Montako teillä asuu ja paljonko on neliöitä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
nnnnnnnjj
135 neliöö 5h, keittiö, khh ja normit

4 lasta 2 aikuista

omakotitalo. Isot lapset omat n.11 neliön huoneet, 2 pienintä oma 16 neliön huone ja meillä aikuisilla n14 neliön. Iso auki oleva keittiö-olohuone. Fiksu pohjapiirustus.
 
"vieras"
[QUOTE="Neljä lasta";28596625]6 henkeä ja 90m2, 5h+k+s. Ostettiin mieluummin uusi koti hyvältä alueelta kuin enemmän neliöitä vanhasta läävästä tai OK-talo :) Hyvin mahdutaan, kun ei olla mitään hamstraavaa sorttia. Paikkana Helsinki.[/QUOTE]

Miten tuohon neliömäärään on saatu mahtumaan noin paljon huoneita :) ihan mielenkiinnosta kyselen ku meillä kohta samankokoinen perhe, samankokoinen talo mutta 3h+k+s+ns. khh tai apukeittiö... loppuu huoneet ennenkuin neliöt :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28596896]322m2 asuinrakennus, 114m2 harrasterakennus ja 66m2 autotalli

2+2

Lääniä ympärillä 14 hehtaaria[/QUOTE]

Niin no on tuolla vielä muutama mökki.
 
"vieras"
Käyks teillä siivoojat kuinka usein vai oikeastiko hoidatte itse :O Kauhistuttava ajatus..
ei käy, itse siivotaan. Mulla on sellanen päiväsysteemi mitä minäkin päivänä teen ja poikakin on jo 12 v joten ei enää sotke ja levitä tavaroitaan kovinkaan paljon. Perussiivo kun on ja tavarat käytön jälkeen paikalleen niin ei se niin mahdoton homma ole. Viikkosiivouksen yhteydessä pölyt otetaan porukalla ja miehen kanssa mennään toinen imurilla ja toinen mopaten perässä. Vanha maalaistalo jossa aikoinaan ollut kaksi asuntoa jotka on nyt yhdistetty. Tosin remontti yläkerrassa menossa ja siitä hiljalleen alakertaa kohti huone kerrallaan. Toisaalta kun on neliöitä niin tavaraa ei ole niin tiiviisti vaan on voinut laittaa ne huoneisiin niin että on helppo pitää järjestys yllä.
 
[QUOTE="vieras";28596911]ei käy, itse siivotaan. Mulla on sellanen päiväsysteemi mitä minäkin päivänä teen ja poikakin on jo 12 v joten ei enää sotke ja levitä tavaroitaan kovinkaan paljon. Perussiivo kun on ja tavarat käytön jälkeen paikalleen niin ei se niin mahdoton homma ole. Viikkosiivouksen yhteydessä pölyt otetaan porukalla ja miehen kanssa mennään toinen imurilla ja toinen mopaten perässä. Vanha maalaistalo jossa aikoinaan ollut kaksi asuntoa jotka on nyt yhdistetty. Tosin remontti yläkerrassa menossa ja siitä hiljalleen alakertaa kohti huone kerrallaan. Toisaalta kun on neliöitä niin tavaraa ei ole niin tiiviisti vaan on voinut laittaa ne huoneisiin niin että on helppo pitää järjestys yllä.[/QUOTE]

Huh, kuulostaa omiin korviin niskaan kaatuvalta katastrofilta (siis meidän perheen kohdalla) :D Mutta varmasti ihana ympäristö asua. Mäkin haluaisin vanhan maalaistalon, pihapiireineen mieluiten kiitos :heart:
 

Yhteistyössä