Niin vois:kiss: *pompottelee teebeen munkkeja*eikös se ole käyny jo seleväksi ich komme, ich komme- vilimeistä?
Ny vois kyllä paneskella. Ei mulla muuta.
Niin vois:kiss: *pompottelee teebeen munkkeja*eikös se ole käyny jo seleväksi ich komme, ich komme- vilimeistä?
Niin just, aaaw miten romanttistaniin, katoppako niiltä on just iteltä tulossa ja haluavat tulle suomiurhon kanssa samaan aikaan...
ei välttämättäNo niin mä vähän ajattelin että niilläkin riippuu. Miehillä yleensä aina ja naisilla jossakin vaiheessa
nyt munkin silmät taas aukes kun asiaan päästiineikös se ole käyny jo seleväksi ich komme, ich komme- vilimeistä?
No siis ei meillä tietenkään mutta noilla muillaei välttämättä
olihan tuokin tiedotusluontoinen asiaeikös se ole käyny jo seleväksi ich komme, ich komme- vilimeistä?
Kesällä tuskallinen jos nainen raapii terävillä kynsillä koko selän ja kyljet, myöhemmin jos tulee aurinkoa otettua ja hikeä pintaan niin kirvelee aika kovin..kaveri oli käyny Hampurin peltikujalla ja kertoi luottamuksellisesti että saksalaiset leidit on tosi kiihkeitä
ne naputtaa maalatuilla tekokynsillään selkään ja hokee "schneller, schneller..."
No mutta hei!helou aries =)
kannattaa käydä peltikujilla vain muulloin kuin kesälläKesällä tuskallinen jos nainen raapii terävillä kynsillä koko selän ja kyljet, myöhemmin jos tulee aurinkoa otettua ja hikeä pintaan niin kirvelee aika kovin..
täh, en kerenny tajuta mitään :headwall:No havemmin mää tolleen. Mut kerrankos sitä Herättelimpäs teitä
Tahtoo net naarmut tulla selkään tuolla pohjoisessakin kesän loma-aikoina, ei tarvi siksi saksaan lähteäkannattaa käydä peltikujilla vain muulloin kuin kesällä
niinjoo, onhan niitä niitä lutkia muuallaki ku hampurissaTahtoo net naarmut tulla selkään tuolla pohjoisessakin kesän loma-aikoina, ei tarvi siksi saksaan lähteä
Etkai sää väitä että sulle ois noin käynyKesällä tuskallinen jos nainen raapii terävillä kynsillä koko selän ja kyljet, myöhemmin jos tulee aurinkoa otettua ja hikeä pintaan niin kirvelee aika kovin..
RUUTIS:Oniinjoo, onhan niitä niitä lutkia muuallaki ku hampurissa
olikos just viime viikolla viimexNo havemmin mää tolleen. Mut kerrankos sitä Herättelimpäs teitä
kannatta tulla vähän alemmas niin ei oo tota vaaraaTahtoo net naarmut tulla selkään tuolla pohjoisessakin kesän loma-aikoina, ei tarvi siksi saksaan lähteä
panettaa kuulemma :xmas:täh, en kerenny tajuta mitään :headwall:
En kyllä ollu minä! :stick:olikos just viime viikolla viimex
vai oliko joku muu
Nethän kulkee asunto- ja linja-autoilla aika suurinkin joukoin tuolla pohjoisessa kesän aikana.niinjoo, onhan niitä niitä lutkia muuallaki ku hampurissa
mä taidan painua yöpuulle, tuleeks unikaveri lusikkaan?
niinpäkannatta tulla vähän alemmas niin ei oo tota vaaraa
aa, taisi ollakin lispettiEn kyllä ollu minä! :stick: