The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
miks miehen pitää kököttää aina himassa?

kai sitä ny joskus saa käydä kavereiden kanssa parilla kaljoilla?
Meillä mie oon se joka kököttää kotona. Mies eilen luetteli useammankin reissun jolle on "pakko" päästä, hänen siis keskenään..tosin yksikään ei tainnut tällä kertaa olla mikään kaljareissu, mut on hän semmoisillakin käynyt :)

Patistaahan tuo minuakin jonnekin lähtemään ulos, mut minnekkä mie lähtisin..yksin viiti mennä ja nää "kaverit"..yhelle oon liian epämuodikas, toiselle liian vanhaa seuraa ja jotkut on vaan liian kiireisiä muiden kavereiden kans. Tai siltä miusta tuntuu, en oo kehdannut ees kysyä :ashamed:

Meillä mie oon se joka kököttää kotona. Mies eilen luetteli useammankin reissun jolle on "pakko" päästä, hänen siis keskenään..tosin yksikään ei tainnut tällä kertaa olla mikään kaljareissu, mut on hän semmoisillakin käynyt :)

Patistaahan tuo minuakin jonnekin lähtemään ulos, mut minnekkä mie lähtisin..yksin viiti mennä ja nää "kaverit"..yhelle oon liian epämuodikas, toiselle liian vanhaa seuraa ja jotkut on vaan liian kiireisiä muiden kavereiden kans. Tai siltä miusta tuntuu, en oo kehdannut ees kysyä :ashamed:
mitä väliä sillä on että juoko ukko reissussa kaljaa vai ei? kunhan ei tee vahinkoa...

alamma porukalla keksimään sulle jonku reissun, vähintään viikoksi

Sadepäivää ketjuun:wave:

noin tunti sitten herännyt....pyjama päällä heilun täällä.Ei huvita pukea,taidan lössöttää tässä koko päivän.Tuli se unikin sitten vihdoin ja viimein illalla mutta kyllä sekin kesti.

IhanaValo
Hmm..meinasin että etsin niitä joululahjaideoita jo neulottavaksi/virkattavaksi..löysinkin yhen ihanan palaliivisysteemin jonka haluisin itelleni. Alankin sitten virkkaamaan ympyröitä :) Jos vaikka saisin lankavarastoa pienemmäks kun saa erimerkkejä käytettyy eikä oo niin värillä väliä...ja saisin sitten ostaa lisää lankoja kun ois tilaakin niille :snotty:

Löytäisinköhän sen mallin näytettäväksi...

Hui kun tuli iso kuva mut eikö oo kiva? :)
Tai jos ei sit huvitakaan toi niin voihan niistä ympyröistä tehdä vaikka päiväpeiton..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kahvikirahvi
Pöö! Baari-ilta meni ihan kivasti perjantaina. Tosin kotimatkalla oli väsynyt matkustaja linja-autossa, joka nukahti sinne lin kkuun ja heräs kun bussi oli matkalla varikolle varustettuna "ei linjalla"-kyltillä..
Eilen menin sitten äitin tykö ja olin siellä yötä, oli kyl mukavan rentouttava reissu kaikin puolin :) Nyt sain jätkätkin kotiin, ja rauhallista koti-iltaa vietellään.

Ja nyt saa kehua, oon parissa päivässä parantanu mun punnerrussuoritusta 15!! Ja oon tehny vatta- ja selkälihasliikkeitä ja koittanu treenailla vähän jalkoja ja käsiäkin, ens viikolla olis tarkotus suunnistaa kuntosalille jos kaverin kanssa osuu aikataulut yksiin :)

Nii, ja meikäläisen sinkkukausi on nyt ohi. Pakko kertoa täälläkin kun se on jo niin virallista että on naamakirjassa julkastu :snotty:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä