V
"vieras"
Vieras
Ei mikään uuden uusi aihe
Mut tilanne on se, että laihduin ennen raskautta, ja tarkoitus olisi laihtua raskauden jälkeen lisää, eikä mulla ole juuri nyt rv 6 läheskään sopivan kokoisia farkkuja tai muitakaan housuja (on sekä liian isoja että vähän liian pieniä). Alkuraskaus ei kuulosta sopivalta ajankohdalta investoida farkkuihin (olen niin omituisen muotoinen, että halvimmat istuvat farkut on 70e). Ja edellisestä raskaudesta säilytetyt parit äitiysfarkut olis vyötärökaistale taitettuna just sopivat!
Mutta en halua näyttää siltä että "huomatkaa kaikki että minä ole raskaana, tämä pulleromahani muuttuu raskausmahaksi sillä sekuntilla kun testi plussaa"
Missä vaiheessa on mielestäsi NORMAALIA vaihtaa äitiyshousuihin eli miten kauan sinnittelen vielä noilla liian isoilla ja pienillä normifarkuilla?
Edellisessä raskaudessa tarve äitiysfarkuille tuli joskus rv16 kun normaalit alkoi istuessa painaa inhottavasti.
Mutta en halua näyttää siltä että "huomatkaa kaikki että minä ole raskaana, tämä pulleromahani muuttuu raskausmahaksi sillä sekuntilla kun testi plussaa"
Edellisessä raskaudessa tarve äitiysfarkuille tuli joskus rv16 kun normaalit alkoi istuessa painaa inhottavasti.