Miksi monien hoikkien on vaikeaa myöntää, että naiselliset MUODOT on isommilla kauniimmat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itselle käynyt semmoinen huono mäihä, että hoikempana olen muodokkaampi. Tissit ja persus on vakiokoiset ilmeisesti ja kaikki mitä tulee niin kertyy makkaroiksi vyötärölle ja paksuudeksi reisiin. Eli kun lihon niin muodot häviää.
Kivahan se on näyttää hoikkana hyvältä ja naiselliselta, mutta kyllä joskus vähän kadehdin niitä joilla kilot kertyy nätimmin, saavat syödä enemmän jätskiä :P

Kyllä minäkin ennen laihtuttamista uskottelin itselleni kuinka oon seksikäs ja haluttava vaikka muotoja (läskiä) oli vähän liikaakin.

Kummasti vaan 25 kiloa hoikempana alkoivat miehet taas kiinnostua minusta.

hoikka ei tarkoita alipainoista, laihaa ihmistä. Hoikka on hoikka, vähän urheilullinen, ei löllyvää. Monesti käytetään vielä vähän pulleistakin "miksi laihdutat, kun sähän olet hoikka", kun taas ei sanota "miksi laihdutat, kun olet laiha". Laiha kun on oikeasti laiha, kuten vaikka nämä huippumallit, joilta paistaa luut. Hoikka on hoikka, jolla on myös vähän lihaksia, mutta ei ole höllyvää läskiä.

Että tosiaan laihalla ei ole muotoja, mutta hoikalla voi olla muodot. Voi olla urheilulla saatu peppu ja rinnat erottua. Vatsa on suht litteä, pieni pömppiskin voi hoikalla olla. Hoikka on yleensä ihannevartalo, ei laiha, josta ap taitaa puhua.

Eiköhän yleensä tavoitella sitä hoikkaa olemusta, anorektiset sitten sitä laihaa olemusta. Anorektikkoja tuskin kiinnostaa mitä miehet heistä ajattelevat. Heitähän usein ällöttää omat rinnat, oma peppu. Verhoutuvat vielä usein isoihin vaatteisiin. He ovat sairaita.

[QUOTE="aloittaja";28518328]http://25.media.tumblr.com/37a5eb33ba7093a45149dda5842e5004/tumblr_mgwejvmAnu1rdrivjo4_500.jpg

Esimerkki naisesta jolle naiset ovat kateellisia muodoista ja kauneudesta.[/QUOTE]

Huh. Jos olisin tuon kokoinen, niin tuntisin itseni norsuksi. Onnellinen hoikkuudestani ja toivon etten koskaan näytä tuolta.

On se niin vaikea ymmärtää että yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Ei vaan ole kaikilla samanlainen maku (eikä bmi kerro ulkonäöstä paskan vertaa..).

Hoikka ei ole synonyymi muodottomalle tai laihalle. Lihava ei ole synonyymi muodokkaalle. Ei tämä rakettitiedettä ole!

Ap:n linkissä on ihan kaunis nainen, mikä johtuu eniten siitä että kuvassa näyttäytyy itsevarma (tai sitä hyvin feikkaava) nainen. En silti itse missään nimessä haluaisi olla yhtä "muodokas". Mulle riittää huomattavasti pienempi lantio, reidet, vyötärö, ehdottomasti myös ne tissit jos mukana tulee 30kg ylimääräistä tähän hetkeen nähden!

Voi mun raukkaa miestä on kun on yli 10v joutunut varmaan pillereillä pippeliä pystyyn laittamaan kun oikeasti haluais sen 30kg "muodokkaamman" naisen :'(

lol :D

taas yksi tosi katketa linjoilla? :D

[QUOTE="vieras";28518673]Huh. Jos olisin tuon kokoinen, niin tuntisin itseni norsuksi. Onnellinen hoikkuudestani ja toivon etten koskaan näytä tuolta.[/QUOTE]

Naiset on tosi rasittavia... miksi pitää koko ajan nälviä toisten vartaloista? Tuleeko sulle ap jotenkin parempi olo niistä "muodoistasi" kun pääset alleviivaamaan sitä, että jollain niitä "muotoja" ei ole? Ite olen laiha ja luiseva, joten rasvaa, mikä ap:n mielestä on niitä muotoja, ei ole juurikaan. Mutta minähän en voi kroppaani muuttaa miksikään, en liho vaikka kuinka koittaisin. Mielelläni olisin hieman täyteläisempi, mutta minkäs teet? Itse en pidä läskiä muotoina, eikä minusta lihava näytä hyvältä. Normaalipainoinen ja suht urheilullinen vartalo näyttää minusta kauniilta, ja olisi kiva jos minullakin olisi sellainen.

[QUOTE="aloittaja";28518328]http://25.media.tumblr.com/37a5eb33ba7093a45149dda5842e5004/tumblr_mgwejvmAnu1rdrivjo4_500.jpg

Esimerkki naisesta jolle naiset ovat kateellisia muodoista ja kauneudesta.[/QUOTE]

Höpöhöpö. Yksikään hoikka ja muodokas nainen ei ole kateellinen tällaisista selluliittireisistä, eikä halua näin ylipainoiseksi. Suurin osa minun tuntemistani miehistä pitää myös tällaista vartaloa liian lihavana. Heidän ihannenaisensa on hoikka-normaali.

Taas joku läski näköjään yrittää pönkittää omaa heikkoa itsetuntoa.

Joo onneksi on myös eri mittoja. Mä olen saman pituinen kuin sinä mutta painan 35 kiloa vähemmän. Ja vielä muutaman kilon haluan pudottaa...
Kyllä mä kuolisin häpeästä jos painaisin 90 kiloa ja varmaan terveyskin pettäisi ennenpitkää.

Mulla on nyt kesäprojekti, tiputtaa 20kg ennen kuin koulu taas alkaa (silloin olisin melkein normaalipainoinen, vähän jää vielä laihdutusvaraa. :) )

Ap:n on pakko olla provo, et voi oikeasti väittää että linkittämäsi nainen olis kaunis! Hyi yök mikä läskikasa! Olen nainen ja kyllä minusta kaikista kaunein naisvartalo on nimenomaan hoikka. Se ei suinkaan tarkoita muodotonta, päinvastoin, minusta hoikalla naisella on useinmiten muodot juuri kohdillaan. En näe mitään seksikästä ylipainoisissa, joilla rinnat roikkuu navassa - olkoot ne kuinka isot vaan.

Missä on sellu?

Sinun tuntemat miehet taitavat olla pääasiassa homohtavia pissismiehiä?

[QUOTE="Sini";28518869]Höpöhöpö. Yksikään hoikka ja muodokas nainen ei ole kateellinen tällaisista selluliittireisistä, eikä halua näin ylipainoiseksi. Suurin osa minun tuntemistani miehistä pitää myös tällaista vartaloa liian lihavana. Heidän ihannenaisensa on hoikka-normaali.

Taas joku läski näköjään yrittää pönkittää omaa heikkoa itsetuntoa.[/QUOTE]

Kyllä jokaisen ihmisen pitäs erottaa mikä on sairaalloista laihuutta tai lihavuutta.

Kaikki muu on kaunista. Alasti ollen se luut ja nahka ei olekaan yhtä ihanaa kun muotikuvausten vaatteissa :)

Itse olen normaali 160/58 nainen ja kavereina mulla kauniita ja sopusuhtaisia, esim 80 kiloisia naisia.

[QUOTE="Vieras ap";28518626]??

Miksi tuollainen hyökkäys? Minähän vain sanoin, että miksi hoikkien on raskasta tunnustaa ettei heillä ole niitä kaikkein kauneimpia muotoja?

Aina kun on kaunis kuva isommasta kuin tikkunaisesta niin haukutaan läskiksi, niinkuin tässäkin ketjussa. Huomaa kuinka se pistää sydämeen jos ei ole muotoja miesten mieleen!![/QUOTE]

Tän on PAKKO olla provo?! Siis mä olen ollut todella hoikka, jopa alipainoinen ja todellakin on miehet juosseet perässä. On ollut muotoja sopivasti mutta ei sitä kuvottavaa läskiä. Olen saanut siitä ihailuja kun ei ole mitään ylimääräisiä vararenkaita ollut. Kyllä ne muodot vaan tulee paremmin esiin kun ei ole mitään tai ei ainakaan paljon ylimääräistä ihraa peittämässä.
Mutta.. ole sinä rauhassa omaa mieltäsi jos se sinua helpottaa. Kuvan nainen on muuten kaikkea muuta kuin ihailtavan muodokas ja veikkaan että tätä mieltä on myös moni mies. Toki valokuvaa manipuloimalla saa selluliitit piilotettua ja muut virheet jotka ei ole ihan niin ihquja.

[QUOTE="Vieras";28518901]

Sinun tuntemat miehet taitavat olla pääasiassa homohtavia pissismiehiä?[/QUOTE]

Ovat ihan tavallisia suomalaismiehiä, joita ei läski kiihota.

Jos isompi tarkoittaa ylipainoista, niin harvalla mun tuntemalla isommalla naisella ne muodot on kauniisti kertyneet. Enemmän ovat tasapaksuja ja rinnatkin siihen hukkuvat. Kun taas monilla hoikilla ne muodot tulevat kauniisti esiin. Itse olen hoikka, en kovin muodokas, mutta tyytyväinen siihen, mitä on.

NO mutta mun mielestä mun vaimo on ihan v... seksikäs vaikka maha vähän roikuu parin muksun jäljiltä ja sillee mut mun mielestä nainen on sillon ruma kun se on kokonaan peiton alla ja kääntää selkänsä!!!

Yhteistyössä