Huijaus seksin avulla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja telssu78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

telssu78

Vieras
Kun tantraseksi asiaa tutkii pintaa syvemmältä, niin voi sanoa että tantraseksi on täky ja syötti ihmiselle henkisen kasvun tien opetuksen pariin (jooga, hindulaisuus, itämaiset uskonnot). Seksuaalisuus on monille ihmisille äärimmäisen tärkeää ja monet ihmiset ovat kokeilunhaluisia seksuaalisuuden alueella, sekä joillakin ihmisillä voi olla ongelmia tällä alueella. Joogan henkisen kasvun opettajat käyttävät hyväkseen ihmisen voimakasta seksuaalisuuden viettiä ja houkuttelevat ihmisiä mukaan henkisen kasvun tielle tantraseksin kautta.

Kopioitu netistä. Tantraseksi tantraseksi

Mä joskus mietin aina, että mitä pahaa on yhtään missään henkisessä kasvussa tai siinä, että uskoo johonkin? Miksi pitäisi ajatella että ne kaikki ovat vain pelkkää huijausta sisältämättä yhtään mitään hyvää?

Mun joogaamiseni ainakin opetti mut lähinnä venyttelemään ja rentoutumaan, niska, hartiat ja verenpaine tykkäs :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28632537:
Mä joskus mietin aina, että mitä pahaa on yhtään missään henkisessä kasvussa tai siinä, että uskoo johonkin? Miksi pitäisi ajatella että ne kaikki ovat vain pelkkää huijausta sisältämättä yhtään mitään hyvää?

Mun joogaamiseni ainakin opetti mut lähinnä venyttelemään ja rentoutumaan, niska, hartiat ja verenpaine tykkäs :D

Lue raamattua niin voit ymmärtää miksi uskonnot huijaa ja raamattu on ainoa totuus.

ei sitä ole pakko edetä seksistä eteenpäin johonkin uskontoon tai kulttiin jos ei halua, ottaa vain hyvät petivinkit ja se siitä :) ja ennenkuin joku hermostuu tästäkin ja väittää ettei homma ihan niin mene, niin voin sanoa että kyllä voi mennä. omakohtainen kokemus ;)

Lue raamattua niin voit ymmärtää miksi uskonnot huijaa ja raamattu on ainoa totuus.

Olen lukenut.
Mutta silti mä en voi ymmärtää, että olisi olemassa vain yksi ja ainoa totuus- tässä kohtaa mennään mun mielestäni metsään joka ikinen kerta ja pahasti.

Maailmassa on uskontoja ja henkisen kasvun oppeja monia. En aio olla suvaitsematon ja ahdasmielinen, että jokaisessa niissä on jotain hyvää. (En suvaitse mitä tahansa ja siihen ei uskonto liity millään muotoa.) Mikä tahansa usko tai oppi joka vedetään aivan äärimmäisyyksiin pilaa minkä tahansa uskon tai opin.

Uskostaan voi ammentaa, mutta mun mielipiteeni on, että jos usko ammentaa sinua, se on huonompi asia. Enkä puhu vain yhdestä Jumalasta, vaan mistä tahansa mihin uskoo.

Kaikki ne kuitenkin pohjaavat siihen, että yksilöstä tulisi jollain tapaa parempi ja että hänen olisi hyvä elää ja olla.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="jocelyn";28632683]ei sitä ole pakko edetä seksistä eteenpäin johonkin uskontoon tai kulttiin jos ei halua, ottaa vain hyvät petivinkit ja se siitä :) ja ennenkuin joku hermostuu tästäkin ja väittää ettei homma ihan niin mene, niin voin sanoa että kyllä voi mennä. omakohtainen kokemus ;)[/QUOTE]

Tantraseksiä ei oo ilman hinduoppeja. Hinduoppi on pakollinen osa tantraseksiä.

Yhteistyössä