The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mitä jos tsihautettais saunanlämmitysolut ja tehtäis pesään valkea?

mulla ei ihme ja kumma ole edes mielessä johtunekko siitä että on tyhjät pallit
Sopii mulle tsihauttaminen (paitti että mulla ei ookaan :O) ja pesään panemin..siis saunan laittaminen. Paitti että mä nyt cityilen eli käyn tylsästi vaan suihkussa kohta.

:hug:...sinä onnekas....

Kannatti siis herätä tähänkin päivään :D!...*ja hilpas heti kuuklettamaan..*

Jestas sentään - siellähän voi olla populaa kuin porttolan avajaisissa! Hemmetin hyviä esiintyjiä! Kunnon bassobeatihumppaa :D!
Niinpä, mä ajattelin ottaa teltta+auto paikan ja het ku kamat on paikoillaan,korkata toivottavasti aurinkoisessa säässä kylmän juoman :D

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28612762:
Raskas päivä takana. Huh! Miten mä selviän vielä huomiseen. Tekis mieli jo vetää peitto korviin ja alkaa nukkuu. Josko huomenna olis paree päivä.

Yks kiva juttu on, mullei juurikaan enää ole kipiä tuo leukaluu :D Turvotuskin hyvin vähäistä. Sen kunniaksi josko siemailisi hyvin kevyesti yhden sidukan :p
mulla menossa jo kolmas tsihi :D

kaupunkiin pitäis suunnata jossain vaiheessa :)

IhanaValo
Tänään menee mies vielä yövuoroon ja sitten....loma alkaa! Se osti ittelleen töihin eväät (harvinaista että syö siel mitään) ; nuudeleita ja karkkia :) Niil on työkaverinsa kans ollu painonpudotus"kilpailu", kaljakorista lyöneet vetoa..miehet. Siis ensin loppupunnitus ja sit mässyy..se oli hällä suunnitelmana.

Pitäis miunkin pystyä painoa pudottaa, mut ei vaan onnistu. En jaksa/ehdi alkaa kirjaamaan kaikkee ylös niin siitäkö se on sit kiinni? Vai mistähän vatusta..nakertaa itsetuntoa entisestään nää kaikki kilot:(

IhanaValo
liekköhän noi kilot nyt niin justiinsa?

jos nyt ei puhuta mistään sairaalloisesta ylipainosta, mun mielestäolennaista on että itestä tuntuu kivalta

on vissiin itelläki bmi pari pykälää yli nornaalin
No ei nyt sairaalloista (ainakaan vielä) mut kun sais ees 10-15kg pois niin näyttäis paljon paremmalle. Nyt ei tunnu kivalta.: /

Mut en ala tästä taas avautuu tämän enempää :) nyt riitti. Huomenna taas herkku-stop päälle.

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä