Hynynen tuomitsee perhepedin: Ihan perseestä, estää pillun saamisen!

• Viestiketjun aloittaja Komppaan
  • Ensimmäinen viesti
"Mie"
Olen samaa mieltä Hynysen kanssa. Lapsi nukkumaan omaan huoneeseen mahdollisimman aikaisin että tottuu nukkumaan yksin. En halua että käy samalla tavalla kuin tuttavilla jonka 10 vuotias poika nukkuu vielä äidin vieressä kun ei uskalla nukkua omassa huoneessa vaikka sellainen olisi.

[QUOTE="Vieras";28626173]Kaupungin perhevalmennuskaan (vai mikäsenyton) ei tykkää perhepedistä. Melkolailla suoraan sanottiin, että vauva omaan sänkyyn, perusteluna kätkytkuoleman estäminen.[/QUOTE]

No toinen ääni oli kellossa vain muutama vuosi sitten... jolloin sanottiin että perhepeti estää kätkytkuolemia. Mutta nämä trendit (oikeasti) vaihtuvat muutamien vuosien välein. Ei ole kauaa siitäkään kun lapsia syötettiin kellon kanssa neljän tunnin välein ja se oli virallinen suositus..

• Tykkää
Reactions: PiXX
..
Periaatteessa ihan tykkään hynysestä mut noi kommentit on välillä niin navanalus-osastoa että oksettaa. Mut lapsen nukutusjutuista oon kyllä samaa mieltä. Minä haluan harrastaa sitä paitsi seksiä sängyssä, eikä se oo mielikuvituksesta kii. Sauna ei oo valmis, ei ole pesuhuonetta, vaan pieni suihkukoppi johon ei kahta mahdu. Sohvaa en halua sotkea, keittiönpöytä on kova ja vanhempi ei nuku päiväunia enää, vessa on pieni ja se on.. no.. vessa. Ärsyttää aina nuo kommentit et harrastetaanko teillä aina seksiä tylsästi sängyssä.

lady x
Silloin kun lapseni nukkui meidän kanssa perhepedissä niin ikinä en ole niin paljon seksiä harrastanut mieheni kanssa! Kävimme läpi kaikki talon huoneet kun kerran sänky oli rauhoitettu nukkumiselle. Ja jos sitten sattui niin, että lapsi olikin hoidossa mummulassa niin voi sitä intoa kun sai metelöidä sängyssä, vähän tuntui kuin hotellissa olis käynyt, vaikka omassa sängyssä oli. Hynynen on varmaan oikeasti tylsä nosto-pisto-puristus-mies, ei mitään innovatiivisuutta seksin suhteen! Meuhkaa panemisesta koko ajan, mutta on saamaton lähetyssaarnaaja-jyystäjä!

jaaettätällästä
Perhepedissä on kieltämättä vähän semmoinen pedofiili tunnelma. Meillä lapsi nukkunut aivan alusta asti omassa huoneessa. Suhtaudun todella varauksella ihmisiin, jotka harrasta pedofii.. eikun perhepetiä.
Mä en ole taas millään tavalla ajattelut, että asia ois mitenkään verrattavissa pedofiliaan. Tulee sellainen kuva tuollaisista ihmisistä, että on jotain salattavaa/pelättävää.

Meidän vuoden ikäinen poika nukkuu välillä meidän keskellä ja silloin repii rintaliivejäni ja minä pidän poikaa kainalossa.

Toki asiahan olisi eri jos ihmiset nukkuisivat alasti, ainakin mielestäni

Blue
[QUOTE="vieras";28628251]Kuka ny oikeesti pitää Hynystä yhtään minkään asian auktoriteettina. Ja ehkä vähiten perheasioiden...[/QUOTE]

Mitä tämä tarkoittaa tässä yhteydessä puhuttaessa?

"mami"
Perhepedissä on kieltämättä vähän semmoinen pedofiili tunnelma. Meillä lapsi nukkunut aivan alusta asti omassa huoneessa. Suhtaudun todella varauksella ihmisiin, jotka harrasta pedofii.. eikun perhepetiä.
Ei nimittäin kuulosta normaalilta seksualisoida perhepeti. Saati miettiä jotain pedofiliajuttuja kun OMA LAPSI nukkuu vieressä :O

No se on Hynysen mielipide sitten se.
Mun mielestä on jotenkin tosi kylmäkiskoista laittaa pieni lapsi omaan huoneeseen nukkumaan, mutta eihän sitä nyt välttämättä samassa sängyssä tarvitse nukkua, vaan lapsella voi olla oma sänky vanhempien huoneessa.

Perhepeti on kyllä jännä aihe, sillä toisille (kuten minulle) se on niin luonnollinen asia, ettei ole tullut ikinä (ennen palstaa) mieleen edes kyseenalaistaa järjestelyä, enkä ole tiennyt termiä "perhepeti". Luullut vaan, että se on ihan normljuttu, että pienet lapset ja vanhemmat nukkuu yhdessä ja valtaosa tekee niin.
Toisille taas tuntuu olevan automaatio, että lapsi nukkuu omassa sängyssään ja ehkä omassa huoneessaankin. Ja joidenkin tuollaisten mielestä perhepeti on aivan hullua, jopa pedofiliaa :)laugh: ).

Monille miehillekin lapsen nukkuminen samassa sängyssä vanhempien kanssa on "itsestäänselvyys", vaikkeivät olekaan poikasen emoja, eivätkä välttämättä edes biologisia sukulaisia.
Itse en näe myöskään alastomana "perhepedissä" nukkumista kummallisena, sillä alastihan sitä muutenkin nukutaan. Ja meillä hillutaan kyllä ihan päivälläkin alasti.

Ai niin, Hynynen ei lähtenyt nuoremman matkaan. Mari Perankoski on nelikymppinen, kuten Hynynenkin.

• Tykkää
Reactions: millionnea
Criminal Mind harmaana
No se on Hynysen mielipide sitten se.
Mun mielestä on jotenkin tosi kylmäkiskoista laittaa pieni lapsi omaan huoneeseen nukkumaan, mutta eihän sitä nyt välttämättä samassa sängyssä tarvitse nukkua, vaan lapsella voi olla oma sänky vanhempien huoneessa.

Perhepeti on kyllä jännä aihe, sillä toisille (kuten minulle) se on niin luonnollinen asia, ettei ole tullut ikinä (ennen palstaa) mieleen edes kyseenalaistaa järjestelyä, enkä ole tiennyt termiä "perhepeti". Luullut vaan, että se on ihan normljuttu, että pienet lapset ja vanhemmat nukkuu yhdessä ja valtaosa tekee niin.
Toisille taas tuntuu olevan automaatio, että lapsi nukkuu omassa sängyssään ja ehkä omassa huoneessaankin. Ja joidenkin tuollaisten mielestä perhepeti on aivan hullua, jopa pedofiliaa :)laugh: ).

Monille miehillekin lapsen nukkuminen samassa sängyssä vanhempien kanssa on "itsestäänselvyys", vaikkeivät olekaan poikasen emoja, eivätkä välttämättä edes biologisia sukulaisia.
Itse en näe myöskään alastomana "perhepedissä" nukkumista kummallisena, sillä alastihan sitä muutenkin nukutaan. Ja meillä hillutaan kyllä ihan päivälläkin alasti.

Ai niin, Hynynen ei lähtenyt nuoremman matkaan. Mari Perankoski on nelikymppinen, kuten Hynynenkin.
Perhepeti on :heart: Mun pojat nukkuu suurimmanosan edelleen mun kanssa. Vanhempi menee "jo" ekalle, että on "iso" poika. Mutta ei sille voi mitään, me vaan perheenä ollaan aika läheisiä. Juu ja nakuilu on meillä tuttua. Luonnollisista asioista ei tarvii vääntää heti seksuaalisia.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Gnaa
Tuo on tuo Hynynen niin kovin karski äijä, että välillä se alkaa jo väsyttää. Kun pitää ihan jatkuvasti vähätellä ja pilkata muiden juttuja, jotta ne omat äijäilyt vaikuttais fiksummilta. Jotenkin lapsellista minusta, että aikuinen mies ei pysty mihinkään suvaitsevuuteen tai avaramielisyyteen, vaan perhepeti on perseestä, "Vain elämää" on itkevien homojen hommaa ja pillu ja viina on elämän tarkoitus.

Ihan ok musaa, ja olen niitä Hynysen kirjojakin lukenut, nyt vaan alkaa tuntua vähän saman toistolta. Risuparta, jee, pillu, jee, viina, jee, äijät, jee. Hohhoijakkaa.

Gnaa
Niin juu ja meillä on ollut välillä"perhepeti" tai mikälienee, jos se tarkoittaa sitä, että lapset nukkuu samassa sängyssä. Useimmiten nukahtavat omaan sänkyynsä mutta saattavat hiippailla yöllä viereen. Ja alastikkin ollaan toistemme nähden, saunassakin käydään yhdessä. Miehen kanssa ollaan osattu nauttia seksistä sopivissa paikoissa sopivilla hetkillä, eikä oo tarvinnut tehdä mitään tiukkoja sääntöjä siitä kuka nukkuu missäkin ja mihin aikaan, jotta me saatais pantua.

Yhteistyössä