On ihanaa olla toinen nainen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No parisuhteessa voi toista pettää niin helkkarin monella tapaa, enkä ole yhtään varma onko ap:n kaltaisen ei-suhdetta-haluavan naisen polkeminen edes se pahin tapa. Ilmeisesti mieskin on siis vain hoitoa vailla, säästyypähän eurot jotka muuten pitäisi ammattilaiselle suorittaa. Mun mielestä jos kaksi ihmistä pystyy sivistyneesti arkensa jakamaan, niin avioliiton jatkaminen lasten arjen sujuvuuden takia on ihan ok. Eihän tuo nyt mikään ideaalitilanne ole tietenkään. Tämä siis näin erittäin pitkän avioliiton näkökulmasta.

Ihan vain huomauttaisin sille toinen nainen numero 2:lle (ja muillekin) että teillähän on vain se uskottoman miehen kertomus siitä miten "kulissi" ja "seksitön" se hänen avioliittonsa on. Ja todisteet on jo nenän edessä siitä, että täysin rehellinen mies ei ole kyseessä, joten uskoo ken tahtoo. Ja pikkuisen mun mielestä pääsääntöisesti on noloja tuommoiset ukot jotka nurkissa luikkii, kyllä miehen pitää olla MIES ja tietää mitä haluaa eikä ruikuttaa ämmien helmoissa.

• Tykkää
Reactions: erinys
Oletko edes sekunnin pysähtynyt miettimään sitä vaimoa? Joka pähkäilee kuinka kelvata puolisolleen, joka ehkä hehkuttaa kuinka luotettavan ja ihanan miehen on saanut, joka valvoo kaikki lasten korvatulehdukset, mahataudit ja hoitaa pyykkivuoret?
Oletko sitä mieltä että hän on tällaisen ansainnut?

Anteeksi mutta mun on ihan pakko.. Entäs jos tää vaimo hehkuttaa juuri nyt tällä palstalla ja tässä ketjussa että mun mieheni ei ikinä tommosta naista huolisi?

No hyi saasta, en ikinä koskis tikullakaan varattuun mieheen! Ihan mätälimaa olis semmoinen "vonkale".
Mies joka valehtelee. Joka pettää vaimoaan. Joka selittää, että on kylmää sängyssä ja muija on hullu ja kuitenkin rakastelee häntä sinua ennen ja sinun jälkeen? Kuka haluaa jämiä itselleen?

Olet joko provoileva palstamamma tai maailman typerin ihminen. Kallistuisin kuitenkin tuohon ensimmäiseen vaihtoehtoon, koska vakuuttelit heti ensimmäisellä sivulla aitouttasi, vaikka kukaan ei ollut vielä provoa ehtinyt sanoa... :)

Kylläpä se provoilu alkaa luonnistumaan, kun vähän pidempään täällä pyörit. ;)

Jos ap kerran voi saada kenet tahansa, niin miksei hän ei ala seksisuhteeseen jonkun yhtä tasokkaan miehen kanssa? Kun ottaisit sellaiseen miehen, joka myös voi saada kenet tahansa, niin ei ole pelkoa siitä, että jäisi erityisesti sinun perään ruikuttamaan vaikka olisi sinkku :)

Tai iske esim. joku helvetin hyvännäköinen muusikko, ei yleensä ole pelkoa että roikkuu perässä parisuhdetta vaatien.

Mun mielestä ap:n perustelut on hataria, koska jos itse olisin sinkku ja voisin saada kenet tahansa, niin tuskin paneskelisin jonkun ukon kanssa, joka ei ole alun perinkään saanut itselleen kovin tasokasta naista.. Olettaen, että miehen puheet vaimostaan on totta.

Enpä kyllä pahemmin kehuskelisi sillä, että olisi tuossa jamassa kuin aloittaja. Joutuisi tyytymään toiselle sijalle ja miehen kanssa, josta ei edes pidä. Jotain vikaa on jos noin on elämä. Ei uskalla sitoutua tai ei saa omaa miestä?

Hahhahhaha... :D Aikasemmin oli niiiiin unelma se ukko ja nyt ei sit ookkaan? :) Ei kelpais kuitenkaan. Voi luoja, että ihminen voi olla tyhmä, itsekäs ja sinisilmänen. :)

Lueppas uudestaan aiemmin kirjoittamani teksti, laitoin aiemmin että nautin tapaamisista ja siitä että pikku perheeniskä on minusta niin riippuvainen, ja että ikinä en moisen tyypin kanssa harkitsisi edes mitään vakavampaa..
Ja kiitos itsekäs olen, aion elää elämän ihan vaan itselleni :)

Ja mulle on ihan sama puhuuko se paskaa perhe-elämästään, minuahan ei oikeastaan kiinnosta sen vaimo saatikka lapset, minä otan vaan nautintoni irti tästä reppanasta. Ja joo jollain tasolla sen vaimo säälittää, mutta itteppähän on luuserinsa valinnut ja sille vielä lapsia pykännyt, avatkaa silmänne naiset..

Lueppas uudestaan aiemmin kirjoittamani teksti, laitoin aiemmin että nautin tapaamisista ja siitä että pikku perheeniskä on minusta niin riippuvainen, ja että ikinä en moisen tyypin kanssa harkitsisi edes mitään vakavampaa..

Ja mulle on ihan sama puhuuko se paskaa perhe-elämästään, minuahan ei oikeastaan kiinnosta sen vaimo saatikka lapset, minä otan vaan nautintoni irti tästä reppanasta. Ja joo jollain tasolla sen vaimo säälittää, mutta itteppähän on luuserinsa valinnut ja sille vielä lapsia pykännyt, avatkaa silmänne naiset..

:D noh, fantasiansa kullakin...

Mulla taas on panona vapaa mies, joka ei ole mitenkään ressukka. Hyvä pano onkin, joskus on hellempää seksiä, joskus ottaa mut oikein kunnolla. Ei sitoumuksia, ei velvotteita. Vaan villiä ja vapaata seksiä. En mä mitään hyväksikäytettävää ressukkaa sänkyyni huolisi, joka vielä olisi jonkun toisen naisen jämä :D Mut hei onneksi olkoon sulle, varsinaisen kimpaleen olet toyboyksi löytänyt! <3

Sä panet reppanaa ja luuseria? Ja olet vielä siitä ylpeä?
En tiedä muista, mutta mä en saisi ikinä minkääntason nautintoa ihmisestä, jota pidän reppanana.

Kylläpä teillä nyt on hermot pinnassa, onko pelkona että se voisi olla jonkun teidän mies =D ? Älkää muhun purkako kiukkuanne, en minä teitä petä, ne on ihan ne teidän "aikaansaavat" miehenne ;)

Tuosta on helposti pääteltävissä, että sinä et myöskään ole ihastunut tuohon mieheen. Hän toimii seurana ja seksikumppanina, mutta tunteita sinulla ei häntä kohtaan ole. Se onko tunteettomuus hyvä asia, niin vaikea sanoa. Varmasti se "käytännön järjestelyissä" on hyvä kuten asian kerrot, mutta samalla menetät sen ihanan tunteen kun toisen näkeminenkin saa jalat nousemaan maasta ja perhosia vatsaan.

Eihän toinen nainen voi koskaan olla se "ykkönen". Se on vain sellainen hätäpano. Tokihan jokainen ymmärtää, että on se hienompaa rakastella kotona kuin tehdä lähtöä panolle joka kerta erikseen.

Hyvä, Pekka 15v. Sait sähinää aikaiseksi. Oikein onnistunutta settiä, tässä näkyy pitkän harjoittelun tulos. Internetsankarit uhkuvat pyhää vihaa taideteoksellesi.

[QUOTE="Vieras";28619899]Tarkoitat nyt, ettei tuollaisia naisia ole? Oletko joku naiseutta ihannoiva femakko?[/QUOTE]

15-vuotiaat pekat harvemmin on naisia. Kertoisitko miten naiseutta ihannoiva femakkous ilmenee? Voin vastata kysymykseesi sen jälkeen.

Kyllä minä olen ainakin oikeasti olemassa, ja itse asiassa odottelen huomista tapaamistamme, kyselkääpäs äitylit huomenna miehiltänne missä ovat iltapäivänsä viettäneet ;)

Yhteistyössä