puhheet parasta :ashamed:senkin harhauttaja:stick:
puhheet parasta :ashamed:senkin harhauttaja:stick:
entä spoonplay?mä taidan nyt johdatellla itteni petiin vaikka ei siellä ole mahista pelata taskubilistä: /
mut biljardissahan on useempi pallo? vai meinaaks se sitä et siin tökkäyksvaiheessa pon kaks palloa *joo en mä mikään tyhmä ole:ashamed:*
äläs hekottele siellä:kieh:,ei kaikkee voi tajuta.
1 heppi ja 2 palloamä taidan nyt johdatellla itteni petiin vaikka ei siellä ole mahista pelata taskubilistä: /
juuh...entä spoonplay?
*riisuu ja kömpii viereen*juuh...
ei täällä näy sellasii vaikka kuinka kattelen ympärilleni.1 heppi ja 2 palloa
äläs hekottele siellä:kieh:,ei kaikkee voi tajuta.
ruutiksella onei täällä näy sellasii vaikka kuinka kattelen ympärilleni.
*asettuu sikiöasentoon**riisuu ja kömpii viereen*
nyt ei ole enää sitä kipsin ryökälettäkään
*en tohi sanoa mitä mä teen kun pollari on paikalla**asettuu sikiöasentoon*
*ymmärtää ilman sanoja**en tohi sanoa mitä mä teen kun pollari on paikalla*
Et kolaroinut tänään?Tapahtui muuten jotain historiallista !
Ei nyt sentään.Et kolaroinut tänään?
No mut hyvähän se on, koputetaan nyt puuta ihan varmuuden vuoksiEi nyt sentään.
En muuten ole eläessäni ajanut kolaria, toki vähän on auto jotain kiviä hionut, mutta toiseen autoon en ole törmännyt koskaan.
liittyykö jotenkin eksään?Tapahtui muuten jotain historiallista !
Ei ONNEKSI liittyy siivoamiseen.liittyykö jotenkin eksään?
mä jo ajattelin että eksästä olis tullut.... ystävällinen tai jotainEi ONNEKSI liittyy siivoamiseen.
Järjestelin papereitani, sitä en tee ikinä ja sain firman paperit ETUAJASSA eteenpäin. Vielä viikko olisi ollut aikaa, yleensä vedän ihan siihen viimeiseen pilkkuun asti ennen kuin teen sen valmiiksi. Ja autokin tuli siivottua, teen sen kerran kahdessa vuodessa !mä jo ajattelin että eksästä olis tullut.... ystävällinen tai jotain
siivosit koko asunnon?
pesit ikkunat?
hienoa, olet siis ollut tosi ahkera :flower:Järjestelin papereitani, sitä en tee ikinä ja sain firman paperit ETUAJASSA eteenpäin. Vielä viikko olisi ollut aikaa, yleensä vedän ihan siihen viimeiseen pilkkuun asti ennen kuin teen sen valmiiksi. Ja autokin tuli siivottua, teen sen kerran kahdessa vuodessa !