valitettu koskaan pihtariksi(suhteessa)
jokainen tekee osansa ja loput yhessä,näin mun aate asiassa menee.
noita nyt kuulee ja sitä et pitäs olla mukava ja hauska ja tulla toimeen ym ym mutta siltikin tuntuu että ne on vaan miesten huru-ukko puhetta jotta niille irtois. No myönnän joo että viime aikoina on vähän se v-käyrä on noussut aika rajusti että siksi nyt vaan ärsyttää.sori.
oiskohan siellä suunnalla vapaita äijiä voit vinkata et täällä ois yks suht täysjärkinen eukko.
mikä on kypsempi? mun tapaamat 40+ miehet on kyllä ollut niitä pahimpia,ei herrasmiehesta tietookaan. mut jos se kypsyys tulee sit lähempänä viittäkybää:xmas: Täytyy kai sitten rukata tota ikä haarukkaa vielä kymmenen vuotta ylöspäinno saattaahan se olla että tämmösellä kypsemmällä herrasmiehellä on erit arvot kuin kokemattomimmilla janttereilla
mutta en siis tunnusta että olisin väärässä, ne nuoremmat eivät vain ymmärrä hyvän (pillun) päälle
mä en osais ees neuvoo,voisin ojennella niitä työkaluja.apropoo, mulla palas heti käämit jos eukko tulis neuvomaan moporemontissa
no tuskin se ton iän suhteen ihan noin nuukaa on, ehkä sä oot jostain syystä törppömagneetti?mikä on kypsempi? mun tapaamat 40+ miehet on kyllä ollut niitä pahimpia,ei herrasmiehesta tietookaan. mut jos se kypsyys tulee sit lähempänä viittäkybää:xmas: Täytyy kai sitten rukata tota ikä haarukkaa vielä kymmenen vuotta ylöspäin
mä en osais ees neuvoo,voisin ojennella niitä työkaluja.
Vaikka kyllähän sitä yhtä ja toista siinä oppii katellessa,mä en osais ees neuvoo,voisin ojennella niitä työkaluja.
meinaakko että olan takaa kurkkimalla reki pääsee eelle hevosesta :headwall:Vaikka kyllähän sitä yhtä ja toista siinä oppii katellessa,
musta on ruvennut tuntuu että todellakin olen juu tollanen,en keksi muutakaan selitystä.no tuskin se ton iän suhteen ihan noin nuukaa on, ehkä sä oot jostain syystä törppömagneetti?
mä nyt oon jo lähempänä viittäkymmentä mutta mun on vaikea kuvitella että olisin ollut joku kusettaja 5-10v sitten jos olisin sattunut olemaan single
No jos aisa katkee ja jos on alamäki ja hevonen pysähtyy, niin pidän ihan todennäköisenämeinaakko että olan takaa kurkkimalla reki pääsee eelle hevosesta :headwall:
nyt huijaat,ei kukaan mies jätä auto/mopo hommia kesken jos nainen pyytäis niihin hommiin.mulla menis hermot jo siitäkin mutta en panis pahakseni jos tulis pyyntö lopettaa hommat ja tulla naisen kanssa kaksin saunaan ja ...