The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
mite miehet muuten tykkää jos nainen pitää miehen t-paitaa? mulla kun on ollut tapana haahuilla miehen t-paita päällä(sillon kun sellanen äijänkäppänä kuvioissa on).
Yhessä dokumentissä joku seksuaaliterapeutti väitti että on miesten mielestä seksikästä kun nainen pukeutuu miehen paitaan, ja miehille tulee hyvä mieli jälkeenpäin ajatellessaan yhteisiä sänkypuuhia kun oma paita tuoksuu vaimolle.

Samassa dokkarissa yks pariskunta jota ko. seksuaalirouva yritti auttaa, miehen reaktio vaimosta miehen paita päällä "miksi helvetissä sinä tuon puit, sinulla on omiakin vaatteita" tjsp :D

Yhessä dokumentissä joku seksuaaliterapeutti väitti että on miesten mielestä seksikästä kun nainen pukeutuu miehen paitaan, ja miehille tulee hyvä mieli jälkeenpäin ajatellessaan yhteisiä sänkypuuhia kun oma paita tuoksuu vaimolle.

Samassa dokkarissa yks pariskunta jota ko. seksuaalirouva yritti auttaa, miehen reaktio vaimosta miehen paita päällä "miksi helvetissä sinä tuon puit, sinulla on omiakin vaatteita" tjsp :D
mä oon sitä mieltä et jos nainen kulkee se miehen paita päällä ja mies ei tykkää ni sanoo siitä eikä jupise itekseen.Kuitekaan vedä sitä miehen paitaa päälle kun rupee vikittelee:whistle:

kahvikirahvi
mä oon sitä mieltä et jos nainen kulkee se miehen paita päällä ja mies ei tykkää ni sanoo siitä eikä jupise itekseen.Kuitekaan vedä sitä miehen paitaa päälle kun rupee vikittelee:whistle:
Sen terapeuttinaisen vinkki olikin että kävis vokottelemaan miehen paita päällä, mutta ei toiminut.
Mutta tosimieshän innostuu vokottelusta vaimokkeen kuteista riippumatta.

IhanaValo
Itse käyn niin kuumana normaalistikin että olis aika järkkyä jos joku olis kokoaika kiinni. Pakko tunkea peitto omien jalkojenkin väliin kyljellään nukkuessa ettei tule liian lämmin :D
Vähän samaa ongelmaa täälläkin..tosin en osaa nukkua ilman peittoa tai vähintään pussilakana on oltava päällä, vaikka oliskin kuuma. Oon useinkin sitten pyöriytyny siihen pussilakanaan ihan kunnolla...:)

• Tykkää
Reactions: famipala
Joo, mulla on kans systeemit et miten oman ihon saa välteltyä :LOL:

Muita iholle pyrkijöitä ei oo viime aikoina ollut, mut niitä sit ohjataan lempeästi kauemmas.
peiton kanssa joutuu taiteilemaan, kun se peitto ei saa jäädä silleen että se peittää sut kokonaan koska sitten tulee peiton takia kuuma :D

No mutta pitäähän iholle pyrkijöitä kannustaa, paitsi silloin kun nukutaan, sillon on tervetullut vaan pahat mielessä oleva pyrkyri :LOL:

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä