elikkäs melkeen täydellinen päivä neljäskin varmaan toteutuu aikanaan[x] kipsi poistettu
[x] sain käydä saunassa
[x] pystyin leikkaamaan huonosta jalasta kynnet
[ ] sain p*llua
aika hyvä päivä, sentään kolme neljästä
elikkäs melkeen täydellinen päivä neljäskin varmaan toteutuu aikanaan[x] kipsi poistettu
[x] sain käydä saunassa
[x] pystyin leikkaamaan huonosta jalasta kynnet
[ ] sain p*llua
aika hyvä päivä, sentään kolme neljästä
epäilemättä mutta ei tänäänelikkäs melkeen täydellinen päivä neljäskin varmaan toteutuu aikanaan
sitä juurikin meinasin tuolla aikanaanepäilemättä mutta ei tänään
no niimpä, ihan ruuna en sentään vielä olesitä juurikin meinasin tuolla aikanaan
:xmas:no niimpä, ihan ruuna en sentään vielä ole
minttusuklaa classic vasta onkinKismet-jäätelö on muuten ihan hyvää!
helekatin hyvältämiltäs sauna tuntui pitkästä aikaa?
tai en osaa sanoa tuosta (tykkäys siis) biljardista kun opetus on vielä vaiheessaIltaa ; puuhommia, toasteja ja biljardia
iltaa! hommia piisannut näemmä.Iltaa ; puuhommia, toasteja ja biljardia
mä olen muutamia kertoja pelannut vuosia sitten mutta ei se sujuisi kun ei silloinkaan sujunutiltaa! hommia piisannut näemmä.
kerran elämässäni koittanut pelata biljardia,en ymmärtänyt siitä yhtään mitään vaikka kädestä pitäen yritettiin opettaa
mä olen aina miettiny et miks se on just taskubiljardi? miten se biljardi siihenmä oon joskus pelannu muutaki kuin taskubiljardia
mukavaa puuhaa
niinhän se on ja taitolajiSiis biljardi on hieno peli ja mukavaa ajanvietettä. Sekään ei ole semmoinen peli, että huidotaan palloa miten sattuu summan mutikassa vaan se on oikeasti keskittymis- ja ajattelulaji.
Kyllä mä opetan kaikkia halukkaita, jos sopiva tilaisuus tulee
1 keppi, 2 palloamä olen aina miettiny et miks se on just taskubiljardi? miten se biljardi siihen
liittyy?
1 keppi, 2 palloa
no ilmankos mun pelaamisesta ei tullut muutaku naurua tai ei se mitään pelaamista edes kunnolla ollut.Siis biljardi on hieno peli ja mukavaa ajanvietettä. Sekään ei ole semmoinen peli, että huidotaan palloa miten sattuu summan mutikassa vaan se on oikeasti keskittymis- ja ajattelulaji.
Kyllä mä opetan kaikkia halukkaita, jos sopiva tilaisuus tulee
mut taskubiljardissa on vain 1+2
mut biljardissahan on useempi pallo? vai meinaaks se sitä et siin tökkäyksvaiheessa pon kaks palloa *joo en mä mikään tyhmä ole:ashamed:*
no sen mäkin nyt tajusin mutta mä ajattelin sen taas jotenkin vinksalleenmut taskubiljardissa on vain 1+2
no saatoin minäkin tahallaan johtaa harhaanno sen mäkin nyt tajusin mutta mä ajattelin sen taas jotenkin vinksalleen
senkin harhauttaja:stick:no saatoin minäkin tahallaan johtaa harhaan
eikä olis eka kerta :ashamed: