M
"Mei"
Vieras
Ois kiva saada vähän tukea vaikka ihan tuntemattomilta ihmisiltä!
Saatiin tänään huonoja uutisia, eli esikoinen on erityislapsi ja lääkärin mukaan sama sairaus on nuoremmillakin lapsilla
Kyseessä vaikea dysfasia.Ihania lapsia kertakaikkiaan, rakastan heitä yli kaiken! Mutta tottakai elämä on erityislapsen kanssa vaikeampaa.
Lapsista saan voimaa,koska harrastaa en kerkeä MITÄÄN.Kotityöt kuuluvat mulle (iso omakotitalo isolla tontilla),samoin paperityöt,laskujen maksu (yhteisiltä tileiltä), lasten hoito jne.
Olen jaksanut hyvin,oikeasti,koska elämme onnellista elämää univelasta ja väsymyksestä,kiireestä huolimatta!
Mutta eipä taida parisuhteessa kaikki olla enää hyvin
meillä oli tänään vuosipäivä, rahavaikeuksien vuoksi ei sen kummempaa suunniteltu kuin hyvää ruokaa,leffa ja ulkoilua lasten kanssa. Mutta mies vittuili mulle koko päivän eikä tehty mitään. Kuullostaa valjulta,mutta olisin halunnut vaikka yhden halauksen. rakkaudentunnustuksia ei ole tullut vuosiin ,eikä mitään muutakaan...Mitään kukkia tms en todellakaan edes odota,niitä ei ole tullut enää 10 vuoteen. Mutta edes se halaus....!
Vauva itki illasta 2 h ,erityislapsi roikkui jaloissa tapansa mukaan, ja silloin mietin että miten minä jaksan :O
Jotenkin tässä oli liikaa yhdelle päivälle!!!
Saatiin tänään huonoja uutisia, eli esikoinen on erityislapsi ja lääkärin mukaan sama sairaus on nuoremmillakin lapsilla
Lapsista saan voimaa,koska harrastaa en kerkeä MITÄÄN.Kotityöt kuuluvat mulle (iso omakotitalo isolla tontilla),samoin paperityöt,laskujen maksu (yhteisiltä tileiltä), lasten hoito jne.
Olen jaksanut hyvin,oikeasti,koska elämme onnellista elämää univelasta ja väsymyksestä,kiireestä huolimatta!
Mutta eipä taida parisuhteessa kaikki olla enää hyvin
Vauva itki illasta 2 h ,erityislapsi roikkui jaloissa tapansa mukaan, ja silloin mietin että miten minä jaksan :O
Jotenkin tässä oli liikaa yhdelle päivälle!!!