No käyttäytyipäs peräänajaja lapsellisesti. Tottakai se harmittaa, kun autoon tulee vaurioita, mutta pitää sitä pystyä asia käsittelemään ilman meuhkaamista. Itsellä tilanne, että sain autoni juuri pari kuukautta sitten takaisin huollosta, jossa se oli kolarin takia (joku tuli kylkeen) ja eiköhän nyt sitten taas joku ajanut kylkeen. Otti päähän niin vietävästi, mutta en minä huutamaan alkanut. Itsekseni päivittelin miten harmittaa, kun auto lähtee taas huoltoon ja selitin syylliselle osapuolelle, että juuri olin saanut auton vastaavan tapauksen takia huollosta.
Vahinkojahan tuollaiset on, joten turha niistä on toiselle suuttua. Sinun tapauksessasi kun et edes ollut syyllinen. Kyllä jokaisen autoilijan pitäisi ymmärtää turvavälin merkitys. Sitähän pidetään edelläajavaan juurikin siitä syystä että on aikaa reagoida, jos edellä ajava tekee jotakin yllättävää.
Ja kun tässä nyt on puhuttu siitä millaiset ihmiset ajavat minkäkinlaisilla autoilla, niin täytyy sanoa että aika paljon autoa ajaneena olen huomannut että bemarikuskit ne pahimpia on. Eräänkin kerran ajoin maantiellä ja edessäni ajoi traktori. Perässäni taas ajoi nuori mies bemarilla. Kun tuli sopiva väli, tarkistin taustapeilistä että tie on vapaa, laitoin vilkun vasemmalle ja aloin ohittamaan traktoria, kun yhtäkkiä havahduin järkyttävään torvensoittoon. Bemarikuski oli sitten päättänyt lähteä yhtä aikaa ilman vilkkua ohittamaan minua ja traktoria, vaikka liikennesääntöjen mukaan jonon ensimmäinen saa ohittaa ensin ja vilkkua on tietenkin käytettävä. Sain vetäydyttyä paniikissa takaisin omalle kastalleni traktorin perään ja bemarimies sieltä porhalsi edelleni keskisormea näyttäen ja äänitorvea huudattaen. Rekkarin otin ylös, mutta jäi sitten jostain syystä poliisille soitto kuitenkin tekemättä. Tuskin siitä olisi mitään hyötyäkään ollut.