The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No eipä onnistunut tämä(kään) päivä ilman päikkäreitä:kieh: Olen niin yrittänyt karsia noita päikkäreitä pois mutta aina se väsymys iskee työpäivän jälkeen. En mä vapaapäivänä mitään päikkäreit tarvitse kun saa aamulla nukkua niin kauan kun siltä tuntuu mutta näin arkisin,se väsymys iskee aina!

Viimeksi muokattu:
No eipä onnistunut tämä(kään) päivä ilman päikkäreitä:kieh: Olen niin yrittänyt karsia noita päikkäreitä pois mutta aina se väsymys iskee työpäivän jälkeen. En mä vapaapäivänä mitään päikkäreit tarvitse kun saa aamulla nukkua niin kauan kun siltä tuntuu mutta näin arkisin,se väsymys iskee aina!
mikä vika on pikku päikkäreissä?

kyl mäki joskus urvahan puoliskatunnin enkä ole minkäänlaista huonoa omaatuntoa siitä ottanut

• Tykkää
Reactions: famipala
mikä vika on pikku päikkäreissä?

kyl mäki joskus urvahan puoliskatunnin enkä ole minkäänlaista huonoa omaatuntoa siitä ottanut
tulee laiskimusfiilis,sen jälkeen on ihan töttöröö eikä sit ainakaan saa mitään aikaseksi.mutta ei voi mitään kun aikanen herätys ja ajot siihen päälle niin kyllä sitä rupee sit viiden kuuden aikaa olee aika finaalissa.

tulee laiskimusfiilis,sen jälkeen on ihan töttöröö eikä sit ainakaan saa mitään aikaseksi.mutta ei voi mitään kun aikanen herätys ja ajot siihen päälle niin kyllä sitä rupee sit viiden kuuden aikaa olee aika finaalissa.
njoo, niinhän siinä vähän käy mutta pakkoko se on aina olla niin tehokas

en mä ainakaan jaksa enää ottaa mitään suorituspaineita

• Tykkää
Päivää ketjuun:wave:
The ketju - Vastaa ketjuun
Saako olla laiskana? mua ei huvita nyt kyllä yhtään mikään:| Kaikki tuntuu olevan taas jotenkin ihan päin pe*settä vaikka kuitenkaan ei ole.Ituttaa vaan pari asiaa taas vaihteeks.Mun piti olla reipas kun tulen kotiin ja tehdä ruokaa pakkaseen mutta ketun nännit,mitään en oo saanut aikaseksi.Ilmakin on jotenkin puoliraskas,satais nyt kunnolla eikä vaan meinais niin helpottais.Nukuttaaa...tulipa todella positiivisen iloinen viesti tästäkin.
*pyrsk*

Aika lailla samaa mullakin, no ehkä se riittää ku käy töissä 10t vuoroja.

:rolleyes::D

mulla venyy päivät sellasiks reilu 10h kans mutta tohon on laskettu työmatkat mukaan,kesällä nyt riittää sellaset 9h...kun matkat sujuu sutjakammin.
No aika pitkiä on sullaki. Mulla on ihan se työvuoro 10t, sit matkat 1-1,5t yhteensä, riippuen vähän miten sattuu nuo julkiset. Ei sit tahdo paljon muuta jaksaa.

Tiskasin mää tänään ehkä puolet tiskeistä ennenku loppu voimat :D

:wave:

Että huvit on nyt lusittu ja työmaa kutsuu. Itellä oli ainakin vaikeuksia aamulla ei olis millään viitsinyt vaivautuu töihin ja sielläkin katto vaan kelloa et millon on tauko ja koska pääsee kotiin.
Jep. Se on aina vähän semmoista lomailun/vapaaputken jälkeen.
Tämä viikko ja ensi viikko intensiivisesti töitä, sitten onkin taas vapaampi viikko :)

• Tykkää
sulla on kyllä kiitettävän mittanen työmatka

sitä ihmettelen että miten voi olla tunti kesän ja talven välillä, mulla ero on 35 vs 40 minuuttia
no ei se nyt ihan tuntia ole mutta siis talvella matkaan menee reilusti enemmän aikaa ja olen siihen toki laskenut auton putsaukset ym.Mutta tuolla rekkojen keskellä talviaikaan himmaan todella paljon kaasujalkaa niin kyllä siinä sitä aikaa tulee enemmän.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä