V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun on vähän vaikea ymmärtää sitä, jos joku ei juo ikinä, koskaan, eikä milloinkaan.
Ihan sama, kun mun on vähän vaikea ymmärtää sitä, jos joku ei syö karkkia ikinä, koskaan, eikä milloinkaan.
Ei sen juomisen tarvitse tarkoittaa räkäkännejä, vaan ihan vaan vaikka yhtä olut/viililasillista jouluaterialla tms.
Eikä sen karkin mussutuksen tarvi olla niin suurta, että perse leviää.
Sinänsä mulle on se ja sama jos joku ei juo tippaakaan ikinä, tai vaikka joisi joka päivä...kumpaamaan ääripäätä en vaan ymmärrä. Mutta eipä mun tarvitsekaan.
Mun on vähän vaikea ymmärtää sitä, jos joku ei juo ikinä, koskaan, eikä milloinkaan...
...Mutta eipä mun tarvitsekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ikää yli 40 v;28639107:Mä en ole koskaan juonut. Lukuunottamatta niitä maisteluja joita sain tehdä jo ihan pienenä alkoholistivanhempien laseista. Niistä oppi, että alkoholi missä tahansa muodossa haisee ja maistuu pahalle + se saa aikuiset käyttäytymään tosi idioottimaisesti.
Samoin tavoin en ole koskaan polttanut, lukuunottamatta sitä yhtä imaisua jonka isä tarjosi kun pyysin n. 5 vuotiaana. Maistui pahalle.
Taisin jo aika varhain tajuta, että minulla on erittäin voimakkaat addiktigeenit päihteisiin; siksi en ole koskaan halunnut edes seuran vuoksi opetella väkisin juomaan alkoholia. Minulle tämä ei ole ollut ongelma; muille ihmisille välillä sitäkin suurempi sellainen kun olin nuori. Opiskelemaan mennessä löytyi sitten se pieni hyvä ystäväpiiri johon tällainen kummajainen mahtui mukaan; yksikään ystävistäni ei koskaan ole ollut humalassa; lasillisen joskus juovat sivistyneesti.
Addiktigeenit löytyvät myös syömiseen; se sokerihiireilu on joko massiivista taikka sitten ei ollenkaan. Kohtuusyöjää ei minusta saa tekemälläkään. Kovasti sitä toki edelleen harjoittelen.