The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no täytyy sanoa että ne on olleet hienoja reissuja

oonko muistanu mainita että serkkupojalla on ensiluokkanen savusauna (josta fb.ryhmässä on ollu kuvakin)
En oo muuten ite moisessa ollutkaan koskaanmilloinkaan, mutta kovasti olen kuullut sitä kehuttavan varsin miellyttäväksi kokemukseksi. Itseasiassa jo sen sytyttäminen on jo oma ohjelmanumeronsa, kuulema.

En oo muuten ite moisessa ollutkaan koskaanmilloinkaan, mutta kovasti olen kuullut sitä kehuttavan varsin miellyttäväksi kokemukseksi. Itseasiassa jo sen sytyttäminen on jo oma ohjelmanumeronsa, kuulema.
no on se laitos vähintäänkin maineesa veronen

se sytyttäminen ei sinänsä ole nuotion sytyttämistä kummempi toimitus mutta lämmitys kaikkinensa kestää tuntikausia...

Viimeksi muokattu:
no on se laitos vähintäänkin maineesa veronen

se sytyttäminen ei sinänsä ole nuotiota sytyttämistä kummempi toimitus mutta lämmitys kaikkinensa kestää tuntikausia...
..nii, just sitä lämmittämistä mä tarkotinkin....:D - eikä kun savusaunaa sytyttäessä pitää ensteks tehdä tietyt rituaalit ennen kuin voi edes hakeakaan tulitikkuaskia mistä sitten koukkia etusormellaan tikun, mitä raapasta....tai elähdyttää stendaria...

Oe voe, ei toimi piä tähän aikaan enää :D

IhanaValo
Nonni, juutuin sit yhteen virkkausohjeeseen..pitäis varmaan nukkumaan päin alkaa hilippasta että jaksas aamulla nousta. Se ois kauppareissua taas ja mummoloimaan miun vanhemmille, vissiin ihan yötsystä ovat lapset mummon kans sopineet :)

Joten, öitä kaikille!!:wave:

...se on nyt kuulkaas sillälailla, että - masu on ravittu jogurtilla ja banaanilla, joten nyt on hyvä lähteä ja laittaa tämän päivän pillit pussiin ja pussin suu kiinni. Huomenna vissiin sataa vettä täällä koko päivän, joten me joko viihdytään kirjastossa tai sitten leivotaan. Saas nähdä.

Mutta sitä ennen vetäsen kunnon siivut unta :). Mulla on semmonen tytinä, että taijan tilata uneksi pätkän erähenkistä metsäkirmailua ja voipihan siihen kuvaan sitten linkittyä pari armeijanharmaan sävyttämää otosta :p..ja varmaan myös parit poliisitkin (mä unohdin ihan mainita, että Mikkelissä näkyi sitten niin :p partiokaksikko, jotta!)...:rolleyes: :p...

EI muuta kuin huomisen kimppuun! Nukkukaahan hyvin koko sortinsakki :) :kiss:

• Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta!!

Meillei oo maitoo :( Eli ei aamukahvia, turha sitä on keittää ees kun ei mustana vaan mene alas. Teetä ja jugurttia tässä siis :)
:hug:....koetahan saada maitoa jostakin päiväkahveelle.

Toi ois niin kamala tilanne mulle aamuisin. Ettei ole maitoa. Mun on pakko saada aamulla kahvia.

Joten arvatkaapa vaan onko mulle noin käynyt usein? Ja arvatkaa ostanko mä nykyään jokaikisellä kauppareissulla mooooonta litraa maitoa :rolleyes:? Onneksi sitä meillä meneekin :D

Huomenia kaikille :)!

Meillä sataa vettä. Oikein tiheesti. Esikoinen nukkui pitkään - heräs vasta kahdeksalta mikä on tosi paljon tuolle aamuvirkulle - ja nuorimmainen on näemmä sisustanut huonettansa aamulla :D...ennen kuin kömpi luokseni. Keskimmäinen on yökylässä :).

Ja mä taisin sitten vahingossa langeta :ashamed:...mä tein suklaakahvia. Siis SUKLAAkahvia :O :snotty: :p..Perkules, kauanhan sitä suklaattomuutta sitten kestikin :headwall:..ja ei kun uusiksi :D!

• Tykkää
...Voi Antti Pasanen :D! Siinä on mies mun makuuni just nyt! Pystyn niin samaistumaan juttuihin ja tilanteisiin - no lähes kaikkiin tilanteisiin. On se hienoo, että on tommonen olemassa. Ja kahtena kappaleena.

E. Hietamies on mahtava :heart:.

Mistä tulikin sitten mieleen, että laittakaas mulle kesälukemista. Jotain suht kevyttä, kiitos. Mitä te ootte viimeksi lukenu? Kauhu- ja vampyyrijutut ei saa multa lukuinnostusta, vaikkakin jotkut kauhut kyllä on ihan jees, mutta en mä käytä niitä. Joten - laittakaas sivulauseessa vaikka jotain vinkkiä, kiitos :) :flower:

kahvikirahvi
Hyvää aamua! Me aletaan pp.n kanssa kohta aamupuuroilemaan ja mietin pitäiskö se lähteä pp.n isomummoa moikkaamaan. Illemmalla sit mp hakee jälkeläisen matkaansa ja mää lähen kaupungille rilluttelemaan :p

• Tykkää
Hyvää aamua! Me aletaan pp.n kanssa kohta aamupuuroilemaan ja mietin pitäiskö se lähteä pp.n isomummoa moikkaamaan. Illemmalla sit mp hakee jälkeläisen matkaansa ja mää lähen kaupungille rilluttelemaan :p
Käykää ihmeessä moikkaamassa isomummoa :). Se on kallisarvoinen hetki isomummolle ja myöhemmässä vaiheessa pp:lekin vaikka ei ehkä siitä niin kamalasti muista...mutta valokuvat auttavat tilannetta :).

Ihanaa, että teillä on isomummo. Monella ei ole. Hyvä jos mummojakaan.

Ja mukavaa rillutteluiltaa jo etukäteen :)!

IhanaValo
:hug:....koetahan saada maitoa jostakin päiväkahveelle.

Toi ois niin kamala tilanne mulle aamuisin. Ettei ole maitoa. Mun on pakko saada aamulla kahvia.

Joten arvatkaapa vaan onko mulle noin käynyt usein? Ja arvatkaa ostanko mä nykyään jokaikisellä kauppareissulla mooooonta litraa maitoa :rolleyes:? Onneksi sitä meillä meneekin :D
Juu mies lupas jo illalla että käy heti aamusta juoksemassa kaupasta kahvimaidot :)
Meillä saa kans kantaa maitoa kaupasta selkä vääränä kun etenkin noi lapsukaiset saa sitä kulutettua litratolkulla.

Ja FC, lukemisia..mie oon tykänny Sophie Kinsellasta, etenkin Himoshoppaaja-kirjat, on kevyttä hömppää. Ja hmm..pitää miettiä oisko muita samaan kategoriaan kuuluvia tiedossa :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
menkää vaan :)
mä meen tänään elokuviin ja sitten ehkä huomenna rilluttelemaan
tai sit vaan tsihauttelen kotona kuunnellen vaikka vanhoja cd:eitä jostain 20v takaa :D

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä