Kun oon lukenut vaan siitä miten ohitetaan toinen koira ja pla pla pla. Onko tosiaan niin ettei koiraa saa päästää toisen koiran luo lenkillä? Hihnassa tietysti on.
Mua myös ärsyttää sellaset, jotka ei anna koiriensa haistella muita koiria vaan revitään vaan eteenpäin jne.Kun oon lukenut vaan siitä miten ohitetaan toinen koira ja pla pla pla. Onko tosiaan niin ettei koiraa saa päästää toisen koiran luo lenkillä? Hihnassa tietysti on.
:headwall:Mua myös ärsyttää sellaset, jotka ei anna koiriensa haistella muita koiria vaan revitään vaan eteenpäin jne.
Sääliksi käy!
Omistajissa vika.. EI koirissa!!
Mua myös ärsyttää sellaset, jotka ei anna koiriensa haistella muita koiria vaan revitään vaan eteenpäin jne.
Sääliksi käy!
No niinpä! Koira voi olla oikeasti onnellinen vain silloin, kun saa itse päättää mitä tehdä ja milloin!Mua myös ärsyttää sellaset, jotka ei anna koiriensa haistella muita koiria vaan revitään vaan eteenpäin jne.
Sääliksi käy!
Mua ärsyttää ihmiset, jotka ei anna pienten lastensa tutustua pihalla tuntemattomiin setiin ja lähteä niiden matkaan Sääliksi käy!Mua myös ärsyttää sellaset, jotka ei anna koiriensa haistella muita koiria vaan revitään vaan eteenpäin jne.
Sääliksi käy!
Mä olen puolestani saanut joskus kuulla olevani "lastenvihaaja", kun en ole antanut lasten rapsutella koiriani, sillä "nehän ovat ihan kilttejä". Ovat toki joo, mutta näiden kilttien koirien ansiosta mulla on nenä murtunut ja leikattu, kun sattui pieni vahinko ja koira "löi kuonollaan" mua nenään.Mä en anna koiran nuuskia toisia koiria ikinä hihnassa ollessaan. Helpompi lapsillekin kun ulkoiluttavat, ei tarvitse miettiä että lasketaanko vai ei.
Toki moni tuntuu ärsyyntyvän tästä ihan suunnattomasti. Yksikin rouva ( oma koiransa räkytti, pyöri ja kiskoi emännän melekin kumoon..) ihmetteli miksen anna koirani nuuskia toisia ja että koiraa pitää sosiaalistaa! Totesi vielä että toivottavasti ei ole eka koirani..:snotty:
Joo, koska kaikilla koiranomistajillahan on suorastaan VELVOLLISUUS antaa kaikkien rapsutella koiriansa. Munkin perässä on juossut! pikkulikkoja kun olisivat halunneet koiraa rapsutella, enkä siihen antanut lupaa koska mulla oli tosi kiire ja piti vain nopeasti koira pissattaa. Jatkovat siis seuraamista vaikka ihan selkeästi sanoin, etten nyt ehdi :O "ihan nopeesti vaan"Mä olen puolestani saanut joskus kuulla olevani "lastenvihaaja", kun en ole antanut lasten rapsutella koiriani, sillä "nehän ovat ihan kilttejä". Ovat toki joo, mutta näiden kilttien koirien ansiosta mulla on nenä murtunut ja leikattu, kun sattui pieni vahinko ja koira "löi kuonollaan" mua nenään.
Oman nenän korjaukseen mulla oli varaa, mutta persus ei kestä kenenkään lapsen nokkaa kyllä korjauttaa.