The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
[QUOTE="isipappa";28646147]Tosta tuli mieleen se vanha juttu, eli miksi naisen hääpuku on valkoinen ja miehen musta? Kyseessä on värikoodi. Kodinkoneetkin on värikoodattu samalla tavalla. Niinpä naisten käytettäviksi tarkoitetut kodinkoneet ovat valkoisia kuten liesi, jääkaappi, astianpesukone ja pyykkikone. Vastaavasti miehen käytettäväksi tarkoitetut kodinkoneet ovat mustia kuten öööh... kuten hmmm... TELEVISION KAUKOSÄÄDIN! ;-)[/QUOTE]

:LOL: pitäiskö maalata pesukone ynnä muut mustiksi, rupeiskohan tuo sitte pesee pyykkiä :D kaukosäätimen vois maalata valkoiseksi taas.

IhanaValo
Olipa alennuslihaa kaupassa :O Varmaan juhannukseks kauppa hamstrannu eikä ollutkaan menny kaupaks. No, saatiin useampi paketti pakastimeenkin edullisesti. Sai oikeen valita, huomisen ja ylihuomisen päiväyksellä olevia.

[QUOTE="isipappa";28646447]Kuivaliha on ihan jees ratkaisu.[/QUOTE]

on mutta lihat pitää kuivata perinteiseen malliin kevätahavassa ja se käy vähän keleistä riippuen siinä maaliskuun loppupuolen huitteissa

"isipappa"
on mutta lihat pitää kuivata perinteiseen malliin kevätahavassa ja se käy vähän keleistä riippuen siinä maaliskuun loppupuolen huitteissa
Tuo seinäkuivaus kun ei oikein onnistu täällä kotolandian eteläosassa. Kelit ei salli.
Mutta jos uuni löytyy niin tommoista "jerkyä" voi tehdä ympäri vuoden.

Kovat jäpät tekee pemmikaaniakin. Mut mä en ole kova jäpä. Joskus kyllä koetan.

[QUOTE="isipappa";28646811]TexWillerin ohjeiden mukaan se on jauhettua kuivalihaa, joka on sekoitettu sulaan rasvaan. Sit vaan paloitellaan haluttuun muotoon. Googlettamalla luulis löytyvän tarkempia ohjeita.[/QUOTE]

kuulostaa melkoselta yökynttilän sydämmeltä

Päivää ketjuun:wave:

Saako olla laiskana? mua ei huvita nyt kyllä yhtään mikään:| Kaikki tuntuu olevan taas jotenkin ihan päin pe*settä vaikka kuitenkaan ei ole.Ituttaa vaan pari asiaa taas vaihteeks.Mun piti olla reipas kun tulen kotiin ja tehdä ruokaa pakkaseen mutta ketun nännit,mitään en oo saanut aikaseksi.Ilmakin on jotenkin puoliraskas,satais nyt kunnolla eikä vaan meinais niin helpottais.Nukuttaaa...tulipa todella positiivisen iloinen viesti tästäkin.

Ai niin, tinkulle :hug: Kyl se äijä sieltä tulee, jaksat vaan odottaa.

Mythis, meil on kans välillä tuota tiskaamattomuusongelmaa vaikka on kone ja kaik : /
Se on jännä..kun ei kukaan viitsi/jaksa/ehdi..
Ku ei jaksais...ärsyttää! Ei tässä muuten mitään mutta kun sitä kaipais jo jotain...jotain joka sytyttää. mää kaipaan sitä yhtä sieltä kaukaa vaikka ei se ikävä oo enää läsnä kokoajan mutta nyt taas sellanen olo että miks miks miks,miks meni niin. Pamahtaa tällä viikolla taas vuosi lisää sinkkuna oloon että pian saa "juhlia" taas:( tai oikeestaan se tais pamahtaa jo,riippuen mistä lasketaan.

Nyt mä tiedän jo ekan lomaviikon suunnitelman nro 1. Kummimuksu yökylään:) en ole vielä kysynyt mutta aina tulee mielellään ja viime kerrasta jo aikaa niin päätin tänää että jos eivät ole reissussa mun ekan loma viikon aikana niin pyydän heti yökylään muuten se jää.Toki saa tulla sitten useammankin kerran jos haluaa mutta kun pyytää heti niin ainakin se yksi yökyläily tulee sitten loman aikana:)

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä