Mamut kysyivät "Oletko suomalainen?" ja myöntävän vastauksen saatuaan pahoinpitelivät naisia ja vanhuksia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monikulttuuria<3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, kumiveneellä lähetys sinne mistä on tulleetkin! Mutta tuskin saavat mitään rangaistusta. Kuulustelut täysin kesken kun vastaukset on luokkaa:" ei puhu suomi minä".

Päivä päivältä mä olen enemmän ja enemmän sitä mieltä, ettei noita pakolaistaustaisia tarviis ottaa tänne lainkaan.
Miettikää nyt. Aasialaisia on suomessa aika paljon, ja kenenkään kanssa ei juurikaan ongelmia. Tekevät töitä ja yrittävät parhaansa mukaan sopeutua kulttuuriin.
Muslimit... pelkkää harmia, väkivaltaa, saamattomuutta, joutilaisuutta ja kaikkea muuta paskaa. Voitais heittää niistä melkein jokaiikka pois.

Ajatelkaa, tälle porukalle Helsingin kaupunki vasemmiston äänin päätti järjestää majoituksen ja ruoan veronmaksajien piikkiin! On tämä ihan täysin mielenvikaista toimintaa! Ei voi uskoa todeksi!

Voi hyvin kuvitella, että tässä jotkut idiootit katkerina "antavat takaisin". Samaan tyyliin kuin känniset baaritappelut, joissa ei ole mitään järkeä, mutta turpaan pitää antaa "kun toikin teki niin". Siis tässä uhrit valikoitu satunnaisesti, mutta kuulostaa siltä, että tyypit käy päälle "suomalaisuuden" takia, kuten jotkut suomalaiset käyvät päälle vain "ulkomaalaisuuden" takia.

Päivä päivältä mä olen enemmän ja enemmän sitä mieltä, ettei noita pakolaistaustaisia tarviis ottaa tänne lainkaan.
Miettikää nyt. Aasialaisia on suomessa aika paljon, ja kenenkään kanssa ei juurikaan ongelmia. Tekevät töitä ja yrittävät parhaansa mukaan sopeutua kulttuuriin.
Muslimit... pelkkää harmia, väkivaltaa, saamattomuutta, joutilaisuutta ja kaikkea muuta paskaa. Voitais heittää niistä melkein jokaiikka pois.

Päin vastoin, pysyvät niin kaukana suomalaisista kuin mahdollista, mutta tuohan on juuri sitä sopeutumista, josta suomalainen tykkää! Monet aasialaiset välittävät vain itsestään ja rahasta, tekevät mitä vain sen eteen ja moni todellakin halveksii ja nauraa tyhmille suomalaisille. Eihän heistä tietenkään mitään ongelmia ole (mitä nyt pyörittävät huume- ja ihmiskauppaa, mutta mitäpä pienestä).

[QUOTE="vieras";28542067]Voi hyvin kuvitella, että tässä jotkut idiootit katkerina "antavat takaisin". Samaan tyyliin kuin känniset baaritappelut, joissa ei ole mitään järkeä, mutta turpaan pitää antaa "kun toikin teki niin". Siis tässä uhrit valikoitu satunnaisesti, mutta kuulostaa siltä, että tyypit käy päälle "suomalaisuuden" takia, kuten jotkut suomalaiset käyvät päälle vain "ulkomaalaisuuden" takia.[/QUOTE]

Niin...
Sanoisinko, että luulisi tuollasilla pakolaisilla olevan edes jonkintasoista kiitollisuutta maata ja sen kansaa kohtaan, joka on hänet "pelastanut" huonoista oloista sekä tällä hetkellä elättää. Onko se liikaa pyydetty?

[QUOTE="Mie";28542077]Ajatelkaa mikä on suomen tulevaisuus kun NUO lisääntyy.[/QUOTE]

niin ne suomalaisetkin lisääntyy ja samalla tavalla se viinan juonti ja puukkotappelut,perhesurmat,lasten huostaanotot yms. jatkuu ihan samalla tavalla, Eriasia olisi jos suomalainen kulttuuri olisi samanlainen kuin kadonneet atlaksen. Silloin voi laittaa portit kiinni.

[QUOTE="vieras";28542075]Päin vastoin, pysyvät niin kaukana suomalaisista kuin mahdollista, mutta tuohan on juuri sitä sopeutumista, josta suomalainen tykkää! Monet aasialaiset välittävät vain itsestään ja rahasta, tekevät mitä vain sen eteen ja moni todellakin halveksii ja nauraa tyhmille suomalaisille. Eihän heistä tietenkään mitään ongelmia ole (mitä nyt pyörittävät huume- ja ihmiskauppaa, mutta mitäpä pienestä).[/QUOTE]

Aasialaiset eivät ole täällä loisimassa ja raiskaamassa suomalaisia. Eivät häiritse elämääni millään tavalla. Se on mulle aivan sama, jos nauravat selän takana tyhmille suomalaisille... Tolla toisella ryhmällä onkin pokkaa sylkeä suoraan naamalle, eivätkä ymmärrä edes esittää olevansa kiitollisia.

• Tykkää
Reactions: Lusche
[QUOTE="Mie";28542077]Ajatelkaa mikä on suomen tulevaisuus kun NUO lisääntyy.[/QUOTE]

Suomessa suomalaisetkin voivat pahoin ja viina virtaa. Ei ihme jos jotkut tänne muuttaneetkin joutuvat tuohon samaan p******n.

Niin...
Sanoisinko, että luulisi tuollasilla pakolaisilla olevan edes jonkintasoista kiitollisuutta maata ja sen kansaa kohtaan, joka on hänet "pelastanut" huonoista oloista sekä tällä hetkellä elättää. Onko se liikaa pyydetty?

ihan hyvä pointti. toisaalta mitähän ne on täällä kokenut että viha suomalaisuutta kohtaan on noussut?? tuskin ruokkivaa kättä turhaan purraan. Vois joku selvittää mikä ajaa maahanmuuttajat "rikolliseen" toimintaan. Eli tässä jollekin gradun aihe!

[QUOTE="vieras";28542116]Suomessa suomalaisetkin voivat pahoin ja viina virtaa. Ei ihme jos jotkut tänne muuttaneetkin joutuvat tuohon samaan p******n.[/QUOTE]

Katso nyt joskus maikkarin iltauutiset irakin autopommeista vol. 500 vuonna 2013, ja tuu sit kertomaan että muslimien väkivaltaisuus on vaan suomalaisten syytä :D

Suomalaisia ei voi pois maasta lähettää kun ne on omia, mutta eikai sitä nyt hemmetti koko maapallon rikollisia tartte tänne lähettää elätettäväksi ja omaa kansaa pahoinpitelemään, vaan siksi että suomalaisistakin löytyy rikollisia?

Ihme kukkahattutäti logiikkaa ja perusteluita. "mutku ne suomalaiset".

• Tykkää
Reactions: Lusche
[QUOTE="vieras";28542118]ihan hyvä pointti. toisaalta mitähän ne on täällä kokenut että viha suomalaisuutta kohtaan on noussut?? tuskin ruokkivaa kättä turhaan purraan. Vois joku selvittää mikä ajaa maahanmuuttajat "rikolliseen" toimintaan. Eli tässä jollekin gradun aihe![/QUOTE]

Ei edes tarvitse tehdä gradua. Turhautuminen, kulttuurierot, traumat ym.

Voisin olettaa, että suurin osa ongelmia aiheuttavista pakolaisista on muslimeja. Kulttuurierot ovat järisyttävän suuret. Voit vain kuvitella, jos joutuisit asumaan suomessa peläten henkesi menettämistä esim. poliisin toimesta ja sinut lähetettäisiin vaikkapa iraniin pakolaiseksi. Siellä joutuist olemaan neljän seinän sisällä, mikäli joku mies ei ulkoiluttaisi sinua. Et saisi ajaa autoa. Et saisi päättää omista asioistasi. Olisit miehen omaisuutta. Joutuisit olemaan hunnutettuna mustaan. Et saisi puhua kuin kysyttäessä. Olisit jonkun miehen omaisuutta ja sinun olisi noudatettava hänen jokaista käskyään. Saisit säännöllisesti pataasi... niin... johan tässä olisi suomalaiselle naiselle kestämistä. Veikkaan, että sinunkin mielenterveytesi saattaisi olla vaakalaudalla.
Itse olen sitä mieltä, ettei kahta näin erilaista kulttuuria kannata yrittää sekoittaa keskenään. Se on varmasti vaikea muslimimiehelle hyväksyä suomalaisten naisten vapautta ja kaikkea muuta kulttuurieroa, joka tulee vastaan.
Minä en ainakaan ole valmis suomalaisena naisena luopumaan oikeuksistani, jotta muslimiehet kotiutuisivat paremmin suomeen.

[QUOTE="vieras";28542158]Katso nyt joskus maikkarin iltauutiset irakin autopommeista vol. 500 vuonna 2013, ja tuu sit kertomaan että muslimien väkivaltaisuus on vaan suomalaisten syytä :D

Suomalaisia ei voi pois maasta lähettää kun ne on omia, mutta eikai sitä nyt hemmetti koko maapallon rikollisia tartte tänne lähettää elätettäväksi ja omaa kansaa pahoinpitelemään, vaan siksi että suomalaisistakin löytyy rikollisia?

Ihme kukkahattutäti logiikkaa ja perusteluita. "mutku ne suomalaiset".[/QUOTE]

Olen niiiiin samaa mieltä kanssasi.

[QUOTE="vieras";28542125]Ööö....ei? Tunnen satoja maahanmuuttajia, mutta hyvin harvoja pakolaisia.[/QUOTE]

Minäkin tunnen satoja maahanmuuttajia ja olen heidän kanssaan päivittäin tekemisissä. He kuitenkin ovat tuleet maahamme omasta halustaan tekemään töitä tai suomalaisen puolison perässä. Heillä harvemmin on suurta vihaa kantaväestöä kohtaan ja jos olisi, niin todennäköisesti vain vaihtaisivat maata.

[QUOTE="vieras";28542163]Jos mamu hakkaa, raiskaa tai tappaa suomalaisen, se on AINA suomalaisen vika. Suomalainen on rasisti joka ajoi mamun tähän tekoon :([/QUOTE]

Totta. Näin ajattelee suvikset. Pitää olla harvinaisen sairas mieleltää kyetäkseen tähän.

[QUOTE="vieras";28542158]

Ihme kukkahattutäti logiikkaa ja perusteluita. "mutku ne suomalaiset".[/QUOTE]

No, mitä luulet, miksi noi idiootit ovat kysyneet ensin, onko suomalainen ja sitten hakanneet? Varmasti sillä järjettömällä ajatuksella "kun suomalaisetkin hakkaa ulkomaalaisia". Molemmin päin, yhtä tyhmää ja järjetöntä, eikä hyödytä ketään, lisää vain pahaa oloa.

Yhteistyössä