Uusimman gallupin mukaan kepulit on tällä hetkellä suurin puolue.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fantsua vai ei?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28539931]Persuihin on pettyneet jo omatkin.

2013-05-24 Pressiklubi: Timo Soini ja maahanmuuttokritiikki[/QUOTE]

- Timon artikulaation degeneroituminen typeriin lopputavun kiekaisuihin ja puheitten nuotin helppoheikkistyminen lähes sietämättömäksi akateemisesti koulutetun korvin kuunneltuna. 24.5.2013 herra 4x

Näin siis hommaforumilla Timo Soinista. :laugh:

Siellähän on ihan hyviä kirjoituksia. Minä olen ihan samaa mieltä kuin herra 4x. =9

[QUOTE="vieras";28540245]- Timon artikulaation degeneroituminen typeriin lopputavun kiekaisuihin ja puheitten nuotin helppoheikkistyminen lähes sietämättömäksi akateemisesti koulutetun korvin kuunneltuna. 24.5.2013 herra 4x

Näin siis hommaforumilla Timo Soinista. :laugh:

Siellähän on ihan hyviä kirjoituksia. Minä olen ihan samaa mieltä kuin herra 4x. =9[/QUOTE]

Ai susta on tullut hommalainen. Siitä on todella lyhyt matka holokaustin kieltämiseen...

[QUOTE="vieras";28540302]Ai susta on tullut hommalainen. Siitä on todella lyhyt matka holokaustin kieltämiseen...[/QUOTE]

Menikö luu kurkkuun? :D Etkö kestä totuutta?

[QUOTE="vieras";28540302]Ai susta on tullut hommalainen. Siitä on todella lyhyt matka holokaustin kieltämiseen...[/QUOTE]

Oletko muuten saanut potkut homma-forumilta? =)

Se on aina niin kun uusi hallitus on noin puolessa välissä toimintakauttaan niin väligallupeissa se puolue mikä ei ole hallituksessa siis oppositio, on aina suosiossa! Vastuu on kova kantaa. kun Keskusta päätti edellistä hallitus kautta johdossa niin oli pudonnut melko kauaksi jo kolmesta suuresta puolueesta, nyt tilanne on taas nurinkurin.

Ihmiset eivät tajua että vastuun kanto tarkoittaa usein ikäviä tehtäviä, kun viime hallituskaudella Keskusta oli johdossa niin kannatus oli ihan paskaa koska taloustilanteen takia jouduttiin tekemään hankalia päätöksiä, nyt taas kun nykyinen hallitus on jatkanut tekemällä päätöksiä mitkä ei miellytä niin sitten ihmiset kuittaa sen noin!

Se on melko sama mistä puolueista hallitus koostuu ja miten vaan niin aina ne vastuuhenkiöt joutuvat huonoon valoon.

Yhteistyössä