No se on Hynysen mielipide sitten se.
Mun mielestä on jotenkin tosi kylmäkiskoista laittaa pieni lapsi omaan huoneeseen nukkumaan, mutta eihän sitä nyt välttämättä samassa sängyssä tarvitse nukkua, vaan lapsella voi olla oma sänky vanhempien huoneessa.
Perhepeti on kyllä jännä aihe, sillä toisille (kuten minulle) se on niin luonnollinen asia, ettei ole tullut ikinä (ennen palstaa) mieleen edes kyseenalaistaa järjestelyä, enkä ole tiennyt termiä "perhepeti". Luullut vaan, että se on ihan normljuttu, että pienet lapset ja vanhemmat nukkuu yhdessä ja valtaosa tekee niin.
Toisille taas tuntuu olevan automaatio, että lapsi nukkuu omassa sängyssään ja ehkä omassa huoneessaankin. Ja joidenkin tuollaisten mielestä perhepeti on aivan hullua, jopa pedofiliaa
laugh: ).
Monille miehillekin lapsen nukkuminen samassa sängyssä vanhempien kanssa on "itsestäänselvyys", vaikkeivät olekaan poikasen emoja, eivätkä välttämättä edes biologisia sukulaisia.
Itse en näe myöskään alastomana "perhepedissä" nukkumista kummallisena, sillä alastihan sitä muutenkin nukutaan. Ja meillä hillutaan kyllä ihan päivälläkin alasti.
Ai niin, Hynynen ei lähtenyt nuoremman matkaan. Mari Perankoski on nelikymppinen, kuten Hynynenkin.