The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jees, ihan kaikinpuolin viisautta. Siinä kuitenkin kulkee käsi kädessä fyysisen kanssa tuo henkinenkin puoli, ja tällä hetkellä ei mulla tässä ole vaihtoehtoja. Kuin rakentaa sitä vahvaa fyysistä terveyttäkin, sillä voimia mä tulen tässä tarviimaan. Enää ei yksitään mennä tällä henkisellä kapasiteetilla :).
synkkiä pilviä itäisellä taivaalla?

...piru vie, multa löytyis rullaluistimet jotka on melkeestä ihan pakasta otetut, niin vähän niitä oon käyttänyt, mutta mä luulen että ne olis famille aivan liian isot....mulla kun on tota maavaraa siunaantunut - sitäkin - yli oman tarpeen :ashamed:...

Mitähän ne on yrittänyt musta tehdä, kun aineksia on suotu vaikka ja mistä...suuri turpa kuin lehmällä, muotoja kuin norsulla, tyhjää päätä kuin kalalla (ja mä oletan että sillä on pienet aivot, oikeestihan mä en sitä tiiäkään :snotty:), isojalkanen kuin kenguru....oi voe...:D
40-41 popo mulla :D

entäs sulla?

Mulla ois ollut ihan bränikät - siis oikeesti en ole varmaan luistellut niillä kuin yhden käden sormien verran - Turbinet :snotty:...suojuksilla ja ylim. jarrupaloilla. Kokoa 41 :).
mitäs sä olisit niistä pyytänyt?
laita toriin myyntiin, menee varmaan suht nopeasti
tai jos VAIKKA MYÖHEMMIN INNOSTUT?
MÄ KOKEILIN PIHASSA JA IHAN KIVALTA TUNTUI, JAHKA NYT VAAN OPPII HALLITTEEN JA JARRUTTAAN :D

meni näköjään kapslokki päälle, en jaksa korjata :D

mitäs sä olisit niistä pyytänyt?
laita toriin myyntiin, menee varmaan suht nopeasti
tai jos VAIKKA MYÖHEMMIN INNOSTUT?
MÄ KOKEILIN PIHASSA JA IHAN KIVALTA TUNTUI, JAHKA NYT VAAN OPPII HALLITTEEN JA JARRUTTAAN :D

meni näköjään kapslokki päälle, en jaksa korjata :D
En kait mä noista nyt hirviä just niin mitään pyytääkään...en oo etes aatellutkaan koko asiaa :D

Ja joo, nyt kun roudasin ne tuohon keskelle olohuonetta ja tarkemmin rupesin tsiikaamaan, niin...eihän sitä tosiaan tiiä, jos vaikka hirviäisin alottaa koko homman alusta...uskaltaskohan :D?!

Tosin, meijen esikoinen niitä tässä niitä sillä silmällä kahtelee....kääk!

FC, laita vaikka yv, palailen joskus myöhemmin tänään :)
kohta ranta kutsuu :)
nuo oli kokoa 42 mutta ehkä himppasen reilut
pohjallisella oli ok ja sisäpohjallinen suht ok pituinen
torissa ei vaan ollut monia mulle sopivia kooltaan

En kait mä noista nyt hirviä just niin mitään pyytääkään...en oo etes aatellutkaan koko asiaa :D

Ja joo, nyt kun roudasin ne tuohon keskelle olohuonetta ja tarkemmin rupesin tsiikaamaan, niin...eihän sitä tosiaan tiiä, jos vaikka hirviäisin alottaa koko homman alusta...uskaltaskohan :D?!

Tosin, meijen esikoinen niitä tässä niitä sillä silmällä kahtelee....kääk!

jaaha, tulitkin takas :)

kannattaa pitää itsellä jos muita käyttäjiä löytyy ja tiedä vaikka itekin innostut :)

kannattaa kokeilla, ihan kivalta jutulta kyllä vaikutti kun kokeilin ja kun oppii :)

maksoin 30e luistimista ja suojista, muutaman kerran käytetyt kanssa vaan :)
ei paha hinta
No ei todellakaan ole paha hinta :).

Ja nyt täytyy näemmä tosiaan ottaa harkintaan, josko noi luistimet jäis kuitenkin torppaan, kun tuolle esikoiselle kerta mahtuu jalkaan....pitää vielä hankkia kypärä hänelle, vaikka voishan pelkällä fillarikypärälläkin mennä.

..on silläkin jo iso jalaka...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä