Hitto et hiustenpidennys maksaa!!

No kerrotaan nyt huvikseen tännekin, että mä teen hoitovapaalla pidennyksiä kotonani, maksan toki kaikki verot yms. ja hiukset hankin alan tukusta. Pääkaupunkiseudulla reissaan myös silloin tällöin laittamassa hiuksia ihmisten omissa kodeissa, pikkujouluissa yms. ja mun kautta saa myös ostettua hiuksia. Tekniikoista suosin eniten sinetti- ja teippipidennyksiä, mutta myös muut systeemit onnistuu. Mulla on reilu 10 vuoden kokemus hiustenpidennysten laittamisesta, ja olen koulutukseltani parturi-kampaaja.

Jos tuntuu että tarttee tukkaa tai ihan pidennystäkin, niin mulle voi laitta yv:tä tai s.postia osoitteeseen pidennys.nummela@gmail.com

Ulkomailla HALVALLA!!!
Kävin Turkin Alanyassa ottamassa micro ring 50cm aito hius pidennykset ja sain ne 150e (Hintaan kuului: Omien hiusten värjäys, pidennysten värjäys, pidennysten kiinnitys, leikkaus ja illaksi kampaus + viikon tyytyväisyys takuu!!) niitä oli 250kpl mun päässä ja hyvin pysyi 6kk ilman mitään ongelmia!! Irroitus oli sitäkin vaikeampaa :D Omaa hiusta lähti niin paljon että meinasi itku tulla!! Muuten tykkäsin hiuksista ja olen edelleen positiivisella mielellä hiutenpidennyksiä kohtaan :D Erittäin hyvää ja kohteliasta palvelua!!!

Yhteistyössä