Krapula vai sinkkuussillä se lähtee millä on tullutkin :saint:
Ei täs nyt pysty loiventeleen ku illalla on töihin meno. Kunhan kerkeis vähän parantuun... Vaan olipas maan hauskat 50v juhlat kaverin mies sille järjestäny, hetkeäkään en kadu!
Krapula vai sinkkuussillä se lähtee millä on tullutkin :saint:
rapulaa tietysti hassu :stick:Krapula vai sinkkuus
Ei täs nyt pysty loiventeleen ku illalla on töihin meno. Kunhan kerkeis vähän parantuun... Vaan olipas maan hauskat 50v juhlat kaverin mies sille järjestäny, hetkeäkään en kadu!
Kokeilin jo, ei siitä haittaakaan ollutrapulaa tietysti hassu :stick:
jos ei kärsi työhommien takia loiventaa niin sit pitää vaan kärsiä, no ehkä jäätelö vois auttaa?
Kankkunenhan ei koskaan varsinaisesti parane. Se vain siirtyy.Oiva aamuherätys sulla ihqu :heart:
Mää joudun täällä ihan yksin paranteleen krapulaa, on tämä sinkkuelämä ankeeta :snotty:
Vau, ihme lapsia :O Mää en olis ikinä kehdannu mennä sanoon tommosia aikuisille. Minkä ikäsiä ne on?Mythis, :hug:
En oikeen tiiä mitä noista naapurin penskoista taas aattelis..kävivät tuossa jo valittamassa että kuopus oli jättänyt olevinaan väärään paikkaan pyöränsä, vaikka siis pyöräkatoksessa oli..samaan hengenvetoon valittivat että siitä pitäis ottaa apupyörät pois kun tääkin toinen näistä naapurin lapsista osaa ajaa ilman appareita.
Toinen kyseli joko ollaan ostettu hälle synttärilahja, kun ei ole kuin 2 päivää aikaa enää...niin ja uhkasi myös ottaa synttärikutsunsa pois jos kuopus ei laita ens kerralla pyöräänsä eri paikkaan.
Yleensä nuo on ihan mukavia muksuja, välillä tuntuvat vähän turhan pomottavilta :snotty:
Joo. Kokeile sitä JaakkoTeppoa mielummin. Tossa linkki:Yääh, onneksi ei tartte purskuttelemaan käydä. Ehtii tämä parantua ennen työvuoroa.
Toinen täyttää just 5v. ja toinen menee ekaluokalle syksyllä.Vau, ihme lapsia :O Mää en olis ikinä kehdannu mennä sanoon tommosia aikuisille. Minkä ikäsiä ne on?
onk sulla tapana avautua asioista huppelissa vai eikö vaatteet meinaa pysyä päällä?klamydia- herra morkkis - YouTube
JA ikävä kyllä tämäkin kuuluu krapula aamun biisi valikoimaan
Onpas nokkavia kyllä. Kauhee nuita nykylapsia, kyl asiat oli ennen toisin :snotty:Toinen täyttää just 5v. ja toinen menee ekaluokalle syksyllä.
Eli vihjaat notta olen miestäni pettävää sorttia? :Oonk sulla tapana avautua asioista huppelissa vai eikö vaatteet meinaa pysyä päällä?
veikkaan jälkimmäistä
en mä nyt herraparatkoon semmosta vihjaa :ashamed:Eli vihjaat notta olen miestäni pettävää sorttia? :O
Ensimmäinen meni oikein.
Tulee erittäin, mutta omalle ukolle :saint:en mä nyt herraparatkoon semmosta vihjaa :ashamed:
vaan että innostut bailaamaan niin että asusta tulee yllättäen "antoisa"
viisas nainen :flower:Tulee erittäin, mutta omalle ukolle :saint:
Suunnitteletko pakoretkeä? Joo sano Mrs Gp.lle että me luvattiin.miks miehen pitää kököttää aina himassa?
kai sitä ny joskus saa käydä kavereiden kanssa parilla kaljoilla?
Saa en mä estä, vituttaa vaan jos ilmottamatta lähtee ja eka lupaa olla ottamatta.. Nih!miks miehen pitää kököttää aina himassa?
kai sitä ny joskus saa käydä kavereiden kanssa parilla kaljoilla?
oon alkanu jo pohjustaa parin viikon päästä moporetkeä Lappiin ja jos oon rouvaa osannut tulkita oikein, mulla alkaa olla retkeen tarvittavat pisteet kupissaSuunnitteletko pakoretkeä? Joo sano Mrs Gp.lle että me luvattiin.