Siis ymmärrän sen, jos mies ei tule ollenkaan kotiin, mutta jos "myöhästyy" vain muutaman tunnin.
Jos vaikka on sovittu että tulee kun tulee taikka että menee kaverinsa luo yöksi?Entäs sitten kun käykin niin, että toinen unohtaa ilmoittaa, niin eikä se vain tuo turhaa huolta. Ja mitä te sitten teette? Istutte ja huolehditte? Soitatte poliisille? Soitatte sairaalaan? Pakkaattee muksut autoon ja lähdette etsimään miestä? Soitatte kaikki miehen kaverit läpi?
Joskus laitan viestin jos hereillä vielä olen, kysyn jääkö vielä pidempään.Entäs sitten kun käykin niin, että toinen unohtaa ilmoittaa, niin eikä se vain tuo turhaa huolta. Ja mitä te sitten teette? Istutte ja huolehditte? Soitatte poliisille? Soitatte sairaalaan? Pakkaattee muksut autoon ja lähdette etsimään miestä? Soitatte kaikki miehen kaverit läpi?
Vaikka niin sitten. Mies pari vkoa sitten kävi työhaastattelussa, joka venähti ja ajoi sit Joensuuhun. Mues ajatteli soittaa mulle vasta myöhemmin, mutta anoppi ehti soittaa mulle ja miehelle jo ennemmin. Anopin soitettua, ettei miehestä kuulu, olin jo valmis soittamaan kaikki instanssit läpi.Entäs sitten kun käykin niin, että toinen unohtaa ilmoittaa, niin eikä se vain tuo turhaa huolta. Ja mitä te sitten teette? Istutte ja huolehditte? Soitatte poliisille? Soitatte sairaalaan? Pakkaattee muksut autoon ja lähdette etsimään miestä? Soitatte kaikki miehen kaverit läpi?