IhanaValo
Ääääääärgh...Kylläpä kuulostaa ärsyttävältä..tinnittää korvat ihan muutenkin koko ajan mut toinen korva meni jotenki kai lukkoon, eli siinä ei kuulu muuta kuin se tinnitus ja kovaa
*koettaa otsaa*Miten ihmeessä sitä saa viihdytettyä ulkona kun lapsi painaa täysillä? Varjossa tarvii olla ja mä olen liian levoton lukemaan...käsityöt ei nappaa
- niin miekin...upsistakeikkaa, sanoinkos mä ton ääneen :ashamed:mä voisin lähteä mynthoonin ja vilukissan sijasta häihin, pukukin olis jo valmiina
oon erikoisen hyvä ryypiskelyssä ja valssaan sujuvasti pikkusievässä
..kato kun karkas mokoma ...- niin miekin...upsistakeikkaa, sanoinkos mä ton ääneen :ashamed:
:hug:...i feel for you....Miten ihmeessä sitä saa viihdytettyä ulkona kun lapsi painaa täysillä? Varjossa tarvii olla ja mä olen liian levoton lukemaan...käsityöt ei nappaa
taijjat olla amatööri?..kato kun karkas mokoma ...
Mutta siis siinä ensalun pönötyksessä mä en ole alkuunkaan luonteva :snotty:...
..jaahas, sinnuu joku muisteloo erityisen lämpimästi, kun tommosta oiretta pukkaa ...:hug:Ääääääärgh...Kylläpä kuulostaa ärsyttävältä..tinnittää korvat ihan muutenkin koko ajan mut toinen korva meni jotenki kai lukkoon, eli siinä ei kuulu muuta kuin se tinnitus ja kovaa
taijjat olla amatööri?
sen alkupönötyksen yli pääsee kun varaa takakonttiin jotain mukavaa juotavaa ja siinä kun hääväki valuu parkkipaikoilta hääpaikalle, jää parin hyvän tyypin kanssa "sitomaan kengännauhoja"
no niimpä, potkitte vaan pöydän alta ukkojanne jotka on olleet olevia ja varautuneet alkupönötykseen keventävillä ryypyilläenkäpä oo, kyllä mä ton kikkanelosen nyt tiijän muttakun harvemmin sitä hameväki sinne ryntää kohottelemaan stay upejaan....ainakaan ensimmäisten joukossa :snotty:...vaikka miten mieli tekisi ...
...mä pittään potki..ainakin meijen mies on pienessä pörrässä kerrassaan mainio supliikkimiäs, jos nyt on selvistäpäinkinno niimpä, potkitte vaan pöydän alta ukkojanne jotka on olleet olevia ja varautuneet alkupönötykseen keventävillä ryypyillä
Pitäs lailla kieltää ne.. Hirvein keksintö maailmassa.......äh, ja noi stay upitkin...entiset ihan hitusina, joten nuikin pitäs muistaa hankkia, jos tässä oikein etiketin mukaan pitäs mennä....ellen sitten rykäse kuitenkin housuja kinttuihini...
mie inhoon succaböxyjä, joten niitä en ainakaan kisko kinttuihini.
on kait niitä ihan hienon ja kivan näkösiäkin...kuten semmoset verkkoböxyt tai semmoset saumalliset ...mutta ne on niin inhottavan tuntuset...mutta onneksi nuita löytyy stay upeissakin ....sukkahousut on kyllä niin rumat että ihmettelen että miten kukaan suostuu niitä pitämään
herää kysymys että kukahan tuon luvan myönsiMie en oo yhtään hyvä noissa juhlahommissa..
viimeks meni hääjuhlatkin vähän siihen että istua tökötin niissä (itelleni) turhan hienoissa ja virallisissa vetimissä juhlan ajan, mies ramppas pihalla joidenkin kanssa "piilopullolla"/auton takakonttia ihailemassa ja sitten illemmasta sit kun sai luvan kanssa alkoholia nautiskella niin heitin kengät nurkkaan, join ja bailasin sinne aamuyölle ja kun kotiin päästiin niin ekana sukkikset hemmettiin, kiroten ja manaten etten ikinä koskaan enää laita niitä jalkaani...kunnes koittaa seuraavat juhlat:kieh:
Stay upit ei toimi miulla, näyttää niin järkyttävältä jalassa että...:ashamed:
:hug:...Mie en oo yhtään hyvä noissa juhlahommissa..
viimeks meni hääjuhlatkin vähän siihen että istua tökötin niissä (itelleni) turhan hienoissa ja virallisissa vetimissä juhlan ajan, mies ramppas pihalla joidenkin kanssa "piilopullolla"/auton takakonttia ihailemassa ja sitten illemmasta sit kun sai luvan kanssa alkoholia nautiskella niin heitin kengät nurkkaan, join ja bailasin sinne aamuyölle ja kun kotiin päästiin niin ekana sukkikset hemmettiin, kiroten ja manaten etten ikinä koskaan enää laita niitä jalkaani...kunnes koittaa seuraavat juhlat:kieh:
Stay upit ei toimi miulla, näyttää niin järkyttävältä jalassa että...:ashamed:
herää kysymys että kukahan tuon luvan myönsi
mutta en millään jaksa uskoa ettäsukkahousut olis jonku päällä paremmat kuin stay upit
no on korvatulpat jos on tarpeen mutta mä mielummin vähän tökkäsen jos kuuluu kuorsausta,silleen kivasti vaan. Tai sitten jotain ihan muuta:saint:oikein hyvä mutta suosittelen varaamaan korvatulpat
oon kuulemma kova kuorsaamaan selekäpiillä ollessani