Siis mitä,eihän tuossa kuvassa missään rinnat NÄKYNYT tai ollut mitenkään tyrkyllä..ja mitä tuohon meikkiin tulee,niin ap on tosi luonnollinen lookki kasvoilla,hyvin vähän meikkiä,tai siis normi arki meikki.Alkuperäinen kirjoittaja Valitettavan samaa mieltä!;28539885:"ei taida olla tuon kuvan tänne lataaminen ihan puhtaasti vaatteidentakia koska mekkoa ei edes näe kunnolla miltä se sun päällä näyttää vaan enemmänkin poseeraat ja kenties haet kehuja? liikaa meikkiä ja ihme irvistys.."
Kyllä, huomasi itse että "olenpas kaunis" ja halusi muilta kehuja. laitapa tänne kuva jossa olet ilman meikkiä ja ankea ilme kasvoillasi tuo mekko päälläsi? arvioidaan sitten "mekkoa" uudelleen. veikkaampa ettet laita! mekkoahan ei juurikaan kuvassa näkynyt, rinnat enemmänkin. että jotkut kehtaa...
Miksi ei olisi oma kuva? että palstalla ei voisi olla noin kaunista naista,vai...just...Miksi minulle tuli tunne, että kuva ei ole ap:n oma? No niin tai näin niin nätti mekko, nätti nainen
Täh, minähän sanoin että nätti nainenAlkuperäinen kirjoittaja siinä toinen;28540050:Miksi ei olisi oma kuva? että palstalla ei voisi olla noin kaunista naista,vai...just...
Mulle tuli ihan sama mieleen, yleensä ei ole tuollaisia aloituksia vieläpä niin että kasvot näkyvät (ellei ole vakkari).Miksi minulle tuli tunne, että kuva ei ole ap:n oma? No niin tai näin niin nätti mekko, nätti nainen
Kieltämättä mulle sama heti mieleen ku näin kuvan.Miksi minulle tuli tunne, että kuva ei ole ap:n oma? No niin tai näin niin nätti mekko, nätti nainen
se taitaa joidenkin ongelma just ollakkin, kun aapee on nätti ei voi haukkua rumaksi, niin haukutaan sit jotenkin muuten. Ite kun ollaan niin rumia ja kateellisiaJoidenki kommentteja ku lukee niin vois sanoa, että happamia... Ap on nätti ja mekko sopii hänelle hyvin. Ei oo mitään tissien esittelyä kuten jotkut väittää.
Mulle tuli ihan sama tunne. Sellainen, että joku on piloillaan laittanut tuttunsa kuvan tänne.Miksi minulle tuli tunne, että kuva ei ole ap:n oma? No niin tai näin niin nätti mekko, nätti nainen
Suunnilleen näin ajattelin itsekkin asiaa.se taitaa joidenkin ongelma just ollakkin, kun aapee on nätti ei voi haukkua rumaksi, niin haukutaan sit jotenkin muuten. Ite kun ollaan niin rumia ja kateellisia
PeesiJoidenki kommentteja ku lukee niin vois sanoa, että happamia... Ap on nätti ja mekko sopii hänelle hyvin. Ei oo mitään tissien esittelyä kuten jotkut väittää.