Onko tämä pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meidän perheellä on rahanpuute, ja ystävän rohkaisemana ajattelin tehdä jotain pikkutuhmaa; myydä pikkareita ja kirjottaa pervoille jotain pervoja viestejä, joista he maksaa korvauksen minulle. Sainkin jo muutaman asiakkaan ja luonnostelin tuossa pikkutuhmaa viestiä, ja sit vasta aloin ajattelemaan että sen voisi laskea pettämiseksi. Mitäs mieltä? Miehelle olen joskus laskenut leikkiä että pitäiskö alkaa myymään käytettyjä kalsareita, ja mies vastas että no siitä vaan jos joku hullu niitä nyt muka ostaa. Mutta en todellakaan kehtaisi asiaa tosissani miehelleni ehdottaa!

[QUOTE="vieras";28621713]Onhan se pettämistä jos sun mies haluais ne pikkarit mutta annat ne toiselle.[/QUOTE]

Mitä mun mies käytetyillä pikkareilla tekis... se kun saa ihan itse pipariakin nuolla ja haistella livenä :D

[QUOTE="vieras";28621731]Mitä mun mies käytetyillä pikkareilla tekis... se kun saa ihan itse pipariakin nuolla ja haistella livenä :D[/QUOTE]

Mitäs sit kyselet tyhmiä?

Ei oo pettämistä. Mitä muuten saat tuhmasta viestistä? Onko pelkkiä tekstareita vai onko jotain muutakin?

Luulis ettei enää kauheesti sais pelkistä tekstareista vaan että pitäis vilauttaa webbikameralle.

[QUOTE="Juujuujuu";28621810]Ei oo pettämistä. Mitä muuten saat tuhmasta viestistä? Onko pelkkiä tekstareita vai onko jotain muutakin?

Luulis ettei enää kauheesti sais pelkistä tekstareista vaan että pitäis vilauttaa webbikameralle.[/QUOTE]

Voe, voe. Kaikesta maksetaan kivoja summia. Kuka nyt mitäkin haluaa, muttei suurinta osaa minulle kirjoittaneista halunnut webbijuttuja, vaan iiiiihan muuta.

[QUOTE="Juujuujuu";28621810]Ei oo pettämistä. Mitä muuten saat tuhmasta viestistä? Onko pelkkiä tekstareita vai onko jotain muutakin?

Luulis ettei enää kauheesti sais pelkistä tekstareista vaan että pitäis vilauttaa webbikameralle.[/QUOTE]

No se riippuu ihan siitä mitä sovitaan.. viestin pituus, näpytetäänkö reaaliajassa toisillemme vai lähetänkö viestejä vaan omissa aikapuitteissa. Esim. kuvista (ei naama) tietty extraa. Videoita on jo kyselty, mutta niitä en tee. Sähköpostilla hoidan viestimiset, rahanvaihto paypalin kautta. Esim. yhdestä pitkästä sähköpostista sain 10€, siinä ei ollut mitään extraa; kuvaa tms, vaan lätinää. Viesti vei aikaani n. 10 minuuttia.

[QUOTE="vieras";28621816]Miten ajattelit miehelle selittää ylimääräisen rahan, jos et kerro?[/QUOTE]

No minä hoidan perheen laskujen maksut ym. mies vaan siirtää oman osuutensa yhteiselle tilille. Ei tästä nyt niin paljon nettoa, että tarttis alkaa selittelemään uutta audia pihassa :D pikkusummia, mutta ihan kiva lisä kun on rahallisesti nyt tiukkaa. 20€:lla ostaa jo meidän perheelle yhden päivän ruuat kepeästi.

Ei ole, jos miehellesi ok. Mun miehelle on ok. Yhteinen bisnes näes, mutta niin kuvottavaa, että lopetan ennen kuin ehdin kunnolla aloittamaankaan.

Ymmärrän. Ehkä pitäisi vaan rohkeasti kysästä mieheltä, voishan asia olla sille ihan ok :D Ei se ainakaan ole kovin mustasukkainen tapaus. Onhan viestit välillä aika outoja, mutta fantasiansa kullakin. Tietysti mullakin on rajat, esim. mitään alaikäisiin tai eläimiin liittyviä juttuja en noteeraa ollenkaan, vaan poistan heti ja pistän estot. Enkä tee videoita, käytä camia, ota seksikuvia. Lyhyellä kokemuksella aika paljon toivotaan dominoivia juttuja, siis miehet haluaa alistua..

Vain sellaista pikkutuhmaa.

[QUOTE="vieras";28621901]Ymmärrän. Ehkä pitäisi vaan rohkeasti kysästä mieheltä, voishan asia olla sille ihan ok :D Ei se ainakaan ole kovin mustasukkainen tapaus. Onhan viestit välillä aika outoja, mutta fantasiansa kullakin. Tietysti mullakin on rajat, esim. mitään alaikäisiin tai eläimiin liittyviä juttuja en noteeraa ollenkaan, vaan poistan heti ja pistän estot. Enkä tee videoita, käytä camia, ota seksikuvia. Lyhyellä kokemuksella aika paljon toivotaan dominoivia juttuja, siis miehet haluaa alistua..

Vain sellaista pikkutuhmaa.[/QUOTE]

Just näin. Tosi monet haluaa dominan/dominaviestejä ;)

Yhteistyössä