Mitkä asiat ovat hyvin elämässäsi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Monesti kun on vastoinkäymisiä, ei huomaakkaan niitä ilon aiheita. Tai niitä pitää itsestäänselvyytenä.

Itsellä on vakavaa sairautta joka tahtoo saada mielen matalaksi, ja välillä oikein havahtuu siihen mitä kaikkea hyvää kuitenkin on.

- Lapset
- puoliso
- vakityö
- eläimet
- elämä itsessään jne

"Onnellinen"
Terveys, vaikka vakava sairaus onkin taustalla, hengissä kuitenkin :) Lapset, rakkaus, mies, koirat, koti, vakkarityöpaikka, tuleva uusi ammatti, sekä enkelihoitajaksi valmistuminen :)

"vieras"
Mulla on mahtava aviomies ja ihanat lapset. Ollaan kaikki terveitä. Ne on tietysti tärkeimmät. Lisäksi meillä on ihana, juuri remontoitu koti. Mulla on vakityö ja miehelläkin.

??
[QUOTE="Onnellinen";28600939]Terveys, vaikka vakava sairaus onkin taustalla, hengissä kuitenkin :) Lapset, rakkaus, mies, koirat, koti, vakkarityöpaikka, tuleva uusi ammatti, sekä enkelihoitajaksi valmistuminen :)[/QUOTE]??

Oikeastaan aika moni asia.

Elämässä on moni asia hyvin, arjen ärtymykseltä en aina osaa nähdä.
Hyviä asioita, ovat lapset, mies, työ ja LÄHESTYVÄ LOMA, kesä, ystävät.
Kesä.

Tänään tuli taas sellainen olo yhtäkkiä, että kirkastui kuinka hyvin kaikki onkaan. Iski sellainen mieletön elämänriemu fiilis, fillaroin sateessa ja laulelin yksinäni.
Tätä.. en ketään ole kyllä kirkkoon viemässä, mutta sellainen olo, että elämältä olen kaiken saanut (enkä tarkoita vaan tuota miestä )Pepe Willberg-Elämältä Kaiken Sain - YouTube

majestic
kaikki. Terveys. Koulutus. Työ. Parisude ja mies. Raha asiat. Kaunis koti perittynä. Ystävät ja tuki. Hyviä muistoja paljon ja takana sellainen elämä että olen oppinut arvostamaan asioita ja ahertaa eteenpäin elämää ja saavuttamaan tavoitteet. Näidenkin eteen olen panostanut kaikkeni.

Yhteistyössä