täyen viikon?Tämä tosi!
Viikon olin kerran saamatta mitään sinne ja seuraavan kerran kun yhdyttiin niin tuntu että olisin muurautunu umpeen:O
Tinkun kannattaa siis jotakin sinne laittaa=)
ei ristus :headwall:
täyen viikon?Tämä tosi!
Viikon olin kerran saamatta mitään sinne ja seuraavan kerran kun yhdyttiin niin tuntu että olisin muurautunu umpeen:O
Tinkun kannattaa siis jotakin sinne laittaa=)
Eiks ne väitä että alkaa kasvaa sammalta sinne, tai homehtuu jos ei käytä:xmas::O Oisko hyrrä hyvä? ...en mä juuri nyt sinne mitään kaipaa.outoa sinänsä
Eiks ne väitä että alkaa kasvaa sammalta sinne, tai homehtuu jos ei käytä:xmas:
Ooksää pitkään ollu sinkulana?
Heippa tiibii ja heippa! mä lähen ostaa tsihi juomaa viikonlopuks juurikin nyt.Heipparallaa muruiset :kiss:
Heipparallaa muruiset :kiss:
*tarraa kiinni* =)
No emmääny tarkottanu että lihanuija olis ainoa vaihtoehto:Oherrane aika oon kai mä nyt saanu vaikka sinkku olenkin,just oisko 3vko sitten viimeks tai jotain sinne päin.
Sinkkuna ollut ihann tarpeeks,kohta saa taas "juhlia" yhtä lisävuotta siihenkin asiaan
Emmä En tuu herkästi pahalle päälleNo emmääny tarkottanu että lihanuija olis ainoa vaihtoehto:O
Oottepas herkillä lähestulkoon kaikki (muutama) näköjänsä, nykyään
No jaksaisin mä pidempäänkin, jos et ihan heti tulisEmmä En tuu herkästi pahalle päälle
enkä mä ja lisäks mut on helppo lepyttääEmmä En tuu herkästi pahalle päälle
saat tynnyrit täyteenHoi - meillä sattaa vettä ja ukkostaa ! Jihaa!!
Joo, aivan ihanaa ! Nyt pistää itseasiassa naurattamaan ja laulattamaan - tää toimii tää juttu...! Nimittäin mies ehti esikoisen kanssa letkulla letkeällä jo kastella tätä pihamaata...ja ei menny kauaakaan kun rupes taivaalle kertymään mustanpuhuvia pilviä...saat tynnyrit täyteen
Mullakin olis kyllä kirppikselle tavaraa vaikka kuinka, jos täällä ylipäätänsä olis semmonen... Oonkin aatellu, että jos osallistusin sitten joskus heinäkuussa pidettäville kesätapahtumille, silloin kun täällä ois joku torihäspäkkäjuttu. Tiiä sitten, lähtiskö nuo tavarat minnekään...Hohhoijaa..edistyy hitaasti mutta varmasti tuo hinnoittelu. Tympeetä hommaa mut jospa niistä rojuistaan ees vähäsen sais rahaa ja mikä parasta, pääsis eroon niistä.
Pitää miettiä sit mikä ei mene, viedäänkö lahjotukseen vai mitä tehdään.
Meilläkin kellari notkuu tavaraa kaksostenrattaista lähtien:ashamed: Nuorin jo viis veeHohhoijaa..edistyy hitaasti mutta varmasti tuo hinnoittelu. Tympeetä hommaa mut jospa niistä rojuistaan ees vähäsen sais rahaa ja mikä parasta, pääsis eroon niistä.
Pitää miettiä sit mikä ei mene, viedäänkö lahjotukseen vai mitä tehdään.
No morjens höhlä ! Olehan kunniakkaasti reissussa eli kannat kattoon ja silleen...Heissan hullut. Tää lähti reissuun. Kaverin synttärien juhlistamista ja tsihauttelua
Heissan hullut. Tää lähti reissuun. Kaverin synttärien juhlistamista ja tsihauttelua