teettekö te useinkin näin? (sain töihin puhelun tänään )

klo 16 soi puhelin
onko teillä berliininmunkkeja?
joo, on mulla kolme, olisitko halunnu ne kaikki?
no tota, monelta te meette kiinni?
klo 17
ai jaa, no, jos mä tuun hakee ne silloin niin saanko ne halvemmalla?
no tota..et?
ai jaa, no kiitos
niin otatko ne, voin ottaa ne tohon sivuun
no en, kun en saa halvemmalla

:headwall:

me pussitetaan pullia kyllä ennen sulkemista tarjouspusseihin, saa suurinpiirtein yhden pullan kaupan päälle tms, mut enhän mä nyt voi laittaa sivuun pullia, joita joku toinen ostaa normaalihinnalla, ja tässä tapauksessa siis olis jäänyt ilman.

välillä sitä ihmettelee et kuin ihmisillä on pokkaa.

toinen (yleinen ) juttu on kun lounaspöydässä on salaatit, keitto ja lämpimätruoat, ni et jos mä syön lämpimän ruoan ni saako toi vaimo sit syödä sen mun salaatin?

ja yks mikä ihmetyttää kovasti. syömään tulee 2 hlö ja maksetaan 1 ruoka. ja ku selänkääntää syö toinenki.. ja ku menet sanomaan asiasta. otin vain liika keittoa joten vaimo syö loput... noutopöytä jossa on 3 ruokaa.

..
Huvitti pari viikkoa sitten tarjoustalossa kun joku mies vänkää kassalla et "tää oli viime viikolla tarjouksessa mut oli muuta menoa sillon, kai mä saan nyt tän siihen hintaan".:D aikamoista. Mies tuntu vielä olevan ihan tosissaan.:D Oon muuten ite käyttänyt kassalla tuota et "jaa ei sit maksa mitään"-juttua, anteeksi, en tiennyt olevani ärsyttävä.:D koitan välttää jatkossa.

• Tykkää
Reactions: Namppis88
Mua taas ärsyttää ne kaupankassat, jotka naureskelee tolle "aattele, se sano että saanko ilmaseks"- jutulle. Niin vanha juttu jo ja aina ku täällä on joku kauppaan/asiakkaisiin liittyvä ketju (ja ainaki ku tulee tosi elämässä aiheesta puhetta), tulee joku heittämään ton jutun ja naureskelee niinku se ois uuskin ja jotenki äärettömän hauska juttu. :headwall:

Ja ei, en möläyttele tommosia "sutkautuksia" kassalla asiakkaana ollessa mutta jos kassalla olevat huomaisitte, että ärsyttää se toiseenkin suuntaan.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28530544:
klo 16 soi puhelin
onko teillä berliininmunkkeja?
joo, on mulla kolme, olisitko halunnu ne kaikki?
no tota, monelta te meette kiinni?
klo 17
ai jaa, no, jos mä tuun hakee ne silloin niin saanko ne halvemmalla?
no tota..et?
ai jaa, no kiitos
niin otatko ne, voin ottaa ne tohon sivuun
no en, kun en saa halvemmalla
Olisitko voinut sanoa lystikkäästi, että en voi niitä varata, mutta jos ennen viittä tulet ja ne vielä tuossa on, niin saat eurolla kipale? Jos se todellakin on teidän käytäntö. Osoittaisi asiakaspalvelualttiutta, eikä asiakas turhaan menettäisi kasvojaan. Voihan olla että juuri sitä hän ajoi takaa, mutta ei osannut pukea sanoiksi.

Toivoisin, että asiakaspalveluihmiset eivät ensimmäisenä aina ajattelisi "pahinta" ihmisistä. Kaikki ei ole niin supliikkeja ihmisiä. Joillakin sanavalinnat menee pieleen eikä vain osaa kyllin muotoilla asiaa.

Yhteistyössä