**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Heibi pahoittelut menetyksestänne! Mutta tervetuloa mukavaan joukkoomme! On aina yhtä ikävää kun meitä tänne liittyy lisää. Ja teillä vielä noin pitkää yritystäkin. Mutta täällä on ainakin kivoja ihmisiä ja hyvä tsemppi. Kesän plussapuhureita odotellessa!
 
Helbi munkin puolesta tervetuloa!

Lapsen saamisesta silloin kun niitä ei halua. Mä olen ollut nuorempana erittäin raskautuvaa sorttia. Siis ehkäisyistä huolimatta on tunkua ollut. Ja keskeytystäkin on joutunut siitä johtuen tekemään. Ja pakko sanoa, että tuo keskeytys oli henkisesti hurjan paljon rankempaa, kuin tämä keskenmeno. Näin painajaisia vuoden päivät :( Tosin raskaus oli mulle loppujen lopuksi iloinen yllätys ja olisin kovin mielelläni ne pienet pitänyt, mutta se ei ollut silloin mitenkään päin mahdollista. Oli ihan sairas jakso ja tilanne elämässä menossa, jossa jouduin punnitsemaan tosi tarkkaan, mitä lasten pitäminen olisi jo olemassa oleville tehnyt. Adoption mahdollisuudestakin kävin keskustelemassa, mutta nauroivat mun suoraan sanottua sairaalasta ulos. Mä oon tuosta katkera vielläkin. Mutta nuorempana inhosin kroppaani siitä, että se raskautui niin saakutin helposti. Olisin vaihtanut milloin vain paikkaa (tai munasarjat ja kohdun) henkilön kanssa, jolle se oli vaikeaa. Ja valitettavasti kaveripiiristä löytyy niitä (sekä tutuista) joille sitä toivottua lasta ei kuulu ja osa on saanut matkan varrella myös tuomion, että niitä ei todennäköisesti enään edes tule :(

Yrittämisestä sinällään vähän pelottaa. Nuorinta tehtiin vuodenpäivät ennen kuin tärppäsi. Tämä viimeinen raskaus taasen tärppäsi heti, kun lakanoita paukuteltiin oikeeseen aikaan. TJOTILLA siis oltiin ja mentiin ja oltiin sovittu, että aktiivinen yrittäminen alkaa kesällä. No nyt on kesä :D Ja mua ahdistaa. Haluan lapsen, mutta kun en fanita ollenkaan raskaana oloa. Ja pelkään synnytystä kuin ruttoa, vaikka kaikki on syntyneet ilman pahempia repeämiä ja muita. Ehkä eniten pelkään kuitenkin sitä, että miten hysteerinen olen kun raskaudun...meillä nimittäin oli viikonloppuna raskaanaolevia vieraita ja yksi joi kahvia ja MINÄ PAHEKSUIN omassa mielessäni! Siis mitä v***ua?!? Minähän lipittelin kahvia ilman huolen häivää itsekkin ja olen aina lipittänyt, paitsi tuosta toiseksi nuorimmaisesta, jossa raskausoireena oli se, ettei kahvi mennyt alas :D

Punaisellahan ne päivityspyynnöt oli? Joosukka_____Kkm 5/2013________Kp 18/?? ja haaveissa viides apina joukon jatkeeksi <3
 
tervetuloa joukkoon joosukka mua kanssa välillä ahdistaa ajatus raskaudesta, vaikka sitä toivonkin. Mua pelottaa se ahdistus rikoksen kuukausien aikana keskenmenosta. Niin ja synnytyskin huolettaa. Ja silti toivon vauvaa enemmän kuin mitään.

ON mulla on kesäflunssa! Ihan tylsää. Lapsetkin on kipeinä. Eikä edelleen mitään raskausoireita. Yritän silti ajatella positiivisesti että se tuhru viikonloppuna olisi voinut olla kiinnittymisvuotoa... :)
 
Ja suoraan omaan napaan:
Oon kyllä lukenu teijän tekstejä, mutta jotenkin oon ihan pihalla kaikesta..
Onnea plussanneille!

Mutta siis... Tänään mä heräsin ja tajusin, että mun kaverin LA lähestyy (samalla myös oma), mutta mulle ei tullutkaan mitään ahdistusta! Mulle tuli kauhee innostus päälle, että se syntyis pian ja että mä pääsisin saamaan sen syliin ja nuuhkutteleen sen tuoksua!! Kauhee rakkauskohtaus sitä vaavaa kohtaan, vaikka en sitä viellä oo tavannutkaan...
Kauhee, kun pitää korvikkeita käyttää... :D Tiedän kyllä, että kun saan sen syliin, niin alan vollottaan aivan solkenaan... Ilosta ja surusta...¨
Syntyis nyt!!! :heart:
 
kukkuruu ihana asenne :D mä pelkään elokuuta ihan hirveesti!
Jotenkin pelkään jo sitä että joku puoltuttu tulee kertomaan että odottaa tyttöä.. tuntuu nyt jotenkin siltä että se ois ryöstäny multa meidän tytön..

noh, jooh...

kenguru :hug:



Mä otan itse nyt ihan hirveesti paineita kaikesta.. esim siitä että yritetäänkö me vai tjottaillaanko me? noh, tottakai me yritetään vaikka onkin makkarin puolella hiljasta..
mietin myös edelleen että onko tää ensimmäinen vai toinen.. aika vaikeeta... tavallaa toinen mut kuitenkin ensimmäinen.. mut hei, ei tostakaan pitäis stressiä kantaa että millä se roikkuu jossain kaksplussan foorumilla :LOL:
Kesäloma alkaa viikon päästä maanantaina.. ei tunnu missään.. melkein vois lomat perua..
Jotenin sitä lomaa odotti ihan eritavalla kun tiesi että jää äitiyslomalle sen jälkeen.. nyt sitten ei jääkkään.. huoh..
Täällä siis vähän tämmöstä mälsempää kuulumista.

Ovistikuttelun aloitin taas.. mutta koska en jaksa alkaa töissä sählää noiden kusitikkujen kanssa niin tikutan taas kaikkien ohjeiden vastaisesti iltaisin :p Ehkä aamuisin jossain vaiheessa jos muistaisin :D
 
Voi Ambro :hug: . Tietenkin saat roikkua taustalla ja kirjoitella täällä. Ja mielestäni sinä odotat tokaa. Kukaan ei koskaan voi ottaa sinulta pois sitä faktaa, että olet pienen enkelitytön äiti :heart:. Minä itken täällä (töissä) sinun kohtaloasi. Työkaverit pitää varmaan hulluna jos ne huomaa.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Mä veikkaan että täällä on jo totuttu siihen että mä oon vähän väliä vedet silmissä. Ei onneks mitään itkukohtauksia oo tullu kertakaan.. Sillon rakenneultran ja keskeytyksen välissä (ne pari päivää) niin mähän kävin itkemässä silmät päästäni pari kolme kertaa päivän aikana vessassa..


Ja kyllä mäkin uskon että ajan kanssa palataan raiteilleen, mutta jotenkin ei vaan osaa "yrittää" just tällähetkellä. Toki raskaus olis aivan järjettömän tervetullut tänne - se vois olla se "lääke"tähä suruun..
Tuntuu vaan niin käsittämättömän väärältä.. Ja kohtuuttomalta teitä kohtaan toivoa että olis mennyt sitten itsekseen kesken jo heti alussa :(
 
Mulla on vähän samat fiilikset kyllä täällä. Menkat todella on alkamassa enkä nää koko hommassa mitään järkeä. Tänään taas pillitin silmät päästäni kun mietin että laskettu aika olis vaan kolmen kuukauden päästä. Joten tulee kun on tullakseen, oviksen tikuttelu ja runsas seksi ei ole tuottanut mitään tulosta, eli sekin saa nyt jäädä. En halua enää laskea kiertopäiviä, yrityskiertoja tai mitään. Eli taustalle voi laittaa mutkin.
 
Voi harmi, kun täällä ollaan niin masentuneella mielellä. Ambrosia ja Fujin, ymmärrän kyllä täysin tuon fiiliksen kun tekisi mieli luovuttaa kokonaan. Ihmettelen usein itsekin et miten minä ylipäätänsä enää viitsin olla täällä.Miksi edes enää yritämme? Kolme laskettua aikaa on valunut pian sormien läpi. Viimeisin tulee vastaan siis nyt heinäkuussa..Niin monet tutut, ystävät ja sukulaiset on saaneet vauvoja tämän komevuotisen yrityksen aikana. Esikoistyttäreni täyttää syksyllä viisi vuotta ja pikkukakkkosen toivominen aloitettiin siis kolme vuotta sitten kesällä. Kyllä minä ihan oikeesti kuvittelin, että meillä jo tähän mennessä olisi se toinen lapsi. En oikein ymmärrä, mistä minä ammennan tätä intoa ja voimaa..On kai vaan pakko! En pysty luopumaan ajatuksesta saada toinen lapsi. On vaan pakko jaksaa uskoa, että se meille vielä suodaan, vaikkakin hieman myöhemmin kuin olisin halunnut. Jossain välissä olin katkeroitua todella pahasti, mutta päätin ettei se ainakaan paranna oloani. Toki lähes päivittäin tulee hetkiä jolloin vaivun epätoivoon. Mieheni on ihanan kannustava! Aina kun olen aikeissa luovuttaa, hän sanoo itsevarmana, että kyllä me se vauva vieä saadaan! Ja jotenkin..siihen minäkin haluan uskoa.
Tsemppiä todella paljon kaikille!! Tämä on helvetin raskasta! Se on selvä. Kyllä me kaikki vielä saadaan se plussa ja pysyvä sellainen! :heart:
Varmasti tekee hyvää välillä ottaa etäisyyttä tänne palstailuun ja lopettaa se kiertopäivien laskeminen ja dpo:iden laskeminen. Ajatusten siirtäminen muualle. Minulle tämä pino toimii jotenkin niin suurena motivaation lähteenä etten pysty luopumaan tästä hetkeksikään. Se kun toiset plussaavat, tuo minulle toivoa ja kyllä..täytyy myöntää..tieto siitä etten ole ainoa, joka saa useita peräkkäisiä keskenmenoja, tuo minulle lohtua. Kiitos teille kaikille siitä, että olette olemassa! :heart: Autatte minua käsittelemään omia tunteitani ja ymmärtämään paremmin tätä elämän epöoikeudenmukaisuutta.
 
Tiistai 4.6.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 27/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 38/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 21/27-30
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 12/28
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 22/30
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 25/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 22/28-30
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 21/25-32
verppu_____KM 12/12,KM 3/13,KM 5/13______________KP 7/28
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 8/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 22/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 19/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 19/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 29/28
NeitiT_____KM 5/13________________________________KP ?/?
espe--___25v_____KM 1/13_________________________KP 33/28-32

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 7/26-27
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 16/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 12/28

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 5/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 25/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 18/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Miwwi dpo 19
carolina30+ dpo 12
katrinainen dpo 10
Pölö- dpo 8
kukkurukuu dpo 6
MiNalo dpo 6


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
katrinainen
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu:

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Miss_Piggy mä olen ollut aikalailla kaikissa raskauksissa oireeton. Pahimmat oireet on varmaan olleet kasvukivut (n. 6vko:sta eteenpäin), tissiturvotukset (pahimmillaan siinä 6->). Ei ole koskaan tarvinnut oksennella mitenkään erityisesti ja monesti saattanut unohtaa, että oon raskaana, paitsi kiellettyjen nautintoaineitten osalta :D

Eli oireettomuuden takia ei kannata kirvestä kaivoon heittää. Mun selkein raskausoire on aina ollut plussa tikussa ja menkkojen poisjäänti (tosi tuhruttelua on ollut kahdessa onnistuneessa raskaudessa) Mä pistän täältä tarrasukkia, liimaa ja kaikkea mahdollista sinne päin, että kaveri pysyy kyydissä ja syntyy potraana pienenä nyyttinä, jota saa halia, pusia ja hoivata :heart:
 
Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin kohtaamille.

Omanapaista tekstiä tulee nyt taas... Ei oikein mitään merkkiä mistään, paitsi aamulla alkoi tissit kipeytymään ja en tiedä onko menkkoihin liittyvää vai ei, mutta muuta oiretta kumpaankaan suuntaan ei ole. Tämä oireettomuus häiritsee kyllä hiukan kun ei niin mitään ja nyt huomasin että kiertopäivät menee jo noin pitkällä kuten dpo:tkin eikä mitään viivaa piirry mihinkään testiin, mutta en muutenkaan oikein tiedä noista one stepeistä millaisia ovat ja voiko vaikuttaa jos päiväys mennyt ohi???? No jos ei ala vuotoa niin pitää vaan testailla sitten...
 
Pahoittelut tänne joutuneille :hug: mutta toivotan teidät silti tervetulleiksi tänne ja toivottavasti visiittinne on lyhyt :)

Tsemppiä teille joilla on tällä hetkellä pientä masentuneisuutta <3

miss_piggy Älä huoli kyllä kaikki on hyvin! :heart:

MiNalo Sä oot kyllä ollu niin positiivisellä mielellä vaikka oletkin joutunut täälä liiankin kauan olemaan ja jaksat kannustaa muita, tulee aina niin hyvä mieli sun kommenteista. :heart:

carolina Sieläkin vaan odotellaan. :headwall:

Edelleen odotellaan tätiä... Välillä on kyllä sellasta menkkajomotusta, mutta ei mitään? Tää on kyllä tosi outoa, aina se täti on tullu ajoissa.. :|
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Ambro ja Fujin kuumeiluketjuissa oon kokenut hiukan tuota samaa fiilistä. Toivotaan että taustailtu tuottaa mielenrauhaa ja toivottua tulosta! <3

Ommaanappaa, puhdas nega ovistestiin. Odotellaankohan täällä nyt sitten menkkoja alkavaksi kuinka pian. Nyt keskenmenosta kolme viikkoa, ja ovista tikutellut huvikseen viikon verran. Aiemmin vain haamuili. Toisaalta ehkä hyvä ettei oo mikään oikea kierto menossa, saa rauhassa viettää kesää miettimättä raskautumista.
Mä itkin yks päivä kesälomaani, mä olin suunnitellut että pienen pallomasun kanssa touhuisin esikoisen kanssa pihalla ja olisin onnellinen.

Miwwi Ootko jo testannut? Toivottavasti tärppäisi!
 
Ambrosia85, mulla on kyllä sympatiat ihan sun puolella. Lähes päivittäin ajattelen, miten väärältä tuntuu menettää vauva tuossa vaiheessa raskautta. Olet ajatuksissani :hug:

Täällä on kyllä tosi hyvä porukka, ihan erilainen fiilis kuin muissa pinoissa. Tuntuu, että vain saman kokeneet voivat todella ymmärtää, miltä se tuntuu, kun lasta ei tulekaan, vaikka raskaus on alkanut.

Minä olen jotenkin yrittänyt tietoisesti pakottaa itseäni käsittelemään asiaa kirjoittamalla. Jotenkin vaan oma mieli yrittää unohtaa koko asian. Jossain välissähän ne tunteet pitää käsitellä, ja jos niitä ei käsittel nyt, tulevatko ne päälle kahta pahempana sitten joskus myöhemmin?

Sitten navan alapuolelle :whistle: Mitenkä nopeasti ovulaatio voi tulla keskeytyksen jälkeen? Itse mietin eilen ekan kerran, että onpa kostea meininki alakerrassa. Sit rupesin miettimään, että keskeytyksestä alkaakin olla 2 viikkoa aikaa, että hmmm, voisiko olla ovulaatio. PC:n o-testiliuska antoi kyllä lähes tasavahvat viivat, joten taisi epäilykset olla totta :)

Enpä olis uskonut, että näin pian ovuloisin uudelleen :O Ei oo kyllä yritetty mitään raskautta keskeytyksen jälkeen, mutta ei oo kyllä alettu ehkäisemäänkään :p

En vaan tiedä, olenko miten pian valmis siihen, jos taas tulee vaan pettymys...
 
Fujin no voi harmi :hug:. Mä olin ihan 100% varma, että tämä on sun kuu. Olen tosi pahoillani. Ja ymmärrän halusi taustailla. Jospa kesänplussapuhurit tarttuisivat sinuun lomalla.

miwwi jo on tilanne. Oletko testannut oviksen oikein? Voisiko olla myöhäinen hedelmöittyminen, joka ei vielä testissä näy.

missy kaikki on hyvin. Nautijan nyt raskaudestasi. Kyllä ne oireet siinä viikolla 6 alkavat. Mä olen niin onnellinen sun puolesta.

ON mäkin teostaan vasta viikonloppuna, jos ei täti kurvaa ennen sitä. Mies pyysi etten testaile liian aikaisin ja ajattelin kunnioittaa hänelle antamaani lupausta. Ei täällä mitään tuntemuksia edes ole. Flunssaa vain.
 
ralliruutu, en osaa kyl yhtään sanoa tuohon ovikseen keskeytyksen jälkeen, mutta periaatteessa miksei vois olla ? tai mikä sen estää ? Mulla meni kuukaus ovikseen, mutta olihan mulla raskauskin pidemmällä.
Sit jäin miettimään et mitäs jos on ns normaali ja säännöllinen kierto niin palauutko kroppa siihen samaan jos menee kesken varhain ?
 

Yhteistyössä