The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no mun siskon vanhemmista molemmat on samasta pitäjästä kuin mäkin eli sanalla sanoen hubaa seuraa
En mä tiedä mistälie johtuu mutta mun vanhemmista toinen on aika totinen torvensoittaja,ikä kai senkin tehnyt,ei kuulemma nuorena oo ollut sellanen. onneks ite en ole sellanen eli tulen siinä sitten taas toiseen vanhempaan.okei nyt olen vähän tällänen mutta siis oikeestihan olen aika hassulainen,uskokaa tai älkää:D

En mä tiedä mistälie johtuu mutta mun vanhemmista toinen on aika totinen torvensoittaja,ikä kai senkin tehnyt,ei kuulemma nuorena oo ollut sellanen. onneks ite en ole sellanen eli tulen siinä sitten taas toiseen vanhempaan.okei nyt olen vähän tällänen mutta siis oikeestihan olen aika hassulainen,uskokaa tai älkää:D
good for you

en itekkään ole irl ihan huonoa seuraa vaikka tää palstailu ei ehkä sitä ajatusta juuri tue...

• Tykkää
Reactions: Lispetti
good for you

en itekkään ole irl ihan huonoa seuraa vaikka tää palstailu ei ehkä sitä ajatusta juuri tue...
must nyt saa vaan tälläsen möllökuvan kun tungen tänne aina suruineni ja mureheineni ja muutenkin sillon kun ketuttaa. toisaalta täällä sitten piristyy,ainakin hetkellisesti. ja kyllä mä olen irl sitten sellanen kaksmielinen hölpöttäjä ja ihan hymy naamallakin joskus ettei aina naama norsunitulla. vaikee se tässä vaan aina tuoda esille ja eihän täältä nyt niin täydellistä oikeeta kuvaa voi ruudun välityksellä saada.

voidaan mekin mennä aattona vaikka anoppilaan, kyselikin jo mutta katsotaan
ja juhannuspäivänä lähteä vaikka särkänniemeen, ei ole koskaan tullut juhannuksena käytyä joten en tiedä onko väkeä paljon vai vähän

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä