40+ so what wol.13

Onko Oliivitar - ihan aikuisen oikiasti?=)

Emme siis käyttäneet ns. "rytmimenetelmää" - että mies hmmmm..mies vetäytyy juuri ennen siemensyöksyä..
..vaan ensin lemmittiin ihan normaalisti hetki ja sitten jatkettiin..muulla tavoin:p:rolleyes:
..mies kyllä laukesi ihan siihen "hollille"(lue huulille:whistle:)..no onpas nyt vaikia kirjoittaa tästä, aikas intiimiä..mutta teille ihunat voi näin raapustaa, juuuuh:)

Hei taas naiset :) täältä tulis taas tihrattavaa teille,,,

Tässä ois OneStepin testit, ylempi iltapäivältä, alempi se aamunen...

Ja tässä Daidin o-testi sekä r-testi...

Mä itse oon näkevinäni tossa OneStepin ylimmäisessä jotain
mutta Davidissa en nää kun o-testissä tuon viivan.

Niin ja toi Davidin r-testi oli muutenkin ihmeen reikänen, vähän kyllä pettymys...

Viimeksi muokattu:
Täällähän tapahtuu kaikenmoista mielenkiintoista. Näyttäisi Oliivittarella viiva vahvistuvan, joten olisko jo hyvä harjoitella? Jostain olen lueskellut, että joka toinen päivä olis aika hyvä tahti - en kyllä muista, että mistä päivästä lähtien, olisko joku 9. tai 10. päivä etiäpäin. Ja äiskällähän on ihan r-testejä. Kyllä siellä jotain näyttäisi olevan. Jospa se siittä alkaisi vahvistua.

Itse en ole testannut, paitsi sen yhden o-testin oliskos ollut sunnuntaina. Oireita? No, tarjolla olis väsymystä (kohta alkaa loma toooosi rankan talven jälkeen) ja pieniä kylmänväreitä silloin tällöin (ei kyllä just nyt, vaan paremminkin on aikas lämmintä). Joten näillä mennään...

Nautitaan ja nuuskutetaan luontoa - on se niin ihmeellinen!

No niin näkyykin mur-mur kun taas vähän muokkasit kuvaa :D
Niin ja nyt tällä himo testaajalla ei sitten oo kun yks OneStep testi jälellä,,,
sen kyllä säästän huomiselle iltapäivä dipille kun noi davidin testit ei anna mitään tulosta pläähhh,,, tää on nyt taas piinaavaa odotusta

Iltasia!

Oliivitar tuosta oviksen ajankohdasta kertoilee laskurit,jotta tänään tai huomenna. Jos huomenna posti tuo testejä niin pakkohan se on yks ovistesti uhrata ja kattoa mitäpä se tuumaa. Taidan siis olla malttamaton. Ja mikäli se ei mitään kerro niin sitten on vaan uskottava laskureita jos piinailijoihin kärttää. Vaan siis huomiseen sen asian kanssa ;)

Mukavaa illan jatkoa Ihanaiset! :heart:

• Tykkää
Reactions: oliivitar
Oli vielä ihan pakko dipata yks David testi ja sain sinne tällästä :whistle:
niin jos näkyy taasen täällä,,,

eka kuva testiajalla

toka kuva testiajan jälkeen

Mulla taitaa nuo dippaukset onnistua iltapäivällä ja illalla :D
Ja seuraavat sitten huomenna.

Voi että täälläkin on taas kuuma grrhhhh,,, vois jo hitusen hellittää, ukkonenkin vaan vähän jyrähteli täälläpäin eikä ees yhtään viilentänyt ilmaa, tuntuu että tulivaan hiostavammaksi,
Ja nyt tää mamma lähtee suihkuun viileentymään.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
äiskä - mie hieman kontrastia säädin..ja siellä näkyy viivanen(vaikka ei ihan ole palkkimainen kuin tuo kontrol viivanen, on hiukkasen leveämpi)..on kuitenhin miusta pelkäksi viivanpaikaksi vähän liian selkeä - olisko nyt SITÄ!:heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Miekin kävin suihkussa ja hetkeksi se helpottaa..jos olisi i h an liikkumati aloillaan ja vain kevyesti hengitteleisi, ei hätää:D
..mutta kun on pakko liikkuahin..:headwall:

Miulla tämä on kolmen asian summa: ylipaino, hormonaaliset muutokset(tämä ikä jo)..ja sitten kroppani reagoi tulevaan matalapaineeseen tosi voimakkaasti - vaikka sade olis vielä kauuuukana..:O

Mieskin täällä sairaana: /..tuli töistä kotiin ihan kärsineen näköisenä, kävi lääkärissä ja korvahan siellä(taas)punoitti, kuumettahin 38C.
..se kun kesä saapuu ja uintikelit, alkaa miehen korvahin oireilla..ja vain KERRAN käynyt uimassa - eilen.

Taidan mennä haistelemaan ulkoilmaa(tupekille:whistle:)
Illan jatkoja ja kauniita unosia kun pää pielukselle painuupi.:kiss:

Ps..ollappa nyt käjessä kylmä karpalo siidukka, voih:p

Viimeksi muokattu:
Mur-mur joo-o :ashamed: Meillä lapsiluku piti olla täynnä ja olin juur lopetellut imettämisen ja mietiskelin sopivaa ehkäisyä... Ja me tolvanat (jälkeenpäin ajatellen onnekkaat :heart: ) käytimme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää :D Jälkeenpäin olen aika varma, että kun siinä touhuilun aikana tule niitä miljoonia pieniä ennen sitä suurta :p niin kyllä sieltä saattaa karata muutamia onnekkaita, tai sitten mun miäs on ollut liian hidas toimissaan :saint: Ja lisänä äimistykselle oli, että kuukautiset olivat jo viikon myöhässä ennenkuin edes huomasin ajatella mitään... siis minä :LOL:

Äiskä Siellähän näkyypi viivanen =) Huomiselle vahvistumista! Kunpa siellä pikkinen kaivaisi sopivaa kuoppaa, missä pesiä :heart:

Fiialiia... Juu kokeilitiin tuossa muutama kierto sitten joka toinen päivä taktiikkaa.. ei meistä ollut siihen :LOL: vaikka mielikuvitusta paikkojen ja aikojen suhteen olikin :whistle: Nyt aikas hyvin omalla painolla ollaan touhuttu, täytyy katsella pitääkö alkaa viekottelemaan ja vihjailemaan

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Mur-mur joo-o :ashamed: Meillä lapsiluku piti olla täynnä ja olin juur lopetellut imettämisen ja mietiskelin sopivaa ehkäisyä... Ja me tolvanat (jälkeenpäin ajatellen onnekkaat :heart: ) käytimme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää :D Jälkeenpäin olen aika varma, että kun siinä touhuilun aikana tule niitä miljoonia pieniä ennen sitä suurta :p niin kyllä sieltä saattaa karata muutamia onnekkaita, tai sitten mun miäs on ollut liian hidas toimissaan :saint: Ja lisänä äimistykselle oli, että kuukautiset olivat jo viikon myöhässä ennenkuin edes huomasin ajatella mitään... siis minä :LOL:

Äiskä Siellähän näkyypi viivanen =) Huomiselle vahvistumista! Kunpa siellä pikkinen kaivaisi sopivaa kuoppaa, missä pesiä :heart:

Fiialiia... Juu kokeilitiin tuossa muutama kierto sitten joka toinen päivä taktiikkaa.. ei meistä ollut siihen :LOL: vaikka mielikuvitusta paikkojen ja aikojen suhteen olikin :whistle: Nyt aikas hyvin omalla painolla ollaan touhuttu, täytyy katsella pitääkö alkaa viekottelemaan ja vihjailemaan

Ok..mutta en taida tohtia hirmuisesti haaveksia, että miulla kävisi noin ihunasti..
..ja muuten - mies on yleensä liian hidas toimissaan jos noin käy;).."se on niiiiin pienestä kiiii":D
Vaan ihuna pylläri teillä ollunna kumminhin:heart:

Sen verta taas kumminhin hulluuksissain testejä muutaman tilailin..juuuuh:ashamed:
..onpahan jotahin puuhastelua taassiinsa..:LOL:
Vauvala firmasta testejä ekaa kertaa tilailin https://www.vauvala.fi/verkkokauppa/
:attn:Ilmaiset postarit ja kaupantekijäiseksi kaikkiin tilauksiin 2kpl liuska R-testiä!

Tuo violetti hymiö on kyllä huippu:D

Ps. miun nenuun käy sellainen jännä palaneen tuoksu, yleensä meinnanut sadetta..saas nähdä ripsauttaako?

Viimeksi muokattu:
Huomenta.

=http://aijaa.com/g0kM7g]

Minusta kuvassa ei näy, mutta tikussa kyllä oli haamu, heikko, mutta mieskin näki sen.
Rinnat jatkavat turvostustaan ja kipuilujaan. Yöpaitojakaan ei voi käyttää kuin yhtä kun muut eivät ole riittävän pehmeitä.

Voih Esteri Siis näkyy punaväriä tännekin asti! Ja jos siun mieheskin näkee.... =) Se on lupaavaa. Nyt vain vahvistumista viivalle :kiss:

Äiskä joko olet ehtinyt rapistella?

Mur-mur Voi meän miesparkoja: Hitaita toimissaan ja pienestä kii :D Mutta jos toivottuun tulokseen pääsee, niin toimissaan onnistuneet :heart: Varovaiset plussapuuhkut :kiss:
Arvaapas mitä, toissa kesänä kun sinun ja Mafingan innostamana heittelin pikkupöksytkin pois kesähelteillä, päästin toisen tuulettumaan Meillä mies vieläkin ohimennessään tarkistaa onko kesämekon alla.... mitään... :D

Fiialiia jokos rohkenit?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää

Torstai 06.06.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)....................kp 24/28..............yk 8
PippuriPiia-70 (42)...........kp 6/26-28...........yk 6?
Oliivitar (42)...................kp 15/26-29...........yk 6
Tepias (42)....................kp 41/26-29............yk 10
Marza (43).....................kp 9/30................yk 2v
Talvi-74 (39)..................kp 13/25-28.............yk 4
Minttu71 (41).................kp 25/30.................yk 6
Mamma vaan (41)...........kp 10/24-25............yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 22/27-30............yk ?
äiskä-73 (40).................kp 24/29-33............yk 7
Justiina (40)..................kp 43/30-60............yk ?
Onnenmurunen (39)........kp 11/27-28.............yk 3
Morticia (44).................kp 8/29-35..............yk ?
Wienna (41)..................kp 33/?....................yk ?

Piinailupäivät:

Fiialiia (40+).......dpo 9
äiskä-73 (40)......dpo 10
Esteri1 (39)........dpo 11

Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?

Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8

HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com

Ihanaa huomenta kaikille ihunaisille täällä

Olen niin jännittynyt omista testailusta että en ees malta toivotella teille ihanaa aamua
Esteri mennäänköhän käsikädessä odottajiin
Vo voi kovasti toivoisin niin,,, mutta varovasti katselen päiviä eteenpäin kuinka testit vahvistuu kun viimeksi kävi niinkuin kävi. Mutta se on mennyttä ja jännään nyt sitten tämän kierron kulkua

Iiiks Äiskä.... Kyllä mie näen tuossa r-testissä sitä Davidille ominaista harmaata palkkia Nuin miullakin alkoi näkymään silloin tärpissä! Voi kun tämä olisi sitä itseään :heart: Ja älä sie ihuna mieti sitä mennyttä... :kiss:
Hei ja ovisviivahan sinulla on vahvistunut päivä päivältä =)

• Tykkää
Ihanaa Äiskä! Mä kyllä näen noissa testeissä ihan punaväriäkin ilman että mun pitää kaivaa esiin kiikarit ja suurennuslasit! Ja just niinkuin Oliivitarkin sanoi, niin ovisviivahan on tosi hienosti tummentunut kanssa. :) Mahtavaa ja toivon mukaan tulet tuonne Odottajien puolelle taasen. Ja samaa toivon Esterillekin tiettyki. Hirmupuuhkut täältä molemmille.

Ja kysymystä pukkaa..
Mitäs olette mieltä, syön tuota Candida fortea ja suositus on, ettei raskaana ollessa sitä napsisi. Mitäs tehen oviksen jälkeen :confused: Jätänkö suosiolla kuurin kesken, maksimoidakseni mahdollisuuden, ilman jossitteluja? Tänäänkin hyvä viiva ovistestissä =) mutta ei vielä plussa.

Ja hei Sirppuliini Kuinka olet voinut? Kerro kuulumisia :heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Kiitos ihuna oliivitar
Voi kun niin toivon juuri sitä,,, ei mullakaan kyllä noi david testit oo paljon viivasia antaneet jos ei sisällä jotain tapahtuisi iiikkk...

Joko sinulla on ovis bongattu siellä??? Toivottavasti ihunainen myös teillä olis nyt se kierros ja joku ihana kääryle tarraa sinne masuusi kiinni

Yhteistyössä