Onko 28-vuotias liian vanha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
täh :D no ei todellakaan ole :D
eikös se ensisynnytäjienkin keski-ikä ole joku 31v. sitten kun alat olla 38v niin sitten voi jo miettiä, eikä silloinkaan ole liian vanha.

no eipä tosiaan ole. itse en edes muista millainen teini olin 28 vuotiaana. mutta kokemukset todella opettavat ihmistä.
tulin raskaaksi 36 vuotiaana ja sain lapseni 37 vuotiaana.
en kokenut itseäni yhtään liian vanhaksi.

[QUOTE="vieras";28644010]höpönhöpön :D
mua ahistaa lähinnä kun työkaverit ja kaikki puhuu vaan kuinka mä olen vielä niiiiiiiiin nuori ja plaaplaa. mää ootan et täyttäsin jo 30v.

ja aapeelle, ei todellakaan ole liian vanha esikoista yrittämään![/QUOTE]

Mä pelkään jo paniikinomaisesti koska alkaa iskelmä ja bingo kiinnostaa :oD

No ei tosiaankaa oo! Odotan ekaa lasta ja täytän just 28 :) Olisin halunnut lapsia jo nuorempana, mutta ei onnistunut, nyt hoitojen avulla raskauduin viimein, ja kun miettii, niin loistava ajoitus! Ei enää nappaa biletys ja hilluminen, sai reilusti elää nuoruutta kyllästymiseen saakka, nyt on oma talo ja asiat hyvin, ja silti on vielä nuori, jaksaa lasten kanssa touhuta.

Se on hauskaa, kuinka 28v on usein "viela nuori" ja sitten kaksi vuotta myohemmin onkin jo "ei enaa mikaan nuori". :D Aika kriittinen tuo kaksi vuotta tuntuu usein olevan.

Siis monessa muussakin asiassa kuin lastenhankkimisikakysymyksessa.

Ei oo mut muuten ikäloppu sit jo onkin. Joo meikä 27v potee jäätävää ikäkriisiä.

Tiedän mistä puhut. Mulla oli tossa iässä aivan järkyttävä 30-kympin kriisi. Ahisti aivan juuttaasti vanheneminen. Nyt oon 37 ja neljänkympin lähestyminen ei ahista pätkääkään:) Sitä on jo huomannu, et enhän mä yhessä yössä rupsahtanutkaan, vaan oon edelleen upea nainen;)

Mä oon 32 eikä lapsia, vielä menee vuosi pari ennen kuin pääsee edes yrittämään. Kyllä tässä pikkuhiljaa paniikki hiipii, että ehtiikö niitä lapsia saadakaan. Ja onko sitä sitten jo liian vanha. Ei kannata loputtomiin siirtää, ryhdy yrittämään, jos se on mahdollista!

Uusimmat

Yhteistyössä