Kuka palstalaisista vaikuttaa hyvältä äidiltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sydänäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sydänäiti

Vieras
jalat maassa ja järki päässä?

Kun täällä aina haukutaan kaikki huonoiksi äideiksi niin kuka vaikuttaa hyvältä?
Kirjoitusten tai tapaamisten mukaan saa nimetä. :)
Ihan hyvällä mielellä aloitettu ketju joten muistakaas se!

Minusta morbidMama vaikuttaa sellaiselta joka on avarakatseinen, ihana äiti lapsilleen ja ymmärtäväinen äiti myös muita äitejä kohtaan. Ei ole ehdoton syyllistäjä.

Mun mielestä kans Astrolabe. Kerran yhdestä ketjusta luin mitä tekee sen nuorimmaisen kanssa niin mietin, että huhhuh, siinä on jaksava äiti :D

Itselleni tekee vaikeaa edes kauppaan lähteä lapsen kanssa, voin tämän suoraan myöntää. Tottakai puistossa käydään ja näin, mutta se lähteminen on vaikeaa vaikka sitten kun perille päästään niin tajuan ettei se nyt niin vaikeaa ollutkaan. Kuitenkin periaatteessa yksin joudun lasta hoitamaan ja kodin hoitamaan niin jaksaminen on mitä on.

Alkuperäinen kirjoittaja eitäydellinen;28607243:
Mun mielestä kans Astrolabe. Kerran yhdestä ketjusta luin mitä tekee sen nuorimmaisen kanssa niin mietin, että huhhuh, siinä on jaksava äiti :D

Itselleni tekee vaikeaa edes kauppaan lähteä lapsen kanssa, voin tämän suoraan myöntää. Tottakai puistossa käydään ja näin, mutta se lähteminen on vaikeaa vaikka sitten kun perille päästään niin tajuan ettei se nyt niin vaikeaa ollutkaan. Kuitenkin periaatteessa yksin joudun lasta hoitamaan ja kodin hoitamaan niin jaksaminen on mitä on.

Tiedätkös, mulla oli noin ensimmäisen, toisen ja vielä kolmannenkin lapsen kanssa. Sitten aloin systemaattisesti harjoitella lähtemisiä, madaltaa kynnystä eri konsteilla. Ja kappas: minusta on tullut ihan reipas äiti! (lapsia nyt viisi)

Yhteistyössä