The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Tajusin muuten tänään, että jos mut laitettais joskus oikeasti käsirautoihin, niin en sais väännettyä itteeni niin että saisin kädet etupuolelle. Mulla on liian iso perse :'(

Tajusin muuten tänään, että jos mut laitettais joskus oikeasti käsirautoihin, niin en sais väännettyä itteeni niin että saisin kädet etupuolelle. Mulla on liian iso perse :'(
En voi uskoa!!:D Testasin just, ilman käsirautoja, ja sulla on salettiin pienempi hanuri kun mulla!

Siis sulla on vaan lyhyet kädet, ei iso peffa!=)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
En voi uskoa!!:D Testasin just, ilman käsirautoja, ja sulla on salettiin pienempi hanuri kun mulla!

Siis sulla on vaan lyhyet kädet, ei iso peffa!=)
Ei kun mää kokeilin! Ei se hanuri nyt välttämättä niin iso oo, mutta kun toi lantio leventää sitä sen verran että ei onnistunu ilman apua.

Nyt menen masentuneena leveän takalistoni kanssa nukkumaan.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
IhanaValo
Haha..mie en usko että kukaan teistä voittaa minua perseen koossa :D Käsien pituudesta se on kiinni jos ei onnistu.
Mie en vois tuossa tilanteessa muuta ku olla ihan kiltisti vaan rautoineni. Pääsis vääntämään minnekään suuntaan :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä