Mitä mieltä pariskunnan isoista ikäeroista?

  • Viestiketjun aloittaja mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti
En mitään mieltä. Jokainen valitsee kumppaninsa omien mieltymysten mukaan. Kunhan ollaan täysikäisiä. Meillä on mieheni kanssa 10 vuotta ikäeroa, minä olen vanhempi eikä se ole meitä haitannut. Ehkä joitain on, en tiedä.
 
Mun miehellä olis tavatessa (23v) saanut olla 18,5v tyttöystävä joten ylsin juuri ja juuri koska taisin olla juuri sen verran, miltei tasan 6kk jälkeen 18v synttäreiden. :D Mietin kyllä sillon, onkohan liian vanha minulle. Oli siinä rajoilla, että piti ihan pysähtyä miettimään. MUTTA toisaalta olihan mieskin 23v ja 8kk, että jos lasketaan ihan tarkkaan, olin parisen kuukautta liian nuori! :mad:
 
mitäpäässäliikkuu
Alkuperäinen kirjoittaja Hyiomaikäset;28563749:
Minä 22 ja mies 51. Esikoinen tulossa, naimisissa parivuotta. Ja ihanaa on ollut ja on edelleenkin. :) Ei se rakkaus katso sitä ikää.
Miksi "hyiomanikäiset"?
Miksi et ottaisi omaa ikäluokkaa olevaa miestä? Tai ottanut ennen kuin oli liian myöhäistä?
Etkö huomaa että olette aivan eri ikätasoa?!
 
13 vuotta ehkä liikaa
Tätä olen pohtinut lähiaikoina paljonkin. Minua, 40-vuotiasta naista piirittää 27-vuotias "miehenalku". On kyllä jo ihan "aikuinen", mutta ikäeroa on mun mielestä liikaa. En luultavasti koskaan kehtaisi ihmisten ilmoilla häntä tavata, saati esitellä ystäväpiirille. Tai ainakaan itse esittäytyä hänen kolmekymppiselle kaveripiirilleen. :)
 
luluDesire
että osapuolten haluttava suhteelta samoja asioita. Sitä iso ikäero voi hankaloittaa, jos toinen esim alta 30v perheestä haaveileva ja mies yli 50v jo lapsensa toisaalla tehnyt.. Mut itse ikäero ei minusta ole ongelma, jos visiot tulevaisuudesta on yhtenevät.
 
"vieraana"
Meillä on ikäeroa 12 vuotta. Minä olin 16v ja mieheni 28v, kun löysimme toisemme. Moni järkyttyi, eikä uskonut suhteen toimivan. Juuri keväällä tuli 21 yhteistä vuotta täyteen. :)
 
"niina"
Minun mielestäni kunhan on täysi-ikäinen eli yli 18-vuotias saa valita itselleen minkä ikäisen kumppanin tahansa. Oli sen kumppanin ikä vaikka sitten 40v, tärkeintä ei ole ne numerot vaan että nämä ihmiset on onnellisia toistensa kanssa. Jos onni löytyy tästä suhteesta niin hyvä, kaikkihan me ihmiset pyritään elämässä onnellisuuteen vai mitä?

Mitä se on sinulta pois jos 18-vuotias aikuistunut lapsesi seurustelee 40-vuotiaan kanssa, jos he ovat onnellisia ja kumppani kohtelee häntä kuin kukkaa kämmenellä? Eikö jokainen toivo tätä onnea lapselleen, kai se on tärkein ei ne numerot.

Entä miksi jauhatte jostain hyväksynnästä?

Luuletteko että täysi-ikäiset henkilöt tarvitsee toisten ihmisten hyväksyntää mihinkään?

Ette te ole niin ihmeellisiä, että teiltä tarvittaisiin joku hyväksyntä siihen että täysi-ikäiset ihmiset saa olla keskenään. Oli ne sitten vaikka ne 18v ja 40v.

On hirveän omahyvästä huudella siellä että ei saa minun hyväksyntää, kun ikinä olla teiltä edes kysytty sitä eli teidän hyväksyntää EI tarvita.

Terveisin 37v nainen, jolla on 47v mies ja entisestä liitosta saatuna yksi lapsi 19-vuotiaana, mies saanut entisestä liitostaan myöskin samana vuonna lapsen 29-vuotiaana ja meillä on myöskin yhteinen 2007 syntynyt lapsi. Suhteemme alkoi kun minä olin 30v ja mies 40 ja hyvin toimii vieläkin, naimisiin menimme v. 2010

Tämä on ainut ja oikea vastaus, uskallan väittää niin ja sanon että ihmisten tulee lopettaa toisten täysi-ikäisten ihmisten rakkauselämän tuomitseminen, koska se on hyvin ilkeää ja sellaista että se loukkaa pahasti(!), vaikka ei aina omaan korvaan sopivalta kuulostaisikaan.

Annetaanhan olla ihmisten onnellisia.
 
"voi"
Alkuperäinen kirjoittaja mitäpäässäliikkuu;28563773:
Miksi "hyiomanikäiset"?
Miksi et ottaisi omaa ikäluokkaa olevaa miestä? Tai ottanut ennen kuin oli liian myöhäistä?
Etkö huomaa että olette aivan eri ikätasoa?!
Toi on jo vähän likaista? Tajuatko että kun lapsesi täyttää 10, sinä olet kolmekymppinen nuori nainen, miehes on 60 vuotta vanha pappara!?
 
"mielipide"
Mun "hyvinsäilynyttä" nyt 35-vuotiasta kaveria on piirittänyt jo pari vuotta eräs nyt 21-vuotias urheilijanuorukainen. Ikäeroa heillä on 14 v 4 kk. Tuo nuori mies on kyllä ihan eri planeetalta käytökseltään ja ajatuksiltaan kuin monet muut 21-vuotiaat, siitä huolimatta ystäväni on sitä mieltä, että ikäeroa on liikaa. Sanoi, ettei halua aiheuttaa sydäriä miehen vanhemmille tai kavereille. :D
Sun kaverisi on fiksu.
Voishan sitä tuollaiseen nuorukaisen kanssa seksiä harrastaa silloin tällöin, mutta siinä se.
 

Yhteistyössä