Seksi yleisessä saunassa

hahaha aina naurattaa nää yleistykset suomalaisista. Kyllä suomessa on sääntöä ja etikettiä ja käytösohjetta joka lähtöön, ja niitä noudatetaan ja peräänkuulutetaan piilun tarkasti. Ja jos jotain sääntöä ei löydy - niin aina löytyy joku jonka mielestä sellanen pitäs säätää (vrt. Laki yleisessä saunassa nussiminen)

:D
Ei tässä nyt kukaan oo uudesta laista puhunut. Enemmänkin vaan niitä yleisiä käytöstapoja, joihin kuuluu mm. muiden huomioon ottaminen.
Samat asiat nyt vaan taas kiertää täällä, joten vastauksia kysymyksiin löytää kun lukee ketjun alusta loppuun :)
 
"vieraana"
Ei tässä nyt kukaan oo uudesta laista puhunut. Enemmänkin vaan niitä yleisiä käytöstapoja, joihin kuuluu mm. muiden huomioon ottaminen.
Samat asiat nyt vaan taas kiertää täällä, joten vastauksia kysymyksiin löytää kun lukee ketjun alusta loppuun :)
No sulle semmoinen lohdutus, että ei se minunkaan mielestä ole hyvien tapojen mukaista naida yleisessä saunassa.

Oon kyllä itsekin niin tehnyt nuorempana, mutta silloin tuli seksin suhteen tehtyä muutenkin muutamia juttuja jotka aikuisempana on sitten tullut pohtineeksi toisin, sen toisten huomioon ottamisen kautta.
 
"Vieras"
hahaha aina naurattaa nää yleistykset suomalaisista. Kyllä suomessa on sääntöä ja etikettiä ja käytösohjetta joka lähtöön, ja niitä noudatetaan ja peräänkuulutetaan piilun tarkasti. Ja jos jotain sääntöä ei löydy - niin aina löytyy joku jonka mielestä sellanen pitäs säätää (vrt. Laki yleisessä saunassa nussiminen)

:D
Minua taas ei yhtään naurata tämä itsekkyyden kulttuuri, jossa pilkataan ja nauretaan ihmiselle, joka kehtaa vaatia toisten huomioimista omalla käytöksellä. Mutta huvitu toki, ja kehota toki ap:ta kallotohtorille, kun hän on kehdannut ällötä mennä saunaan muiden seksin jälkeen samoihin löylyihin tuulettamattomaan koppiin.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28643513]Minua taas ei yhtään naurata tämä itsekkyyden kulttuuri, jossa pilkataan ja nauretaan ihmiselle, joka kehtaa vaatia toisten huomioimista omalla käytöksellä. Mutta huvitu toki, ja kehota toki ap:ta kallotohtorille, kun hän on kehdannut ällötä mennä saunaan muiden seksin jälkeen samoihin löylyihin tuulettamattomaan koppiin.[/QUOTE]

Ai hemmetti! Mä en kyllä haluaisi käydä ollenkaan saunassa, jossa ei ole minkäänlaista ilmanvaihtoa... Johan se homehtuukin alta aikayksikön, ja se on sentään terveydelle vaarallisempaa, kun spermasta huuhdellut lauteet!
 
"vieras"
Ei tässä nyt kukaan oo uudesta laista puhunut. Enemmänkin vaan niitä yleisiä käytöstapoja, joihin kuuluu mm. muiden huomioon ottaminen.
Samat asiat nyt vaan taas kiertää täällä, joten vastauksia kysymyksiin löytää kun lukee ketjun alusta loppuun :)
Itse sinä jankkaat tuota samaa mielipidettäsi joka kommentissa, mutta et suostu vastaamaan sinulle esitettyihin kysymyksiin... ;) Eli sinäkin näet itsekkäästi vain oman mielipiteesi. Et ole siis muita parempi.
 
[QUOTE="vieras";28643531]Itse sinä jankkaat tuota samaa mielipidettäsi joka kommentissa, mutta et suostu vastaamaan sinulle esitettyihin kysymyksiin... ;) Eli sinäkin näet itsekkäästi vain oman mielipiteesi. Et ole siis muita parempi.[/QUOTE]

Mitä kysymyksiä?

En väitäkkään olevani muita parempi, väitän vaan omaavani ilmeisesti paremmat käytöstavat yleisissä saunoissa :saint:
 
"vieras"
Mitä kysymyksiä?

En väitäkkään olevani muita parempi, väitän vaan omaavani ilmeisesti paremmat käytöstavat yleisissä saunoissa :saint:
Älä viitsi esittää tyhmää...

Ihan vaikka vaan edelliseltä sivulta poimitut (ettei sun vaan tarvi selata pidemmälle);

Eikö sua huoleta ollenkaan ne kaikki pöpöt mitä muut ihmiset sinne kantaa? Mitäpä jos sillä nuorella parilla on jommalla kummalla vaikka jalkasieni? Eikö se sitten ole ollenkaan paha asia? Vai onko se sekstailu nyt edelleen se suurin mörkö ja tarttuviakin tauteja kauheampaa?
--
Mites vuokramökit? Siellä on ties mitä harrastettu ja missä sattuu. Edes keittiönpöydästä ei ole varmuutta.
--
Ja mitä ihmeen tappavia bakteereja niissä spermoissa nyt muka on, että se on noin kova pala? Ihmisillä on alapäässään paljon muitakin vaarallisempia pöpöjä, kuin nuo "sektailueritteet". Ei sitten ole koskaan tullut mieleen tämä?
--
Ja ihan samalla tavalla teidän perhe jättää sinne omista kehoistaan erittyneitä höyryjä ja pöpöjä toisille, joten mikä teistä tekee nyt jotenkin erityiskohtelun tarpeessa olevan perheen? Ihan samalla tavalla teitä seuraavat voi aatella, että mitähän tauteja tuollakin perheellä on ja voi kauheeta - voiko tuonne lauteille nyt ollenkaan istua, vai tuleeko sieltä joku hyppykuppa...?
--
Mikä ero on siinä, että sä makaat siinä spermasella petarilla vain ohut lakana välissä, kuin istut siellä saunassa spermasilla lauteilla paksun pyyhkeen / muovitetun pefletin päällä?
 
"Vieras"
Luulin etta olen tiukkapipo mutta juuri huomasin olevani erittain vapaa mielinen. Ap:n mies yritti vain vaimolleen vinkata kompelosti etta hekin voisivat tehda muutakin saunassa (jos ei lapsia mukana) mutta ei tainnu menna vaimolla perille. Kysykaa jos seuraavan kerran voisitte saunoa heidan kanssa yhdessa niin pystyisitte pitamaan toimintaa silmalla. Vaihtoehtoisesti voisitte jattaa pukuhuoneeseen 'seksialustoja', kaytto ohjeiden kanssa tietty nuorelle parille. Mutta noin muutoin ap:n kannattaisi miettia mista moinen iljetys kumpuaa, kenties kasittelemattomia lapsuuden traumoja?
 
En mä pöpöjen takia asiasta kimpaantunu. Pöpöjä on ihan jokapuolella, kyllä mä sen tiedostan.
Seksille vaan on se oma aikansa ja paikkansa, eikä mun tarvi nauttia todellakaan siitä että meen jonkun jälkilämpöihin istumaan.

Nuo kysymykset lähtee ihan saivartelun puolelle. Hyppykuppia sunmuuta, hohhoijaa.

Vuokramökit ym, tottakai siellä paneskellaan. Mutta niitä myös pestäänkin siinä välissä ennenkun seuraava vuokralainen astuu sisään.
En mä kenenkään sänkyynkään halua makoilee mennä, kun siellä on just sekstailtu. Mutta esim. kaverin vieressä voin sängyssänsä nukkua, vaikka siellä on JOSKUS sekstattu, mutta ei tyyliin 5min sitten mun nukkumaan asettumista. Get it?
 
[QUOTE="Vieras";28643573]Luulin etta olen tiukkapipo mutta juuri huomasin olevani erittain vapaa mielinen. Ap:n mies yritti vain vaimolleen vinkata kompelosti etta hekin voisivat tehda muutakin saunassa (jos ei lapsia mukana) mutta ei tainnu menna vaimolla perille. Kysykaa jos seuraavan kerran voisitte saunoa heidan kanssa yhdessa niin pystyisitte pitamaan toimintaa silmalla. Vaihtoehtoisesti voisitte jattaa pukuhuoneeseen 'seksialustoja', kaytto ohjeiden kanssa tietty nuorelle parille. Mutta noin muutoin ap:n kannattaisi miettia mista moinen iljetys kumpuaa, kenties kasittelemattomia lapsuuden traumoja?[/QUOTE]

Sitäpä hyvinkin :D

Miehen ei tartte vinkkailla mulle mitään, mä osataan puhua. Ja myös mies on sitä mieltä, että ei yleisissä saunoissa. Mutta kiitos vaan analyysistäsi.

Tätä juuri tarkoitan, että kun joku ei ole samaa mieltä asiasta, niin sitten aletaan tekemään analyysejä ja muuta. Haukutaan toisin ajatteleva täysin lyttyyn (okei, sinä et sitä tehnyt, mutta niitäkin viestejä tuli).
Näissä ilmenee se, että jos oma ajattelutapa on asian puolesta, niin ei haluta edes ymmärtää sitä, että kaikille se asia ei olekkaan ok. Miksi?
 
"vieras"
Ymmärtäisin, jos kyseessä olis esim. Kylpylän sauna, jonne voi kuka tahansa pelmahtaa milloin tahansa. Sellaisessa yleisessä saunassa ei ole todellakaan suotavaa naiskennella. Mutta taloyhtiön saunassa on vuorot, ja nolompaa kuin omalla saunavuorollaan lauteilla lemmiskely, olisi jonkun ulkopuolisen paukata sinne saunaan heidän vuorollaan. Eli ensinnäkin, sielläpä lempivät muiden katseilta suojassa ja toisekseen, mitä saastaista on saunaseksissä, sen saastaisempaa kuin muutenkaan lauteilla istuskelussa? Spermako se on se merkitsevä tekijä tässä? Vai mikä? Kuitenkin siivoavat jälkensä, joten en mitenkään nyt näe tuossa mitään ällöä saati ongelmaa.
 
"vieras"
Sitäpä hyvinkin :D

Miehen ei tartte vinkkailla mulle mitään, mä osataan puhua. Ja myös mies on sitä mieltä, että ei yleisissä saunoissa. Mutta kiitos vaan analyysistäsi.

Tätä juuri tarkoitan, että kun joku ei ole samaa mieltä asiasta, niin sitten aletaan tekemään analyysejä ja muuta. Haukutaan toisin ajatteleva täysin lyttyyn (okei, sinä et sitä tehnyt, mutta niitäkin viestejä tuli).
Näissä ilmenee se, että jos oma ajattelutapa on asian puolesta, niin ei haluta edes ymmärtää sitä, että kaikille se asia ei olekkaan ok. Miksi?
No mutta, itsehan juuri syyllistyit kuvaamaasi toimuntaan, etka ajattele asiaa muiden kannalta, eli kaikkia asia ei allota ja kuitenkin nuoret toimivat vastuullisesti mielestani ja pesivat lauteet. Ja sori analyysista jos ei osunut oikeaan, mutta kokeile silti jos miehesi innostuisi ajatuksesta, ihan kokeilu mielessa jotta voisit nahda Asian toisenkin puolen :D
 
"vieras"
En mä pöpöjen takia asiasta kimpaantunu. Pöpöjä on ihan jokapuolella, kyllä mä sen tiedostan.
Seksille vaan on se oma aikansa ja paikkansa, eikä mun tarvi nauttia todellakaan siitä että meen jonkun jälkilämpöihin istumaan.

Nuo kysymykset lähtee ihan saivartelun puolelle. Hyppykuppia sunmuuta, hohhoijaa.

Vuokramökit ym, tottakai siellä paneskellaan. Mutta niitä myös pestäänkin siinä välissä ennenkun seuraava vuokralainen astuu sisään.
En mä kenenkään sänkyynkään halua makoilee mennä, kun siellä on just sekstailtu. Mutta esim. kaverin vieressä voin sängyssänsä nukkua, vaikka siellä on JOSKUS sekstattu, mutta ei tyyliin 5min sitten mun nukkumaan asettumista. Get it?
Mihin jälkilämpöihin? Eikö teillä ole siellä saunassa ilmanvaihtoa? Tai mitään räppänää, minkä voi aukaista? Meinaatko, että se edellinen pari ei käy suihkussa, pue tmv. ennen, kun sieltä saunasta lähtee? Kyllä siellä saunassa ehtii siinä ajassa se ilma vaihtua, ennen kun te sinne menette joten ihan puppua tuo, että siellä mitään sekstailuhöyryjä enää leijuisi. Ja kuten joku jo antoi tuossa vinkin, niin jos se häiritsee, niin heitä muutamat kunnon löylyt, ennen kun itse menet sinne, niin sieltä tulee sitten varmaan kaikki viimoisetkin seksihenkäykset pois. Tai sitten pidätte sen saunan oven sinne pukuhuoneeseen asti auki, ennen kun sinne ehditte, niin varmaan on sitten tuuletettu. Eli ongelma on tosiaan nyt sun päässä, koska keinot on kuitenkin monet, millä ne sekstailun jäljet saa korjattua. Ja mä olen aivan tasan varma siitäkin, että jos siellä on muka rojut laskettu lauteille, on ne myös ihan kunnolla sillon huuhdeltu, joten kyllä, sinä suurentelet ongelmaa... Ja et vastannut siihenkään, että mikä ero on tuolla hotellihuoneella ja teidän saunalla? Lue koko kysymys edellä. Se teidän sauna on sentään huuhdeltu, mutta sitä hotellin petauspatjaa ei... Samoin, kun yhdenkään vuokramökin petaria ei ole niiden sekstailujen jäljiltä pesty (enkä menis takuuseen niistä pöydistäkään, mihin hyvillä mielin sen sämpyläsi lasket), joten miten sinä niihin kuvittelet meneväsi maate? Eikä tämä ole mitään saivartelua, vaan ihan vaan vertailun vuoksi...
 
[QUOTE="vieras";28643601]No mutta, itsehan juuri syyllistyit kuvaamaasi toimuntaan, etka ajattele asiaa muiden kannalta, eli kaikkia asia ei allota ja kuitenkin nuoret toimivat vastuullisesti mielestani ja pesivat lauteet. Ja sori analyysista jos ei osunut oikeaan, mutta kokeile silti jos miehesi innostuisi ajatuksesta, ihan kokeilu mielessa jotta voisit nahda Asian toisenkin puolen :D[/QUOTE]


Mielestäni en ole tehnyt analyysejä tai haukkunut näitä ihmisiä, joille asia on ok.
Tottakai täältä sai paljon erilaisia mielipiteitä asiaan, mutta se ei mieltäni kuitenkaan saanut kääntymään. Edelleen se on mielestäni ehkä jopa röyhkeääkin sekstailla yleisissä tiloissa. Vaikkakin tekee sen omalla vuorollaan, se ei silti tee yleisestä saunasta vähemmän yleisempää paikkaa.

Ja se, että ajattelen asiasta tällätavalla, tekee minusta heti seksuaalisesti vammasen, terapian tarpeessa olevan ja mitähän muuta niitä olikaan.. Tämäkö on sitten oikeasti se oikea tapa tuoda asiaa ilmi, että olen ehkä siinä vähempi määrästen puolella, ketkä näin ajattelee. Sillä todellakaan en kuitenkaan ole ainoa, joka ei halua juuri sekstailtuun saunaan istua. Vaikkakin normaalisti saunassa alasti ollaan, siellä pershiet hinkkaa lauteita ja jalkasienet kipittelee lattioilla, silti se yleisen paikan sekstailu on röyhkeää. Meidän muiden silmissä ja mielessä.
Menikö liian sekavaksi taas :D
 
"vieras"
Mielestäni en ole tehnyt analyysejä tai haukkunut näitä ihmisiä, joille asia on ok.
Tottakai täältä sai paljon erilaisia mielipiteitä asiaan, mutta se ei mieltäni kuitenkaan saanut kääntymään. Edelleen se on mielestäni ehkä jopa röyhkeääkin sekstailla yleisissä tiloissa. Vaikkakin tekee sen omalla vuorollaan, se ei silti tee yleisestä saunasta vähemmän yleisempää paikkaa.

Ja se, että ajattelen asiasta tällätavalla, tekee minusta heti seksuaalisesti vammasen, terapian tarpeessa olevan ja mitähän muuta niitä olikaan.. Tämäkö on sitten oikeasti se oikea tapa tuoda asiaa ilmi, että olen ehkä siinä vähempi määrästen puolella, ketkä näin ajattelee. Sillä todellakaan en kuitenkaan ole ainoa, joka ei halua juuri sekstailtuun saunaan istua. Vaikkakin normaalisti saunassa alasti ollaan, siellä pershiet hinkkaa lauteita ja jalkasienet kipittelee lattioilla, silti se yleisen paikan sekstailu on röyhkeää. Meidän muiden silmissä ja mielessä.
Menikö liian sekavaksi taas :D
Tuolla logiikalla myös hotelleissa ym. paikoissa sekstailu on röyhkeeä ja tuomittavaa. Sinnekin tulee sektailun jälkeen toinen ihminen, joka voi omistaa samanlaisen ajattelutavan, kuin sinä. Pidä siis huoli, että itsekin harrastatte sitä vain kotona omassa sängyssä, ettei sitten muiden tarvitse nukkua teidän sekstailueritteissä siellä hotellissa... ;)
 
"vieras"
Järjestyssääntöihinhän voisi kirjata, että seksihöyryt pitää tuulettaa ja huuhtoa lauteilta hyvissä ajoin pois ennen seuraavan saunavuoron alkua? :D

Tai jos voisitte ehdottaa seksihöyrytöntä saunaa? Kai se menis siinä missä savuttomat parvekkeetkin?
 
"vieras"
No siis kyllä sua ap vähän täytyy omituisena pitää, kun sulla ei ole antaa mitään järjellistä selitystä tuolle sun ällötyksellesi. Tosiaan, hotellin sänkyyn vaihdetaan puhtaat lakanat uudelle yöpyjälle, saunasekstaajat pesee lauteet lähtiessään... en näe eroa?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28643643]Järjestyssääntöihinhän voisi kirjata, että seksihöyryt pitää tuulettaa ja huuhtoa lauteilta hyvissä ajoin pois ennen seuraavan saunavuoron alkua? :D

Tai jos voisitte ehdottaa seksihöyrytöntä saunaa? Kai se menis siinä missä savuttomat parvekkeetkin?[/QUOTE]

Voisi olla seksittömät päivät saunassa, vaikka joka toinen päivä saunovat seksinnälkäiset ja sitä saunassa välttävät sitten välipäivinä. Lauantai pitäisi kyllä pyhittää saunaseksille, luonnollisesti.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28643656]Voisi olla seksittömät päivät saunassa, vaikka joka toinen päivä saunovat seksinnälkäiset ja sitä saunassa välttävät sitten välipäivinä. Lauantai pitäisi kyllä pyhittää saunaseksille, luonnollisesti.[/QUOTE]

Tosi hyvä idea :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28643669]Tosi hyvä idea :)[/QUOTE]

Eikö se ole yleistä tietoa taloyhtiössä, se saunavuorolista? Siitä voisi sitten tehdä johtopäätöksiä kunkin seksiasioissa :D Kiintoisaa!
 
noooh
Kaikesta voi ällöttyä, kaikesta voi loukkaantua, kaikessa ei aina tarvitse ajatella kaikkia muita.

Ymmärrän että sua ajatuksen tasolla ällöttää muiden sekstailut, mutta kun sille ei ole mitään totuuspohjaa; saunan lauteet on puhtaat kun ne huuhtoo ja välissä käytetään kuitenkin peflettiä, eikä saunan ilmaan todellakaan jää mitään seksihöyryjä, typerä ajatuskin.

Joten enpä tiedä mitä sanoa... sun pää ei kääntynyt ei, mutta etpä säkään nyt oikeen monen muun päätä saa tässä asiassa käännettyä. ;) Lopputulemana voidaan pitää että tämä asia rajoittaa vain ja ainoastaan sinun omaa elämääsi, joko voit tehdä asialle jotain tai sitten jäädä märehtimään asiaa loppuelämäksi.
 
Kaikesta voi ällöttyä, kaikesta voi loukkaantua, kaikessa ei aina tarvitse ajatella kaikkia muita.

Ymmärrän että sua ajatuksen tasolla ällöttää muiden sekstailut, mutta kun sille ei ole mitään totuuspohjaa; saunan lauteet on puhtaat kun ne huuhtoo ja välissä käytetään kuitenkin peflettiä, eikä saunan ilmaan todellakaan jää mitään seksihöyryjä, typerä ajatuskin.

Joten enpä tiedä mitä sanoa... sun pää ei kääntynyt ei, mutta etpä säkään nyt oikeen monen muun päätä saa tässä asiassa käännettyä. ;) Lopputulemana voidaan pitää että tämä asia rajoittaa vain ja ainoastaan sinun omaa elämääsi, joko voit tehdä asialle jotain tai sitten jäädä märehtimään asiaa loppuelämäksi.

Siis pitääkö kaikkeen olla aina joku totuuspohja ja järjellinen selitys? Se että mua vaan ällöttää mennä sinne vasta paneskeltuun saunaan, niin se vaan ällöttää. En mä täältä mitään hyväksyntäå ällötykseeni hakenut. Kysyin vaan muiden mielipidettä asiaan ja niitä (ja våhän enemmän) sain.
Kaikki ei tosiaan ajattele asioista samalla lailla, mutta kovan hyökkäyksen osakseni sain kun en vaan satu pitämään ajatuksesta. Miks ihmeessä?
Eikä mun tarvi tosiaan edes selitellä että miks en tykkää.

Ja kenenkäs muunkaan elämää mun naapureiden saunapanot häiritsee? Toivottavasti ei kenenkään.
 
"vieras"
Muakin ällöttää monet asiat, mutta ei se tee niistä asioista siltikään kiellettäviä eikä edes välttämättä yleisestikään paheksuttavia. Pitää vaan tulla toimeen tän faktan kanssa. Ja enimmäkseen pidän nämä mietteeni omana tietonani, koska tiedostan niiden olevan vain mun kantani asiaan, vähemmistön mielipide.
 

Yhteistyössä