Teetkö vispipuuron

puolukoista vai punaisista viinimarjoista?

Kaveri oli ihan ihmeissään kun kerroin tekeväni vispipuuron yleensä viinimarjoista ja ihan siitä syystä että niitä on pakastin pullollaan aina pitkälle kevääseen. Puolukoista tulee kuulemma ainoa oikea vispipuuro, kaveri oli hyvinkin varma tästä asiasta :D. Mitäs mieltä te olette?

"vieras"
En kummastakaan, se on mun makuun kamalaa evästä. Nyt kun ei ole enää pieniä lapsia, en siis tee. Aikanaan tein sen joko puolukoista tai viinimarjoista, molemmat käy ;)

kotileipuri-
Tänään tein raparperista. Itse tykkään eniten karpaloista tehdystä. Mutta teen siis vispipuuroa melkein mistä marjasta vain ja hedelmistäkin, puolukasta, erilaisista viinimarjoista, mustikoista, aprikoosista, vadelmista, omenasta, mansikoista jne. Suklaapuuronkin useimmiten vaahdotan.

"vieras"
Puolukat kai on se alkuperäinen. Itse tein joskus mustaherukoista mut oli :X tee mistä tykkäät, mitäs sitä muiden mielipiteistä piittaamaan. Ethän sä oikeasti välittänytkään sen kamun mielipiteestä vai?

lucifer
paras vispipuuro tulee mansikoista ja raparperista.Käytän vispipuuroon myös viinimarjoja, puolukkaa, hedelmiä, luumua,vattuja. mitä milloinkin sattuu käteen pakasteesta osumaan.

kotileipuri-
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28616328:
Karkeisiin riisijauhoihin kannattaa tehdä. Niin siitä tulee ihan yhtä hyvää niin maultaan kuin rakenteeltaankin. (Meillä on muksulla allergioita, niin olen oppinut soveltamaan.)
Ok, kiitos vinkistä :) Karkeata riisijauhoa olisi jäljellä vajaa pkt, siksi kyselin. Pitää kokeilla seuraavaksi!

halipupu harmaana
Meillä lapsille kelpaa vain puolukoista tehty vispipuuro. Päiväkodissa oon kyllä maistanut myös mm. mansikka- aprikoosi- yms. muita vispiruuroja, mutta kotona en ole onnistunut saamaan niistä yhtä hyviä ja lapsille kelpaavia.

fgsg
Ite teen useimmiten puolukoista (koska niitä on varmaan ikuisesti pakastin pullollaan...) mut myös esim. mustikka-vadelma visparia tai sit mansikasta. Hyviä on kaikki, puolukka ehkä paras koska siihen on lapsuudessa tottunut :)

Yhteistyössä