The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..no voi sun arse |O!!

Nyt se sitten tapahtui. Mä oon koko kevään kauhulla odottanut tätä...ja tietenkin ehdin tässä jo tuuletella, että jeee - saatiin taas väistetyksi moiset tilanteet!!!

Ni äläs mitä. Postilaatikossa se sitten odotti. Vaani.

Ihana asiahan se on, ei siinä mitään....Mutku. Se pukkaa nyt sitten mullekin pjääveli shoppailureissua ja juhlavermeiden hankintaa :headwall: :O....ja lahjankin hankintaa, luonnollisesti! Siinä on toinen mutta, kun en ole ollenkaan kekseliäs niidenkään suhteen.

Noh, kaitpa sitä sitten karmeassa paniikissa saa jotain aikaiseksi.

Voi mikä luojan lykky ettei mulla oo tiedossa mitään pakollisia juhlia! yks sukulainen kihlautu mutta tuskin häät ihan tänä vuonna on ja sitten kun on niin en mä sinne mene siltikään.Enkä usko et kukaan kavereistakaan yllättää ihan lähiaikoina millään häillä.Eikä vauvojakaan ole mun tietääkseni kellekkään tulossa. Rasittavia kaikki pakkojuhlat:kieh:

Viimeksi muokattu:
..no voi sun arse |O!!

Nyt se sitten tapahtui. Mä oon koko kevään kauhulla odottanut tätä...ja tietenkin ehdin tässä jo tuuletella, että jeee - saatiin taas väistetyksi moiset tilanteet!!!

Ni äläs mitä. Postilaatikossa se sitten odotti. Vaani.

Ihana asiahan se on, ei siinä mitään....Mutku. Se pukkaa nyt sitten mullekin pjääveli shoppailureissua ja juhlavermeiden hankintaa :headwall: :O....ja lahjankin hankintaa, luonnollisesti! Siinä on toinen mutta, kun en ole ollenkaan kekseliäs niidenkään suhteen.

Noh, kaitpa sitä sitten karmeassa paniikissa saa jotain aikaiseksi.
:hug:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Voi mikä luojan lykky ettei mulla oo tiedossa mitään pakollisia juhlia! yks sukulainen kihlautu mutta tuskin häät ihan tänä vuonna on ja sitten kun on niin en mä sinne mene siltikään.Enkä usko et kukaan kavereistakaan yllättää ihan lähiaikoina millään häillä.Eikä vauvojakaan ole mun tietääkseni kellekkään tulossa. Rasittavia kaikki pakkojuhlat:kieh:
...eikä tässä nyt sinänsä mitään, ihana juhlanaihe ja aivan mahtava tyyppi juhlittavana mutta tää kun tuli niin puskasta niin puskasta! Alkujärkytystä tässä mulla aikalailla....

Pikaisesti kelasin että kaikilla muilla onkin juhla- asusteet reilassa paitti tietty mulla itelläni ja keskimmäisellä...eli voi ellut, tulevasta kaupunkireissusta tulee eri buenoa :p... Poika nyt voipi olla se helpompi tapaus - ja tähän mä nyt luotan kuin hukkuva oljenkorteen - mutta sitten meikäläinen...voi tsiisus :headwall:...

Ihan pähkähullua muuten tämmönen juhlien pakoilu, mun mielestä. Oikeesti - että miten ihmeessä sitä on niitä ruvennu nyt kattelemaan ja ajattelemaankin nihkeenä :O. Ikään kuin tässä nyt ois muutenkaan ollut juhlittavaa ilmassa, niin luulis että hittolainen - vähänkö kivaa, jees :D! Kyllä tää tästä iloksi taas muuttuu, kun mä saan ite ton aivokoppani toimimaan :) - asennevammanen kun nyt tässä yritän olla.

...mutta noista vaatejutuista mä kyllä saan stressinäpyt aikaiseksi, ei voi mitään, vaikka kuinka yrittäisin ajatella nätisti :snotty:....

Tällänen nukku-asento unikaveri? vai onks liian intiimi?!

6 × nukutaan

Lusikassa. Tässä asennossa kaksi kyljellään nukkumisesta pitävää voi olla lähekkäin yölläkin. Myös seksiasennosta käyvä lusikka on etenkin nuorten parien suosima asento; suhteen alkuvaiheessa toisesta ei haluta olla erossa yölläkään.

Vastakkain. Ette saa toisistanne tarpeeksi, joten haluatte mahdollisuuden katsoa toisianne silmiin vielä juuri ennen nukahtamistakin. Tämäkin asento on usein suhteen alkuvaiheen nukkuma-asentoja.

Kainalossa. Naisen pää miehen kainalossa ja miehen käsi suojelevasti naisen ympärillä. Voi ilmaista läheisyyttä, mutta myös roikkumista toisessa, varsinkin jos kumppanin käsi ei kietoudu ympärille.

Peput vastakkain. Olette yhteydessä, mutta otatte oman tilanne nukkumista varten.

Jalkakontaktissa. Tarvitsette tilaa, mutta olette kuitenkin yhteydessä.

Erossa. Nukutte mieluiten kaukana toisistanne, jopa eri huoneissa. Joko kaipaatte lisää tila suhteeseenne, kommunikoitte koskemattomuudella tai vain haluatte saada kunnolla nukutuksi.

Mie taas pölähin tänne aikaa tappamaan.. :)

6 × nukutaan

Lusikassa. Tässä asennossa kaksi kyljellään nukkumisesta pitävää voi olla lähekkäin yölläkin. Myös seksiasennosta käyvä lusikka on etenkin nuorten parien suosima asento; suhteen alkuvaiheessa toisesta ei haluta olla erossa yölläkään.

Vastakkain. Ette saa toisistanne tarpeeksi, joten haluatte mahdollisuuden katsoa toisianne silmiin vielä juuri ennen nukahtamistakin. Tämäkin asento on usein suhteen alkuvaiheen nukkuma-asentoja.

Kainalossa. Naisen pää miehen kainalossa ja miehen käsi suojelevasti naisen ympärillä. Voi ilmaista läheisyyttä, mutta myös roikkumista toisessa, varsinkin jos kumppanin käsi ei kietoudu ympärille.

Peput vastakkain. Olette yhteydessä, mutta otatte oman tilanne nukkumista varten.

Erossa. Nukutte mieluiten kaukana toisistanne, jopa eri huoneissa. Joko kaipaatte lisää tila suhteeseenne, kommunikoitte koskemattomuudella tai vain haluatte saada kunnolla nukutuksi.
Tuossahan on kuvattu meijän yö.. ykköseen nukahdetaan ja kutosesta herätään, kaikki käydään yön aikaan läpi.. :D

6 × nukutaan

No tässä on kyllä meijen koko kirjo hyvin esitettynä :D!

• Tykkää
Reactions: famipala
...Suomi on täynnänsä ihania kauniita ihmisiä :) - tiesittekös sitä?!

Sain tässä äskettäin ihailla jälleen Saimi Hoyerin kauneutta - miten ihana kuulakas iho ja mitkä hiukset :heart: - sekä Minttu Mustakalliota :)...kauniita upeita naisia.

..pukkas hirveesti ihanaa lukemista :)....ja nyt mä lähden koikkelihtimaan ulos raitille noitten levottomien sielujen kera :)...ja samalla yritän potkia tuota huonojen uutisten puhelua pois mielestäni ja kielen päältäni...

On tämä kyllä yhtä hiien ylä- ja alamäkee :O...

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

oikein hyvä mutta suosittelen varaamaan korvatulpat

oon kuulemma kova kuorsaamaan selekäpiillä ollessani

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä