Minkä ikäisen miehen kanssa voisit vielä tehdä lapsen?

• Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
iuygiyg
38

Kaverin mies on 45, eikä jaksa tehdä juuri mitään lapsen kanssa. Ei tulisi mieleenkään, että hän istuisi lattialla taaperon kanssa leikkimässä, heräisi öisin tyynnyttelemään itkevää, auttaisi kylvetyksissä, lähtisi hänen kanssaan leikkipuistoon tms.

"Vieras"
Riippuu henkilöstä, mutta suuntaa antavasti luku joka nyt tulee mieleen on 50 vuotiaan. Itse olen miestäni vanhempi, enkä ole ajatellut saavani vauvoja enää yli 50 vuotiaana, joten omalla kohdallani tuo ei nyt kuitenkaan taida toteutua, tai aika shokki se olisi. :) Yritystä tuskin sitten on kuitenkaan enää ilmassa. :)

Mies on nyt 42v ja esikoinen on 6kk.. Ja kyllä meillä on ainakin yksi lapsi lisää haaveissa :) Ja kyllä meillä hyvin jaksaa leikkiä lattialla yms :) yö herätyksiä ei ole ollut oikeastaan yhtään... mutta jaksaisi nekin, kun vuorotyössä on tottunut valvomaan :)

määä
38

Kaverin mies on 45, eikä jaksa tehdä juuri mitään lapsen kanssa. Ei tulisi mieleenkään, että hän istuisi lattialla taaperon kanssa leikkimässä, heräisi öisin tyynnyttelemään itkevää, auttaisi kylvetyksissä, lähtisi hänen kanssaan leikkipuistoon tms.
Tunnen monta tuollaista kakskymppistä, joten en tekis noin isoja päätöksiä kaverin miehen peruseella

"Vieras"
Mieheni täyttää 52 tänä vuonna, kuopuksemme syntyi keväällä. Enempää lapsia ei ole suunnitteilla, omakin lapsenteko-ikä alkaa olla loppumetreillä. En ole huomannut mitään haittaa miehen iästä, päinvastoin. Nuoruusvuosien koheltaminen ja näyttämisen tarve on ohi ja on aikaa ja halua olla lasten kanssa.

"hmm"
Käytännössä noin 50 vuotta, koska en näe kovin paljon itseäni vanhempia miehiä siinä mielessä kiinnostavina, että voisin alkaa suhteeseen. Olen nyt 40 v ja arvelen, että jos heivaisin kierukan veke, mulla olisi n. 2-3 vuotta vielä aikaa raskautua ennen kuin todennäköisyys pienenisi rankasti.

njoo
miehelleni puhuin juuri siitä että mitäs jos mä haluan iltatähden :D kun olisin 35-40 olisi mieheni 46-51v. ja viellä lapsen hänen kanssaan tekisin siis jos iltatähti haluttaisiin ;)

Yhteistyössä