Mä aattelin ens viikolla leikkuuttaa itelleni kunnon kananpersetukan, ja hajen Cyber shopista punaisista punaisinta shokkiväriä. Mut eipä mulla taida olla vaihtoehtojakaan, kun ikääkin on jo 40 ja risat.
No miks nyt ihmiset tekee mitään hiuksilleen? Huvikseen?Miksi?
Juu, sori kun kysyin.No miks nyt ihmiset tekee mitään hiuksilleen? Huvikseen?
Höh, millaisen vastauksen olisit halunnut?Juu, sori kun kysyin.
Rööki huulessa sopisi kuvaan myös, vaikka tupakointi onkin sou lääst siisön.Alkuperäinen kirjoittaja kokonaisuus tärkeintä;28635098:Onhan reilusti ylipainoa ja mauttomia tatuointeja myös? Koska nämä kaikki kuuluvat samaan tyylipakettiin.
Ei, en istu paljon terasilla, enkä huutele ohikulkijoille silloin kun istun Ei löysiä farkkuja, eikä liian pieniä. No, yhdet on kyllä vähän isot, kun oon perkele vahingossa laihtunut. Silti sitä ylipainoa vielä on jonnin verran Tatuointeja on, mut millasia on mauttomat tatuoinnit? Ja ei, ei missään nimessä tekstipaitoja!!!! Jaa, mut on mulle yksi sellainen, päälläkin tällä hetkellä, lapsen ostama äiskäpäivälahjaksi, pakkohan sitä on käyttää... En omista feikkicrocseja, enkä aitojakaan. Tennarit saa olla elämää nähneet kunhan vielä ajavat asiansa.Istuthan sitten paljon terassilla ja olet muutenkin kovaääninen kaikille moikkailia ja huutelija? Päälläsi on löysähköt farkut tai vaihtoehtoisesti koon tai kaksi liian pienet farkut. Rekkamiehen hymy paistaa tai sitten vaihtoehtoisesti sloggien reuna. Ylipainoasia olikin jo käsitelty, se on must. Myös ne mauttomat tatuoinnit. Kaiken kruunaa tietenkin joku tekstipaita jossa lukee, esim EMÄNTÄ tai PRINSESSA tai AVOHOIDOSSA. Joku muukin mauton tekstipaita käy. Kuljethan mielellään feikkicrocseissa tai rikkinäisissä tennareissa?