Mamut kysyivät "Oletko suomalainen?" ja myöntävän vastauksen saatuaan pahoinpitelivät naisia ja vanhuksia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monikulttuuria<3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäkin tunnen satoja maahanmuuttajia ja olen heidän kanssaan päivittäin tekemisissä. He kuitenkin ovat tuleet maahamme omasta halustaan tekemään töitä tai suomalaisen puolison perässä. Heillä harvemmin on suurta vihaa kantaväestöä kohtaan ja jos olisi, niin todennäköisesti vain vaihtaisivat maata.
Minäkin tunnen monia maahanmuuttajia, jotka ovat tulleet Suomeen puolison takia, eronneet ja alkaneet vihaamaan ja halveksimaan kaikkia suomalaisia. ;)

[QUOTE="vieras";28542232]Minäkin tunnen monia maahanmuuttajia, jotka ovat tulleet Suomeen puolison takia, eronneet ja alkaneet vihaamaan ja halveksimaan kaikkia suomalaisia. ;)[/QUOTE]

Ihme porukkaa säkin tunnet. Miksei ne sun frendit sitten muuta suomesta pois?

[QUOTE="vieras";28542226]No, mitä luulet, miksi noi idiootit ovat kysyneet ensin, onko suomalainen ja sitten hakanneet? Varmasti sillä järjettömällä ajatuksella "kun suomalaisetkin hakkaa ulkomaalaisia". Molemmin päin, yhtä tyhmää ja järjetöntä, eikä hyödytä ketään, lisää vain pahaa oloa.[/QUOTE]

Tähän on hieno ajatus:
Mut kun noi muutkin on idiootteja, niin kai mäkin saan olla!
Mervikin puukotti Mattia, niin kai mäkin saan niin tehdä?
Mun tuttu rosvoaa kesämökkejä, kai mäkin saan niin tehdä?

Loppujen lopuksi, kumpi tässä on idiootimpi, se, joka tekee typeryyksi vai se joka tekee typeryyksiä siksi, että muutkin tekee?

Niin...
Sanoisinko, että luulisi tuollasilla pakolaisilla olevan edes jonkintasoista kiitollisuutta maata ja sen kansaa kohtaan, joka on hänet "pelastanut" huonoista oloista sekä tällä hetkellä elättää. Onko se liikaa pyydetty?

Joo tää kiitollisuus asenne on kyllä niin väärä lähtökohta kun olla voi. Tällä ei ainakaan päästä haluttuun lopputulokseen jos kaikkien tänne tulevien pitäis elää jossain kiitollisuuden velassa koko ikänsä. Ei kenenkään tarvitse olla kiitollisia kun itsensä elättää.

[QUOTE="vieras";28542540]Joo tää kiitollisuus asenne on kyllä niin väärä lähtökohta kun olla voi. Tällä ei ainakaan päästä haluttuun lopputulokseen jos kaikkien tänne tulevien pitäis elää jossain kiitollisuuden velassa koko ikänsä. Ei kenenkään tarvitse olla kiitollisia kun itsensä elättää.[/QUOTE]

Mutta kun mamut ovat ryhmänä yhteiskunnan elättejä. Minä ainakin olisin kiitollinen elättäjälleni jos en siihen itse kykenisi.

[QUOTE="vieras";28542540]Joo tää kiitollisuus asenne on kyllä niin väärä lähtökohta kun olla voi. Tällä ei ainakaan päästä haluttuun lopputulokseen jos kaikkien tänne tulevien pitäis elää jossain kiitollisuuden velassa koko ikänsä. Ei kenenkään tarvitse olla kiitollisia kun itsensä elättää.[/QUOTE]

Anteeksi mitä?
En puhunut kiitollisuuden velasta vaan kiitollisuudesta. Kyllä jonkinlaista kiitollisuutta tulisi osoittaa kantaväestöä kohtaan, siitä, että heidät elätetään täällä ja että heidät otettiin tänne turvaan. Mun mielestä on ihan käsittämätöntä, ettäkö olisi väärin odottaa kiitollisuutta.
Henk. koht en tunne juurikaan pakolaisia, jotka tekisivät suomessa töitä. Kuitenkin kaikki kunnia heille, jotka tekevät. Se on hieno asia. He ovat osallisina suomen yhteiskuntaa, maksavat veroja ja elättävät itsensä. Ei mulla sellaisia ihmisä ole mitään vastaan, mikäli sattuvat vielä olemaan ns. kunnollisia kansalaisia.
Se, että täällä maataan himassa tukien varassa ja valitetaan, kun ei saatu sossusta uutta audia ei ole mitään itsensä elättämistä.

Toiseksi, mitä pahaa on kiitollisuudessa. Itse ainakin olen kiitollinen vanhemmileni, että kasvattivat minut hyvin. Antoivat rakkautta ja pitivät huolen. Olen heille siitä ikuisesti kiitollinen ja kiitollisuuden velassa. Teen mitä tahansa parantaakseni heidän olojaan...

[QUOTE="vieras";28543231]Mitä muuta sä olet tänään oppinut apukoulussa? =)[/QUOTE]

No, saatko sieltä apukoulusta päättötodistuksen vai jäitkö ihan vaan taas luokalle? Karua tuo sinun elämäsi. Mutta jos nyt vähän vähentäisit tätä netissä roikkumista, niin sulla olisi enemmän aikaa panostaa opiskeluun.

Unohda nyt vähäksi aikaa myös ne mustat miehet ja heidät isot patukkansa. Vaikka sinä olet horny nainen, niin keskity nyt vain siihen koulunkäyntiin.

[QUOTE="vieras";28543245]No, saatko sieltä apukoulusta päättötodistuksen vai jäitkö ihan vaan taas luokalle? Karua tuo sinun elämäsi. Mutta jos nyt vähän vähentäisit tätä netissä roikkumista, niin sulla olisi enemmän aikaa panostaa opiskeluun.

Unohda nyt vähäksi aikaa myös ne mustat miehet ja heidät isot patukkansa. Vaikka sinä olet horny nainen, niin keskity nyt vain siihen koulunkäyntiin.[/QUOTE]

Apukoulussa ei ole vielä opetettu sulle mitä tarkoittaa kysymysmerkki (?), mutta eiköhän se sulle jossain vaiheessa selviän sen merkitys.=)

[QUOTE="vieras";28543263]Apukoulussa ei ole vielä opetettu sulle mitä tarkoittaa kysymysmerkki (?), mutta eiköhän se sulle jossain vaiheessa selviän sen merkitys.=)[/QUOTE]

selviän :xmas:

:laugh:

Yhteistyössä