:hug::kiss:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28564482:Pelkkää p*skaa vaan saa niskaansa, vaikka kuinka on yrittänyt. Ihan hanurista koko elämä, aurinko paistaa ja v*tuttaa.
Kauniiden naisten kirous:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28564547:minkä miesten? 9 vuoden aikana oli 1 mies ja nyt ei ole miestä ollut n.5 kuukauteen.
Ja onhan tässä sekin ongelma, että miehet ei uskalla tulla juttelemaan mulle |O puuh.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28564549:mä ajattelin, et lähden juoksulenkille, sen luulis auttavan. ja sit illalla voinkin suihkussa itkeä.
no nyt mä tajuan miks mulle ei kukaan koskaan uskalla tulla juttelemaanKauniiden naisten kirous:kiss:
Jospa se on myös komeiden miesten kirous? Tunnistatko siitä itsesi paremmin?no nyt mä tajuan miks mulle ei kukaan koskaan uskalla tulla juttelemaan
en oo älynny että mä oon kaunis nainen
meneppä tiiäJospa se on myös komeiden miesten kirous? Tunnistatko siitä itsesi paremmin?
Vaatimatonkin:kiss:meneppä tiiä
Oli siis hyvä perse?!Vaatimatonkin:kiss:
kerran takaa näin enkä saanu sanaa suusta:xmas:
Todella bueno!Oli siis hyvä perse?!
No sitten ymmärrän, jos ikäänkuin vähän jäädyitTodella bueno!
Mun huumorintajulla ja sun hanurilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssatuolla lipsuttimella on aika :heart: huumorintaju noin niinqu naiseksi