Älkää missään nimessä menkö Lidliin, ja ostako sieltä paistopisteeltä mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uhrautuva Ulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uhrautuva Ulla

Vieras
Varsinkaan niitä suklaamuffinsseja. Kiertäkää kaukaa koko koju, ehkä parempi jos kierrätte kaupankin. Mä voin uhrautua teidän kaikkien muiden puolesta ja käydä ostamassa sieltä ne suklaamuffinssit kaikki pois. Ja voin samalla sitten säälistä ostaa jotain muutakin, esim niitä vastapaistettuja karjalanpiirakoita. Tosi pahoja kaikki, hyi yöh, ei kannata maistaa.

[QUOTE="vieras";28577849]Mites pretzelit?[/QUOTE]

En ole uskaltautunut niitä vielä maistamaan, olen keskittynyt vasta näihin muffinsseihin ja karjalanpiirakoihin tänään.

Aikaisemmin uhrasin itseni niille croissanteille, sekä juustotäytteisille että tavallisille, korvapuusteille, hillomunkeille ja muutamille sämpylälaaduille.

Luulen, että suklaamuffinssit kyllä vei mun sielun tänään sen verran pahasti, että en pysty kääntymään niitten luota vähään aikaan muualle.

Ihan turha teidän kenenkään mennä, mä ostin jo aamulla hyllyt tyhjiksi heittääkseni roskiin kaikki ne kamaluudet, ettei kukaan ressukka vaan mene halpaan : /

Mä oikeesti uskallan mennä sinne kerran kahdessa kuussa. Nuo saksalaiset paistopisteet nimittäin koitui mun keskivartalon kohtaloksi Berliinissä asuessa... Ja ne pretzelit, ah. Puuttuu enää pretzelsämpylät.

Tiedättekö muuten, mitä se pretzelin "päällyste" on? :P

Yhteistyössä